Stranica 40 od 121

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 01:27
od Xepoj87
Sada gledam, ispada da je ovaj sa 4.0 motorom, tezi od onog sa 6.3 motorom.
I jos dodatno, nova C klasa je u svakoj izvedbi dosta laksa od proslog modela, pa iskreno, ne mogu da verujem da je samo C63 AMG tezi od proslog...
Da, moguce je da su 2 turbine teze od 2300 kubika motornog bloka, ali bi sve ostalo trebalo da je napredovalo, i da bude olaksano...
Bas mi je sve to cudno, zanima me zasto je tezi od prethodnika.
I zasto je S tezi od obicnog AMG-a? Mislim, sta, pojacan malo cip, i to dodalo 15kg?
Da napomenem da po ovome ispada da je C klasa sa 4.0 biturbo motorom(S verzija), laksa za samo 45kg od E klase sa 5.5 bi-turbo motorom, i dosta vecom snagom.
I da je sve istina, zaista ne vidim neku logiku iza toga...

@AcaKayak
Nije tezi C63 od M3 300kg, vec 150kg.
1785 u odnosu na 1635.
Tek sada vidim, posto sam dosao kuci.

Takodje, ni na jednom sajtu zemalja gde je Nemacki maternji jezik, ne mogu da nadjem podatke sa screenshotova koje je Geza okacio.
Gezo, jesi li ti pravio SS ili si nasao na netu, da nisu izmisljeni?
Sve ostale podatke, kao ovo da ce C 400 4matic kasnije izaci, i ostale gluposti postoje na nemackom sajtu, ali C63 AMG-a nema u listi specifikacija...
Cak je i izgled drugaciji:

Slika

Da nije neki PS radio?
Ili je mozda sa nekog drugog sajta, gde nije nemacki maternji...?

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 01:55
od AcaKayak
Ja nasao negde da je M3 1560kg. Ma nije ni bitno...

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 02:03
od Xepoj87
1595 sa manuelcem, ako se ne varam, a 1635kg sa automatikom.
Takodje, racunaj da ako neki ima nesto vise opreme, kada drugom to dodas, tu se razlika smanjuje, a cisto sumnjam da C klasa dolazi manje opremljena, osim ako Bmw nije poremetio svoju politiku klotara, specijalno za M model.
Mislio sam da Bmw dolazi sa onim ljihovim osmobrzinskim menjacem, a on dolazi sa sedmobrzinskim, kao i AMG.
Nadam se da su AMG-u malo poboljsali odziv na shiftere...


Naravno da nista od ovoga nije bitno, generalno kao i 90% stvari na forumu, ali smo tu da o tome razglabamo :)
Gde cemo, ako necemo na auto forumu :)

I jos malo slika:

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 02:10
od stefanan
Xepoj87 napisao:1595 sa manuelcem, ako se ne varam, a 1635kg sa automatikom.
Takodje, racunaj da ako neki ima nesto vise opreme, kada drugom to dodas, tu se razlika smanjuje, a cisto sumnjam da C klasa dolazi manje opremljena, osim ako Bmw nije poremetio svoju politiku klotara, specijalno za M model.
Mislio sam da Bmw dolazi sa onim ljihovim osmobrzinskim menjacem, a on dolazi sa sedmobrzinskim, kao i AMG.
Nadam se da su AMG-u malo poboljsali odziv na shiftere...


Naravno da nista od ovoga nije bitno, generalno kao i 90% stvari na forumu, ali smo tu da o tome razglabamo :)
Gde cemo, ako necemo na auto forumu :)
Ne ide u M3 osmobrzinski ZF, vec onaj SMG (ili kako vec) ili manuelni

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 02:12
od Xepoj87
Da, ali sam mislio da je i on 8-obrzinac, sada saznah da nije :)

Inace, ovaj enterijer mi je cist svrs, dok je exterijer nekako previse blag, ocekivao sam agresivniji.
Takodje mi se ne svidja to sto kod ovog karbonskog, nisu i vrata karbonska, nego aluminijumska...
Ne vidim poentu, smao tutnuli masku srednje konzole od karbona...

EDIT: Izgleda da ce moci da se biraju elementi enterijera posebno, jer ovi uklopljeni ovde uopste ne idu standardno zajedno...

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 07:00
od nidza
Enterijer je vrh, ekran ga samo kvari. Jel moze da se sklopi ili stoji ovako ko kineski tablet na nosaču za šoferku? Odvratno.

Tapatalk Pro

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 07:59
od starac vujadin
Ne znam gde se više ljudi ne sprdaju s tim bezveznim ekranom, ali kao da se neko zainatio da "dresira" kupce šta treba da im se sviđa, pa ne popuštaju.

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 12:06
od Xepoj87
To je ruzno na slikama, uzivo, kada sedis u kolima, iskreno nema mnogo razlike od mog ekrana, koji isto izlazi i stoji tako.

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 12:18
od HKS
Sedite u novu C klasu, taj ekran uopste ne upada u oci i dobro izgleda.

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 13:14
od Floyd
Nije toliko gadan uživo ali je činjenica da je mogao biti malo bolje rešen. Ovako izgleda kao dizajner enterijera uopšte nije računao na njega :)

AMG je lep ali mene više zanima C400 i 9-brzinac o kojima se još ništa ne zna.

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 13:16
od Laki021
I zasto, ali zasto tolike ivice???

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 13:20
od Geza
Xepoj87 napisao:Gezo, jesi li ti pravio SS ili si nasao na netu, da nisu izmisljeni?
Ja preneo ono što je bilo aktuelno.
Sada imaš: Standard 476hp/650 nm
S-version 503 hp/700 nm
Weight:
1.785kg /
1.800kg

Videti detalje ovde http://www.mercedes-amg.com/c63.php Pod Specifications/Dimensions & Weight


Malo poređenja.

Slika

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 13:27
od Xepoj87
Gezo, ovde na sajtu stoje samo spec od W204, starog modela, i stoji 1730kg.
Na ovoj slici poredjenja pise da je novi 15kg laksi, to jest da je W205 C63 amg 1715kg, a S model 1730kg...
Sto znaci da je 80kg tezi od M3, sto zaista nije nista, u poredjenju sa benefitima.
A jos dodatno pise da je ekonomicniji od M3...

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 24 Sep 2014, 13:31
od Geza
Ubačena nova tabela. Negde su ubacili masu za karavan verziju, pa je to izazvalo zabunu.

http://www.youtube.com/watch?v=-FJsciZ5zvE
http://www.youtube.com/watch?v=zn-XQfp78zU

http://www.youtube.com/watch?v=XouBWbhYiXk

http://www.youtube.com/watch?v=9TqGeLXi5Zg

Re: 2014 Mercedes C Class

Poslato: 25 Sep 2014, 14:03
od Xepoj87
Ovi iz Top Geara sada kazu da je 1640 kg... Najbolje da sacekamo zvanicne podatke na sajtu.

This is the new Mercedes-AMG C63. An interesting name, considering it doesn't feature a 6.3-litre V8, and, like the new AMG GT supercar, doesn't feature ‘Benz' in its official tag either.

What the new C63 does feature, however, is a whole dollop of fast. Welcome to Mercedes' bruising comeback to the new BMW M3 and M4.

The new car will come in two levels of spice, and will comfortably eclipse the Beemer's 431bhp turbo'd six, thanks to AMG's new 4.0-litre twin-turbo V8 powerhaus. The ‘standard' AMG C63 produces 476bhp and 479lb ft of torque, and will go from 0-62mph in 4.1 seconds (or 4.2s if you plump for the estate version, which you probably should).

Then there's the range-topping range-topper, the AMG C63 ‘S', which features a pumped 510bhp and 516lb ft of torque, the extra power dropping the 0-62mph sprint down to 4.0 seconds flat (or 4.1s for the estate). Top speed on both is limited, of course, to 155mph.

At 1640kg - more for the estate - the big C is a bit heavier than its BMW rival (which weighs in between 1572kg and 1595kg), though Mercedes claims it'll return 34.6mpg on the combined cycle. The engine is related to that seen in the AMG GT supercar too, with the turbochargers situated inside the ‘V' of the cylinder layout, and still built to the ‘one man, one engine' philosophy. Considering Merc sold 40,000 models of the outgoing C63, pity this ‘one man'.

The power is transferred to the rear tyres via a seven speed automatic gearbox with faster shifts than before and packing four modes - Controlled Efficiency, Sport, Sport+ and Race, the latter only available on the C63 S.

Both versions get Merc's three-stage adaptive damping system, three-stage ESP, and locking diffs; a mechanical one for the C63, an electronic one for the C63 S. The track's been widened, the rear runs a higher negative camber, there are ‘motorsport' brakes with the option of ceramic-composites, and optional sports tyres for increased grip. We suspect they won't last long, though.

Elsewhere there's a new front end, wider aluminium front wings, reinforcements to the body to deal with the extra poweeerrr, a new bonnet with power domes, a new rear diffuser, a roof spoiler (on the estate) and of course, the twin exhaust pipes.

It looks spectacular inside, too. Black leather for the dash, a sportier instrument binnacle, sports seats, and of course, a range of options to lighten your wallet.

"We are marking the beginning of a new era with the new nomenclature," says AMG boss Tobias Moers. "Be it in drive, handling or equipment, the Mercedes-AMG C63 sets new benchmarks. AMG customers can look forward to an exceptionally dynamic driving experience."

Game on, BMW.