Stranica 5 od 21
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 11:53
od Gaginh0
nikaragva napisao:Gaginh0 napisao:EDIT: mani se benzinca alergican sam na njih, a sve to zbog hebenog maminog Kalosa, koji moze da potrosi od 6 do 10 litara, a da se pri tome otelis dok ga vozis...
Po meni ti si školski primer konzumenta benzinca. Kao da su stvoreni za tebe. Ove sad novije malolitražne turbo varijante.
Pojasni?

Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 11:56
od Milos
Ja sam imao JTDm 8v 120 Hp u Alfi i ono je sve samo ne sporo.Ulaganja su bila sipaj i vozi.
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 12:09
od Uroš S.
Vozio sam 1.9 Multidžet-a u Fiatu Bravo, sa 120ks(prešao pravih ~75000 tako da bi trebao biti ispravan), i meni je ono skroz neubedljivo, posebno nakon priča o JTD-u. 1.9TDI 105ks mi je neuporedivo ubedljiviji u vožnji.
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 12:31
od Gaginh0
Vidis Urose, ti i bi mi mogao dati TSI da probam, kad dodjes na Frusku Goru na skup, posto tu znam puteve

Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 12:42
od methane.master
Teško. Navataće se prašina i bubice.
Sent using Tapatalk
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 12:43
od maniaxxx
Od dizela vozio sam u astri H JTD ( iliti cdti ) sa 120 konja, 1.8 tdci od 116 konja u focusu, 1.6 HDI od 116 konja u mazdi, imao sam i 1.2 tsi u polotu ( koji ima barem 200kg manje od gore navedenih ) i iz toga mogu doneti sledeče zaključke.
cdti...glasan, ne eksplodira ko TDI ali ide ko mečava, posebno na večim brzinama, Daleko najbolji od svih dole napisanih
tdci od forda...treba obrtaje da krene, onda nije ništa posebno, posle čipovanja na 143 konja situacija se menja,
HDI...nit miriše nit smrdi, stalno imaš osečaj ko da imaš natovaren avto,
TSI eksplozivan do 110, leti ko pračka, onda odjednom gotovo.
Potrošnja, JTD minimum oko 3 litra, maximu 17 litra, vrlo dinamična vožnja svakodnevna oko 6.3 litra, manje dinamična 5.5
tdci minimum oko 4 litra, dinamična vožnja po avtoputu preko 7, svakodnevna normalna vožnja oko 5.5
HDI, za sad uvek izmedju 5-6
TSI, svakodnevna vožnja 6.5, avtoput oko ograničenja 8, dinamika 10, max 17

Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 12:56
od nikaragva
Hehe, i ja imam skoro identične zaključke. Uvek se setim pogleda prijatelja koji ispred mene vozi 180-190, ja ga pratim, i u jednom trenutku samo dodajem gas i prolazim pored njega. Iako je maksimalna brzina bila tu negde blizu (210), on je i dalje zakucavao kada u 6oj daš gas, nije ni blizu bilo u pitanju "navlačenje" kilometrima po autuputu, ne bi li dosegao maks. Dovoljno je bilo samo da potopiš gas, bez obzira išao ti 80 ili 180, on kreće da čupa. To je ono što me je kupilo kod ovog auta za duže vreme, i zbog čega sam mu oprostio neke brljotine na startu karijere (doduše sam sam kriv

)
Manje mi je bitno ko prvi poleti na semaforu, uvek me je to nerviralo, kada počnu da divljaju kao da iza nas trči horda zombija, a onda posle 500m, nastave da voze 49
Gaginh0 napisao:nikaragva napisao:Gaginh0 napisao:EDIT: mani se benzinca alergican sam na njih, a sve to zbog hebenog maminog Kalosa, koji moze da potrosi od 6 do 10 litara, a da se pri tome otelis dok ga vozis...
Po meni ti si školski primer konzumenta benzinca. Kao da su stvoreni za tebe. Ove sad novije malolitražne turbo varijante.
Pojasni?

Pa mlad si, željan akcije, nisi oženjen, nemaš dece (zar ne?), živiš kod roditelja + imaš posao = tvoja plata cela na raspolaganju => ja se ne bih mnogo dvoumio i uzmao neku tralju na naftu, kojoj samo iz potaje čeka neki đavo da crkne, koji košta ko svetog petra kajgana i ostale blagodeti

Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 13:15
od Uroš S.
Gaginh0 napisao:Vidis Urose, ti i bi mi mogao dati TSI da probam, kad dodjes na Frusku Goru na skup, posto tu znam puteve

Naravno

Nisam skontao da li uzimaš novo? Preleteo sam samo celu temu...
methane.master napisao:Teško. Navataće se prašina i bubice.
Sent using Tapatalk
Malopre učim, čujem cisternu za pranje ulice i otrčim da pomerim auto dok prođu

Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 14:56
od izmedju 3 i 20 karak
Da se nadovežem na maniaxxx-a. Vozio sam 1.9 cdti od 150 ks, a sada 2.0 tdi od 140 ks.
Nema tu neke velike razlike, oba idu odlično. cdti deluje da bolje vuče na većim brzinama, ali mi se čini da je to malo zbog buke i zvuka motora. Deluje mi da je u Superb-u bolja zvučna izolacija motora, pa kad ne čuješ buku na 130-140 km/h, onda kao da ni ne letiš toliko. I jedan i drugi imaju problem da navuku od 180 na više, bar to jednom kad sam probao
Oba motora imaju turbo rupu, razlika je u par desetinki sekunde. Ko to oseti i znači mu, spreman je za test vozača.
Pouzdanost?! 'Bem li ga. cdti sam uzeo polovan i odlepio od njega čim sam ga uzeo. tdi je nov, za sada bez problema. U porodici se vozi još jedan Superb, 4 godine, bez problema.
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 15:26
od nidza
Texonja napisao:Nidza uvek ima odmerene postove, pa necu da budem konfliktan, ali to sto je napisao je jako strasno...

(mada to "spustim u nizu brzinu i opalim po gasu" mi deluje kao neadekvatna voznja PD TDI-a, pa tu moze biti odgovor)
U pitanju je Octavia A5FL, koja je kod nas bila 4 godine, dok nije stigla ova fenomenalna A7 u maju. Moj utisak tog motora od 105KS je da je imao to malo "prozorče" kad je veselo ubrzavao i imao je ozbiljan priraštaj ubrzanja na oko 2500rpm koji se brzo prekidao. Sa druge strane, JTD od svega 80KS je mogao da se stiska kako hoćeš, jednostavno je daleko elastičniji motor u pitanju. Takav motor te ulenji sa menjačem jer imaš utisak da potpuno isto vuče od 1500 do 4500 obrtaja. U bilo kom momentu i u bilo kojoj brzini samo zabodeš gas i on bez problema ubrzava.
Taj naš TDI (zdrav i ispravan, auto smo prosledili sa 38000km na satu jer nisam hteo da ga otkupim) je do 2000rpm na pritisak gasa bio potpuno ravnodušan. Stil vožnje kojim bih vozio JTD ovde nije pio vodu nikako.

Razlika od 0-100 isto nije velika koliko bi se za +25KS očekivalo, samo 0.7s u korist Škode (po fabričkim specifikacijama). Preticanje na magistrali mi je uvek bilo lakše sa JTD.
Daleko od toga da je PD 1.9 TDI bio loš za vožnju, kao što reče Texonja, kada se vozi kako treba, ali je potpuno različit od JTD.
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 18:37
od Gaginh0
@ Uros - ma gde uzimam novo, nem' leba da jedem

Planiram da prodam Pola pa da uzmem nesto drugo, duga je to prica, ali nemam para da dodam itd... Tu dolazi u obzir sve od kosacice do 2.0TDI, samo nebih benzinca, jer nemam para za TSI, a ovi obicni mi se ne svidjaju (a 1.8T puno trosi). Samo sam zeleo da probam TSI jer ga nisam vozio do sad
@ nikaragva - precenio si me, kao sto sam naveo gore, nemam para za TSI, ja bih nesto sto ne trosi mnogo a opet ide, a to je neki turbo dizel, pa zato ovde "opipavam teren"...

Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 18:43
od Uroš S.
Nije problem da se proba. Planirao sam ja ovih dana za NS, vikend najverovatnije pa ću se javiti
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 01 Avg 2013, 18:51
od Gaginh0
Vazi javi se, ja sam na raspolaganju, sem nedelje posle 3...

Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 05 Avg 2013, 15:45
od ljubitelj
Grujic napisao:
Samo što niko ne priča o CR, koji inače važe za dobre motore, ne znam otkud ti ovo...
Od PD motora sa 4 cilindra onaj od 130 KS je dostigao prosek pouzdanosti dok su ostale varijante ispod toga. CR motori od 2.0 godista koja taman sada dolaze kod nas se nisu pokazali kao dobri motori, nasledili su iste tipicne VW probleme (problemi sa glavom) a tek sa drugom generacijom CR motori od 2.0 su uhvatili korak sa konkurencijom.
I tu pricam o pouzdanosti, verovatnoci kvarova i ceni odrzavanja polovnih dizela a ne o perfomansama samog motora.
CR motor VWa je toliko "dobar" da je zauzeo poziciju na dnu cak i u marketing odeljenju VAGa, tj Auto Bild-u i to ne ovdasnjem nego nemackom.
TUV statistika je surova i svako ko razmislja o polovnom VW dizelu moze korisno da sazna iz njihovih godisnjih statistika, koje varijante motora i koja godista su sa manje problema.
Novi VW dizel u garanciji je neka druga prica koja po meni ima puno vise smisla.
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 05 Avg 2013, 19:35
od nidza
Ovaj u Škodilaku A7 sa takvom lakoćom nosi karoseriju da se nešto ne brinem za kvarove i transmisiju. Deluje kao da nikad nije na preko 50% svojih mogućnosti.
Tapatalk