Stranica 40 od 74
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 01:00
od Floyd
Generalno se vise uziva sa automatikom ali sam se osvrnuo na zustriju voznju... imas sekvencijalni mod ako bas hoces da nesto radis rukama ali i sport auto mod koji posao obavlja odlicno
dragvorl napisao:Vidis, i tu se misljenja razlikuju, ti vidis ubedjivanje, meni je to razmena misljenja.
Osim Texa, niko ovde nije duzi period posedovao auto sa dobrim automatikom ali ga zato pljuju dok manuelni kuju u zvezde. Ok, priznajem i ja sam to radio ali sam posle skontao da sam pogresio.
I nije isto provozati par puta automatik i preci s istim +20k km u razlicitim uslovima.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 01:03
od kapor
Ja ne pljujem automatik, samo sam vise naklonjen manuelcu i old school fazonu. i za to ne volim da mi niko namece nesto sto se njemu svica pa sad treba celom svetu da se svidja.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 01:09
od Floyd
Ja apsolutno postujem tvoj izbor... mada u klasi automobila koji tebe zanimaju i nema dobrih automatika (osim VAG-a) ali ne prihvatam tezu da je automatik za pozere koji ne znaju da uzivaju u voznji

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 01:16
od kapor
Ja automatik gledam kao krstarenje i lagodnu voznju, to jest uzivanje u opustenoj voznji, nekako mi ne ide uz ostru sportsku voznju.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 01:17
od swemir
Neko uziva brzo da vozi. Neko ubrzanja poneko nagla kocenja.
Ja uzivam u procesu menjanja brzina kvacila i sinhronizaciji tih radnji...
I to dok se vozam polako. Ne volim nagla kocenja i promene pravaca. Volim opustenu voznju. Volim cin menjanja brzina. To je meni uzivanje u voznji
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 09:52
od Laki021
I ja postujem vase misljenje iako je pogresno
Rucni sa jedne strane nudi vise uzivanja ako hocete da se zabavite malo... sa druge strane kada za takvu namenu odete na neki krivudav putic, tad menjanje brzina na rucnom ne da smeta, vec razbija koliko smeta kad u ostrim krivinama treba da skidate jednu ruku sa volana.
Pravi ljubitelji ne uzimaju ni opciju auto zatanjivanja retrovizora, to je za p..., ono sami zakrenu retrovizor kad im smeta

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 10:12
od ftj
@kapor
A trkački automobili što koriste sekvencijalne menjače, šta ćemo sa njima? To ti je identičan princip kao današnji automatici(sa dvostrukim kvačilom) samo što koristi 1 kvačilo i nema automatski mod već mora da menja na palici ili volanu.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 11:06
od kapor
Evo navala novih intelektualaca da nam otvore oci.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 11:16
od ftj
Taman posla da otvaram nekom oči(šta više boli me baš šta ko koristi), nego se nadovezah na tvoju konstataciju da automatik vezuješ uz lagano kruziranje a većina ozbiljnih trkačkih automobila koristi sekvencijalni menjač koji se može slično upotrebljavati kao današnji automatici sa duplim kvačilom.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 11:28
od kapor
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 11:34
od ftj
I jel brzine idu u H? Pa daj idi objasni mu da to nije sportski.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 11:35
od kapor
Jel ovo automatik?? I kakve veze ima dal brzine idu u H??
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 11:36
od Scuderia
kapor napisao:Jel ovo automatik?? I kakve veze ima dal brzine idu u H??
Pa po meni je to najbitnija prednost manuelnog menjaca. Ako ide napred nazad, isto imas i sa automatikom.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 11:45
od grujicd
Kakve crne brzine u H, to je bilo nekada za 4 brzine. Sad se šalta u najmanju ruku u Ж

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 14 Mar 2014, 11:46
od ftj
kapor napisao:Jel ovo automatik?? I kakve veze ima dal brzine idu u H??
Bez namere da ti otvaram oci, ovo je sekvencijalni menjac. Postoje sekvencijalni menjaci i u putnickim automobilima i tu spadaju menjaci sa dva i jednim kvacilom koji mogu a ne moraju biti automatski kontrolisani.
p.s. trkacki sekvencijalni se cesto i na dole salta bez kvacila i kvacilo se koristi samo pri kretanju.