Stranica 385 od 988
Re: Ne brže od života!
Poslato: 28 Okt 2014, 21:19
od trojanac
A ja čitam, koji je ovo proizvođač! Kontam da ga interesuju kamioni.

Re: Ne brže od života!
Poslato: 28 Okt 2014, 21:22
od maniaxxx
Geza napisao:Drugi put ti kucam, na isti snimak.
Evanescence - Wash It All Away
Piše u komentarima.

Znam da sam več pitao, ali zaboravljam...godine su to
Hvala ti
@ trojke..pa barem sam kamijon prepoznao, toliko star OPET nisam

Re: Ne brže od života!
Poslato: 28 Okt 2014, 22:18
od Delija
Da li je moguce da postoji neko ko ne zna za Shazam?

Re: Ne brže od života!
Poslato: 29 Okt 2014, 11:06
od ljubitelj
nikaragva napisao:Ispod neke odredjene brzine (20-30km/h) ABS prestaje da radi, odatle je trag.
To sam pomenuo, ali to se ne zove trag kocenja niti se iz toga vidi prethodno kocenje kada je ABS radio.
McGruja napisao:A i proklizavanje tockova ostavlja trag, ne samo blokiranje
Proklizvanje= blokiranje tocka. Cim kliza to znaci da se tocak ne okrece, tj blokiran je po definiciji.
ftj napisao:Da abs ne ostavlja nikakav trag onda se nikakav zvuk ne bi cuo pri maksimalnom kocenju a znamo da to nije istina. Jesu ti tragovi bledji nego bez abs-a ali ipak postoje jer se tocak u teoriji blokira na milisekund pa otpusti.
Ja nikakav zvuk ne cujem, jedini znak pri maksimalnom kocenju je vibracija pedale. Vozilo tokom kocenja predje put od recimo 140m. U praksi isto kao u teoriji mora da dodje do popustanja kocenje na mS ili koliko vec kada se tocak nadej u blizini granice blokade ali to treba da bude pre nego sto dodje do blokade tj da nikada ne udje u blokadu.
Sve i da zablokira tocak na 1 milisekundu samo i jedino za tu 1milisekundu dok je blokiran i klizi moze da ostane ikakav trag.
Nema govora o tragu kocenja koje vozilo ostavlja iza sebe tokom putanje kocenja. Neverovatno mi je da moze postojati 80 metara ostavljenog traga, to bi znacilo da je u tih 1 (ili nesto vise) milisekundi vozilo preslo 80m (ili slicno) puta. Mrzi me da racunam, koja bi to brzina kretanja trebala da bude.
Mozda ti mislis na nesto drugo razlicito od uobiacjenog pojma traga kocenja. Ili da budem precizniji, trag kocenja je ono sto se postize kada se na vozilu u brzini podigne rucna kocnica i ostane 5-10-20-50m kontinuirane crte sa jasnim neprekinutim tokom.
Ne pisem ovo radi pisanja, zaista nikada nisam video ili cuo da kocenje pri ABSu ostavlja takav trag od blokiranih tockova.
U linku koji si okacio dovoljno jasno je napisano da ABS ne ostavlja trag kocenja, vec da moze u nekim okolnostima da se mestimicno ppjavi bleda isprekidana naznaka moguceg traga kocenja i pominje se kisa koja to kao ispere.
To sam video vise puta pri kocenju na sljunkovitoj podlozi, na snegu i slicno ali to nije ono sto se podrazumeva pod tragom kocenja, a koji pre svega sluzi da se izmeri brzina kretanja odnosno stepen usporenja vozila.
Nadam se da je sada jasnije ono sto sam prvobitno napisao, uz ABS nema tog traga pogodnog za pouzdano merenje.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 29 Okt 2014, 11:12
od Markoni
Guma ostavlja trag na asfaltu pri maksimalnom kocenju i kad ABS radi. Samo nije vidljiv kao kod kola kod kojih tockovi blokiraju. Sto bi se reklo treba malo bolje pogledati. Ako imas ABS sam mozes da proveris...
Re: Ne brže od života!
Poslato: 29 Okt 2014, 11:35
od ftj
@ljubitelj
Nije jasnije ništa. abs zateže i otpušta kočnicu oko 30 puta u sekundi tako da trag koji ostavlja je kontinuiran ali se može smenjivati iz tamnijeg u svetlije a očigledno da nisi pažljivo pročitao text koji sam postovao.
Uostalom najbolje je probati i videti, ja probao više puta. Isto tako reci nekom da proba maks. kočenje a ti stoj van automobila pa oslušni da li ćeš čuti rad njegove pedale ili možda i malo škripu guma?
In summary, it is important to remember that anti-lock vehicles when braking heavily may leave tire marks and these tire marks can have distinct characteristics just as skids from conventional vehicles follow recognized trends.
ABS marks are often lighter than those of conventional vehicles, have intermittent dark spot patterns and have less tire effects.
ABS is sure to become more widely used. This paper was designed to help you recognize ABS marks for efficient and thorough accident investigation.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 29 Okt 2014, 12:03
od trojanac
Ko ima neke raspale gume da testiramo?

Re: Ne brže od života!
Poslato: 30 Okt 2014, 14:17
od H4wkeye
Pise danas u Kuriru da vozac ovog turskog kamiona i dalje tvrdi da je auto presao u njegovu traku, pa da je on pobegao u levu probajuci da ga izbegne. Kaze da je jedna devojka ispala iz auta i da niko u autu nije bio vezan.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 30 Okt 2014, 14:22
od trojanac
Valjda će istraga da utvrdi. Sve je moguće, mada je i normalno da pokušava da se brani pričom koja njemu odgovara.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 30 Okt 2014, 14:44
od H4wkeye
Naravno. Tesko se moze po slikama zakljuciti sta je tacno, tako da ce istraga morati da utvrdi.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 30 Okt 2014, 15:58
od cozmo
Tu je magacin ILGRAD, sigurno ima vise kamera.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 30 Okt 2014, 19:49
od ljubitelj
Markoni napisao: Ako imas ABS sam mozes da proveris...
Imam ABS pa cu bas probati.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 30 Okt 2014, 20:49
od maniaxxx
Delija napisao:Da li je moguce da postoji neko ko ne zna za Shazam?

Čuda se dešavaju

Re: Ne brže od života!
Poslato: 30 Okt 2014, 21:37
od methane.master
Ladno ni ja nisam znao za Shazam dok me pre neki mesec Rakhil nije prosvetlio.

Re: Ne brže od života!
Poslato: 30 Okt 2014, 21:55
od H4wkeye