Stranica 40 od 355

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Sep 2012, 02:08
od NexT
paja napisao:Pukao uvoznik Merca u Hrvatskoj.

http://www.index.hr/vijesti/clanak/slom ... 38334.aspx
ovo mi nije jasno. Koliko ja znam, zastupnistvo Mercedesa u Srbiji je zapravo poslovnica Daimlera. Tj, nije neko nas dobio zastupnistvo, vec je direkt Mercedes investirao. I direktor je neki Nemac ili tako nesto...

Mada, koliko sam pohvatao, vecina stranih firmi u Beogradu ima glavnu kancelariju za Balkan, a u ostalim zemljama su dosta manje i zapravo je hijerarhijski Bg iznad njih...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Sep 2012, 08:26
od Paja
Kdo nas jeste Mercedes direktno ušao, ali u okolnim zemljama ne.
Bila je priča pre neki mesec da će i nas da prepuste nekome da se zlopati, a da će se oni povući.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Sep 2012, 21:34
od kvcali
Jubilej Opela u teškim vremenima

Uprkos sveopštoj ekonomskoj krizi, opasnosti od zatvaranja pogona u Bohumu, Opel proslavlja samog sebe. Ovaj gigant postoji 150 godina što je očigledno dovoljan razlog za ponos i pozitivni stav prema budućnosti.

Slika

Uprkos jednoj od najtežih kriza u istoriji koncerna, Opel se ipak odlučio na veliku proslavu obeležavanja 150. godišnjice svog postojanja. Fabričke hale su otvorile svoja vrata za oko 20.000 posetilaca. Njima se ovih dana nudi svojevrsna izložba kroz vreme i istoriju obeležene pojedinim automobilskim modelima; od Kadeta proizvedenog još pre Drugog svetskog rata, preko njegove posleratne varijante, pa sve do modernih modela GT ili pak popularne Askone.

„Naravno da smo priželjkivali da ovakvu godišnjicu proslavimo u nekim boljim vremenima nego što su ova. Opel se trenutno nalazi u ne baš idealnoj situaciji, u razdoblju kada oko nas vlada teška kriza“, rekao je Volfgang Šefer-Klug, jedan od predsedavajućih ovog koncerna. Ali, uprkos tome, dodaje on, u Opelu su izuzetno ponosni na dugu istoriju obeleženu uspesima. „Tako i na krizu gledamo – ona je samo jedna velika i nova šansa. Opel će u svakom slučaju slaviti i svoju sledeću veliku godišnjicu, za 25 godina“, naglasio je Šefer-Klug.

Čak 23 nova modela do 2016. godine

Slično se ovih dana oglasio i Tomas Sedran, također jedan od predsedavajućih ovog koncerna. „Opel se u svakom slučaju nalazi na dobrom putu. Danas proizvodimo neke od najatraktivnijih modela u našoj istoriji uopšte“, rekao je Sedran i najavio ciljeve planirane za sledeće četiri godine. „Samo do 2016. godine nameravamo da investiramo nekoliko milijardi i na tržište dovedemo oko 23 nova modela kao i 13 novih tipova motora. Osim toga, radimo i na modelu Adam, najmanjem i jedinom mini-automobilu koji će biti proizveden u Nemačkoj“, rekao je Sedran.
Slika

Sve je počelo s mašinama za šivenje
Slika

Opelova 150-godišnja istorija počela je zapravo proizvodnjom mašina za šivenje. Tako je 1862. godine Adam Opel je otvorio malu fabriku za šivaće mašine, a sledila je proizvodnja bicikala i motocikla. Proizvodnja automobila je započela tek nakon smrti Adama Opela, 1895. godine. Tokom godina, ovaj koncern se razvio u jednog od najvećih proizvođača automobila u Evropi. Trenutno se Opel nalazi u krizi. Nju posebno osećaju u pogonu u Bohumu; njemu gazde iz Dženeral motorsa već duže vreme prete zatvaranje zbog minusa od oko 500 miliona evra.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 24 Sep 2012, 15:28
od Geza
Facelift E klase.

Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 24 Sep 2012, 16:13
od mr.Big
Bila je lepša, bolje da nisu ništa dirali...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 24 Sep 2012, 16:13
od Xepoj87
Omg,sta ti ovde uopste vidis?

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Sep 2012, 10:26
od 7footer
E klasa dobija jedan far... Promene.
Da li je volan na ovoj sada ne restilizovanoj za 2011/2012 isti kao na slikama iznad ili je isti kao kada je predstavljena?

Pocivaj u miru:
http://www.autoevolution.com/news/bmw-t ... 49771.html

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Sep 2012, 10:42
od Laki021
Strasno.

Ove slike me navode na dve stvari.
Koliko mi se cini problem je sto je auto podleteo pod kamion, sam auto od napred nije jako slupan, prednji deo je manje vise ne deformisan, problem je sto mu je otkinuo krov...
U ovakvom slucaju mozda bi SUV imao veliku prednost jer je vislji pa ne bi podleteo po kamion vec bi udario prednjim krajem...

Druga stvar, posto je jasno da je ovo podletanje pod kamion problem, mozda bi se moglo razmisliti da kamioni i kamionske prikolice moraju da budu nizi, tj da imaju neko spusteno ojacanje ispod kako ne bi bilo moguce podleteti pod njih...

Re: Одг: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Sep 2012, 11:36
od Saša
Teško da bi neko i u SUV-u preživeo tako nešto. Seti se Tošeta Proeskog i njegove pogibije u VW Tuaregu. Nema tu mnogo pomoći.

Tapatalk

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Sep 2012, 17:03
od dragvorl
Laki021 napisao:
Druga stvar, posto je jasno da je ovo podletanje pod kamion problem, mozda bi se moglo razmisliti da kamioni i kamionske prikolice moraju da budu nizi, tj da imaju neko spusteno ojacanje ispod kako ne bi bilo moguce podleteti pod njih...
Pise da je sa bocne strane obavezna zastita od 1989. u Evropi.
"Lateral protection device (LPD)" consist of longitudinal member(s) and
link(s) (fixing elements) to the chassis side members or other structural parts
of the vehicle, designed to offer effective protection to unprotected road users
against the risk of falling under the sides of the vehicle and being caught
under the wheels. Parts of the vehicle can also be used as LPD.
Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Sep 2012, 17:05
od Xepoj87
7footer napisao:E klasa dobija jedan far... Promene.
Da li je volan na ovoj sada ne restilizovanoj za 2011/2012 isti kao na slikama iznad ili je isti kao kada je predstavljena?
Na prvoj nije takav volan,stari bord koji nije u boji,kao kod mene navigacija,onda je na restilizovanoj isti volan,bord u boji,nova navigacija i jos neke izmene,a onda kod ove restilizacije jedino sto vidim da je promenjeno je centralna konzola i to na dosta bolje sa alu dugmicima,kao u C klasi restyle...
A far nije sigurno iz jednog dela,niti vidim kako si dosao do tog zakljucka,kada je bas tu gde se far odvaja,nalepljena folija...

Inace,zar nemamo temu za sudare i nesrece?

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Sep 2012, 17:07
od Day Walker
Ali ovaj analogni sat :glavomuzid:

Inace je perverzan ostatak centralne konzole..

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Sep 2012, 17:15
od RINGE
Analogni sat je VRH!

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Sep 2012, 17:20
od Xepoj87
Evo sada gledam aktuelnu E klasu i ispravljam se za centralnu konzolu,jer je vec takva izgleda :zbunjen: :
Slika

Jbm li ga sta su oni tu onda sada menjali...
Analogni sat se po meni bas lepo uklapa u enterijer,ali nemam neko misljenje o istom,nit pozitivno,nit negativno,znam samo da meni ne smeta.

EDIT:
Ovo gore je ipak enterijer CLS-a :kezo:
Kapiram da ce onda E identicno da izgleda...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Sep 2012, 00:09
od dragvorl
Gde ima dima ima i vatre...

Alfa Romeo is not for sale, Marchionne says

Fiat CEO Sergio Marchionne said on Monday that the carmaker's Alfa Romeo brand is not for sale after a report said that Volkswagen has visited factories in which Alfa cars are made.

VW experts have visited Fiat's Mirafiori, Cassino, Melfi and Pomigliano plants, Germany's Focus magazine said.

Marchionne has continually denied that Fiat will sell Alfa since VW Chairman Ferdinand Piech said on the eve of the 2010 Paris auto show that the money-losing sports car brand would be a "lucky" 13th brand to add to VW Group's portfolio.

Fiat has said it aims to more than double Alfa's annual sales to about 400,000 vehicles in 2014 from 150,000 in 2011 and plans to introduce new Alfa models including the new 4C small sports car and Giulia sedan.

Earlier this month VW CEO Martin Winterkorn said the German automaker has enough on its plate at the moment with its 12 brands, including new acquisitions Porsche and Ducati.

Foreign investment in Italy

In answer to calls from trade unions that the Italian government should be more aggressive in courting foreign investment in the country's auto sector, Marchionne said he would welcome Volkswagen as a producer in Italy but added it was silly to think that foreign carmakers could rescue Italy's troubled automotive industry.

"I welcome Volkswagen as a producer, and I'll do everything possible to help them," Marchionne told an industry conference. "The fact of looking to foreigners as if they were Italy's saviors is the biggest pile of crap I have ever heard," he added.

Marchionne confirmed 2012 targets ahead of Fiat third-quarter releases on October 30. Revenues at the group are seen rising above 77 billion euros and net profit should be between 1.2 and 1.5 billion euros, he said.

http://europe.autonews.com/article/2012 ... ionne-says