Stranica 5 od 9
Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 15:13
od Floyd
dragan napisao:cozmo napisao:
nevezano za golfa, ja bih sto puta pre seo u gornja sedista...
I ja isto ali klot GTI i full A AMG nisu bas za poredjenje jer drugi kosta skoro kao dva Golfa

Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 15:15
od Paja
Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 15:20
od perfiko
Floyd, što misliš da je ovaj GTI klot?
Kakva su sedišta u full GTI?
Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 15:32
od starac vujadin
Ova diskusija je vrlo, vrlo slična onoj o enterijeru Pagani Hyare na ovom forumu. Slična priča o ukusu i neukusu i mišljenje stručnog lica...
Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 16:11
od Floyd
perfiko napisao:Floyd, što misliš da je ovaj GTI klot?
Kakva su sedišta u full GTI?
Kozna, alkantara, nemam pojma...samo znam da su ova klasicna i idu kao standard u GTI.
Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 16:18
od Scuderia
I to, a i GTI nije najjaca verzija Golfa. Sestica R

Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 17:45
od perfiko
Floyd napisao:perfiko napisao:Floyd, što misliš da je ovaj GTI klot?
Kakva su sedišta u full GTI?
Kozna, alkantara, nemam pojma...samo znam da su ova klasicna i idu kao standard u GTI.
Pa oni ga takvog vodaju po sajmovima. Pretpostavio bi čovek da na sajmu predstavljaju najnapucaniju verziju.
Ono, jeste da Golf ima i jaču verziju, ali GTI je "ikona" kao i "AMG", pa sa te strane zašto ih ne porediti?
Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 17:59
od ftj
@Scuderia
Mogu takva sedišta i u gti-a uz doplatu.
Verovatno ga po sajmovima vode sa osnovnim sedištima jer su tako najprepoznatljiviji.
Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 18:05
od Scuderia
ftj napisao:@Scuderia
Mogu takva sedišta i u gti-a uz doplatu.
Nisam znao, mada ne cudi me. Kad mogu u 2.0TDI sedista iz S-a (
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... acity=2000), mogu i ove kadice u GTI

Nego u sestici su postojala i ovakva sedista (i u obicnoj verziji, ne samo cabrio)
i ova
Valjda ce i u sedmicu staviti ova druga.
Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 18:26
od Floyd
Kao ova druga, samo kozna su bila u 6ici koju sam jedno vreme razmisljao da uzmem
perfiko napisao:Ono, jeste da Golf ima i jaču verziju, ali GTI je "ikona" kao i "AMG", pa sa te strane zašto ih ne porediti?
GTI jeste ikona ali vec od MK3 je prestao da bude najjaci Golf.
On ne moze da se poredi ni sa Astrom OPC ili Meganom RS a ne sa ovom malom azdajom

Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 18:30
od Scuderia
Ova su dobra

Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 18:40
od Floyd
I ta su super a kadice sigurno ne bih uzimao u autu koji bi koristio svaki dan.
Pored toga u limuzinama kao sto su A4 ili A6 mi izgledaju ruzno.
Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 19:14
od AcaKayak
Cozmo, mene jako interesuje za koje si brendove radio, a verujem i ostale, ako ti nije mrsko cenio bih da napises

Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 10 Mar 2013, 23:48
od perfiko
Floyd napisao:
perfiko napisao:Ono, jeste da Golf ima i jaču verziju, ali GTI je "ikona" kao i "AMG", pa sa te strane zašto ih ne porediti?
GTI jeste ikona ali vec od MK3 je prestao da bude najjaci Golf.
On ne moze da se poredi ni sa Astrom OPC ili Meganom RS a ne sa ovom malom azdajom

Ne može po krugu na stazi, ali ovde je tema dizajn.
Re: Dizajn u auto industriji
Poslato: 11 Mar 2013, 00:17
od Gaginh0
Floyd napisao:
GTI jeste ikona ali vec od MK3 je prestao da bude najjaci Golf.
Vec kod Mk2
G60, Rallye, Limited...
Mada neki smatraju da si i oni bili GTI, ali po meni nisu, posto je standardan GTI imao 8 i 16v, a ovo su sve doradjeni 1.8 motori...