Stranica 39 od 68

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 19:08
od Xepoj87
Ako cemo realno,neprimereno je svako trkanje po putevima,pa opet to mnogi rade,voze brzo i slicno :)
A sto se off-road mogucnosti ML-a tice,prouci malo vise,pa ces se uveriti u moju pricu :)
Naravno da nije kao Range Rover za Off-Road,ali reci da je Range Rover i blizu ML-u,a ne nekim drugim sportskijim,kao Cayenne i X5 na asfaltu je bas bzvz,jer nije ni blizu :)
Range Rover je bas za uzivanje,vrhunski luksuz sa off-road mogucnostima,mekan,udoban,prostran,bas onako hedonisticki dzip :D
Ali ML sa on&off-road paketom i Air-Matic oslanjanjem postaje vrhunski off-roader,a i bez toga je iznad proseka u SUV klasi...
Evo ti neki od primera:

http://www.youtube.com/watch?v=8tvvggjzI5w

http://www.youtube.com/watch?v=ctlnJv9h ... 3B&index=9

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 19:20
od Ivan
Iako se slazem da je RR dosta superiorniji u odnosu na ML-a ne bih bas rekao da mercedes ne zna sta je suv ili 4x4 jer je G klasa sa kraja sedamdesetih vrhunska u offroadu, a ne znam da li treba da pominjem i unimoga koji se pravi jos pod pedesetih koji se mogao popeti gde hoces kako hoces :)

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 19:37
od ljubitelj
Nije RR blizu ML, daleko je iznad njega po svim osobinama kao univerzalno vozilo.
Ima Mercedes danas nesto sto moze da pruzi ono sto i RR ali to nije ML.

Broj konja ili nalepnica AMG ne menja osnovnu konstrukciju koja ima svoje granice.
ML je blizi koncepciji LR Sport ideje.

ALi se slazem da je RR pravi hedonosticki auto, bio i pre 40 godina kada Mercedes jos nije znao ni obican karavan da napravi a kamoli off road putnickog karaktera.

Druga je stvar sto RR Vogue sa V8 motorom nije ni izbliza mogao da se meri sa Mercedesovim kvalitetom izrade, bez obzira na pojavni izgled i osecaj koji pruza u kabini.

Uostalom, prema RR se i danas porede svi ostali, RR je etalon decenijama u klasi luksuznih snaznih terenaca.

Na slican nacin kao sto je Mercedes E etalon za poredjenje ostalih u E kategoriji vozila.

Nista nije realno kada se kod nas prica o takvim vozilima i potrebama nasih ljudi :-|

@ivan, u pravu si Unimog je prica za sebe i nema veze sa MB putnickim programom, a G klasa sa kraja 70tih kao licenca je vrhunska ali nema skoro nikakve veze sa Mercedesom osim stavljanja prestizne MB znacke na vojni terenac. (Puch, Steyer takodje poznat naziv, koji je delom i rezultat rada ondasnjih SFRJ vojnih inzenjera).

U doba 70tih G klasa je bila sporedna pojava, retko se vidjao dok je RR bio svuda prisutan gde su bogati, kao statusni simbol.

Danas je obrnuto, MB je simbol moci, pa i kada je A klasa u pitanju iako je "pravi" Mercedes status tradicionalno od E klase navise.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 20:24
od Xepoj87
Kada budes provozao RR i ML-a,onda pricaj o istom kao bolje vozilo za asfalt... Preveliko,premekano i prelabavo... Opet i kao takvo se moze voziti po asfaltu,ali se treba znati kakve mogucnosti na istom ima.
Dakle,tu nema dileme,nije ni blizu ML-a,a opet da ponovim,kamoli ostalih jos vise sportski nastrojenih u klasi,isto su rekli ljudi koji ih poseduju,a i ja ti kazem koji sam ga par puta vozio.
Cayenne je tata za put,RR za off-road...

Isto si dole napisao da je ML bulja za Off-Road,pa ti ja kazem da je izvrstan Off-Roader... Naravno da ima boljih,ali je iznad proseka.

Malo smo se vozikali 2 drugara i ja kosutnjakom,oni voze Cayenne i RR,a ja Land Cruiser... LC je lepo sto ima moze da se podigne...
Ceyenne je odmah parkiran pored puta,decko seo sa mnom i onda smo se verali po sumi u kosutnjaku sa RR-om Vogue i LC-om :)
Inace,ja sam probusio gumu, pa smo u sred sume morali da menjamo tocak :D


I da se razumemo,za mene je RR najbolji SUV,to jest najvise mi se svidja, najradije bih ga kupio i ne bih razmisljao u izboru.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 21:01
od Texonja
Kada sam gledao koji auto uzeti, bile su neke opcije polovnog u klasi X5 ili nov X1/X3, tako da sam pregledao gotovo sve sto se moze naci na YT od testova. Tacno se secam ukupne ocene da je od trojke X5/ML/Q7 kao najbolji izbor od navedenih za asfalt bio X5, a za offroad ML.

sent from my HTC Sensation

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 14 Mar 2013, 23:28
od perfiko
Floyd napisao: Nemoj mi sad reci da je dzip potreban zbog 10 dana letovanja od kojih bi mozda 2 proveo na nekim divljim plazama.
Naravno da nije, ni auto nije potreban, za 10 dana letovanja potreban je samo godišnji odmor (a ako nemaš posao čak ni to).
P.S. Mermerna plaža nije divlja plaža.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 15 Mar 2013, 00:12
od Floyd
Kad sam napisao divlja nisam mislio zarasla u korov, nego da je prilaz do iste malo komplikovaniji.

@Heroj

Ovaj ML se super snalazi na offroad-u :bravo:
Jedno glupo pitanje...jel to neki offroad paket ili to moze svaki?

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 15 Mar 2013, 01:12
od Xepoj87
Pazi,to je on&off road paket,zato ima ona merenja nagiba,skretanja tockova i ostalog,pojacanu zastitu ispod vozila i ne znam ni ja sta,a kosta oko 2.000e...
The ON&OFFROAD package gives the driver greater control over the vehicle’s handling – both on the road and for off-road driving.

Using the transmission mode switch the driver can choose different pre-set transmission modes for various road characteristics. Depending on the transmission mode the characteristics of ESP®, 4ETS, transmission, suspension, engine, steering and also ASR are adapted. 100% differential locks on the centre differential provide traction and performance when they are needed.

On the COMAND display the effects of the transmission modes and the gradient and incline angle are clearly displayed. A robust underguard beneath the engine and reinforced underbody panelling can help reduce damage to the vehicle during tough off-road use.
A bez toga takodje ne ide lose,ali mu ipak dosta znaci taj paket,kao i AIR Matic ogubljenje,jer se klirens moze povecati...

Evo kako ide standardan,bez toga i u ovom slucaju sa celavim letnjim gumama:

http://www.youtube.com/watch?v=Fs1LKh01jY4


I prosla generacija je bila super za Off-Road,ima dosta snimaka na youtube-u...

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 15 Mar 2013, 07:55
od ljubitelj
Xepoj87 napisao:Kada budes provozao RR i ML-a,onda pricaj o istom kao bolje vozilo za asfalt... Preveliko,premekano i prelabavo... Opet i kao takvo se moze voziti po asfaltu,ali se treba znati kakve mogucnosti na istom ima.
Ja ne pricam o poredjenju vozila za asfalt vec o sveukupnoj primeni vozila, univerzalnoj. Mercedes ima bolju ponudu za to, a ne zove se ML.
I jeste vece, mekse, udobnije, kvalitetnije...od MLa.
Za voznju po asfaltu ima boljih vozila od MLa, valjda nema potrebe naznaciti da ih je jako mnogo i to bez 4x4 pogona.

Re: AW: BMW 535d

Poslato: 15 Mar 2013, 09:24
od Floyd
Markoni napisao:Wolfy, ovo nije sportski, momacki auto, iako ga ti tako dozivljavas... ;)
:plusone:

Posebno ne momacki ;)

Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2

Re: BMW 535d

Poslato: 15 Mar 2013, 09:26
od Uroš S.
:plusone:

Re: BMW 535d

Poslato: 15 Mar 2013, 09:29
od ftj
Sportski nije ali je solidno sportski nastrojen, pogotovo sa ovako jakim motorom, m oslanjanjem, sedištima, gumama...

Re: BMW 535d

Poslato: 15 Mar 2013, 11:27
od Wolfy
Kada sam rekao sportski,mislio sam za neke normalne,da kazem nase uslove...Jer ipak pravi sportski automobili(Lambo,Ferrari,Porsche i sl.) nisu bas svakodnevnica na nasim putevima...
A,za momacki,pa ja ga iskreno tako dozivljavam,mislim to je auto koji nikada ne bih vozio da imam 30+ godina npr... ;)

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 15 Mar 2013, 12:13
od Xepoj87
Ja ne znam da li ti mene sada zezas...

Pa bas zato sto je ML dobar i na putu i van njega, dobar je allrounder,nisam rekao da je bolji off-roader od RR-a...

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 15 Mar 2013, 12:21
od Floyd
Ovo uopste ne izgleda lose :)

Msm ako vec kupujes SUV bilo bi dobro da je pored sposobnosti na putu, koliko-toliko dobar i van njega.
Koji ce mi SUV koji je dobar iskljucivo na putu...za tako nesto imam limuzinu.

Mana novog ML-a je sto mi se nikako ne dopada, kako spolja, tako i unutra (sedeo sam na sajmu u GL-u ali to je to) dok je Cayenne unutra bas sexy a spolja isto...mnogo lepsi od starog.