Stranica 5 od 17
Re: Plpogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 11 Nov 2013, 17:40
od Bax
Fica je bio nekad
Sent from my ZTE-SKATE
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 11 Nov 2013, 17:56
od ljubitelj
Fica 750, Peglica 126, VW Buba se ne boje snega. Niti RWD auto na uzbrdici se ne boji snega iz prostog razloga sto mu je teziste na zadnjoj osovini koja je opterecenija od prednje a upravo su tu i pogonski tockovi pa time ima povoljniju trakciju.
Najgora pozicija pri usponu je za FWD, sto veca uzbrdica to veci problem pri kretanju iz mesta.
Najveci problem RWD ima pri voznji nizbrdo.
Uza guma znaci i veci pritisak na podlogu za istu tezinu a to za posledicu ima i vece trenje gume sa podlogom tj bolju trakciju.
Sira zimska guma ima prednost na ledu a za tu svrhu, led, sluze i mnogobrojne lamelice na sari.
U praksi kada se zimi na klizavoj podlozi vidi auto van kontrole taj je obicno sa sirokim gumama.
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 11 Nov 2013, 18:01
od Velja
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 11 Nov 2013, 20:43
od maxer
Jedan gastarbajter (penzioner, vratio se iz Nemačke) mi reče da su kad padne sneg, u službene Mečke i BMW-e (tamo '80/90-tih) stavljali po jedan-dva džaka cementa i ide bez problema

Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 11 Nov 2013, 20:48
od nuk
Pa lada zimi drugacije nije mogla da se vozi
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 11 Nov 2013, 21:52
od methane.master
maxer napisao:Jedan gastarbajter (penzioner, vratio se iz Nemačke) mi reče da su kad padne sneg, u službene Mečke i BMW-e (tamo '80/90-tih) stavljali po jedan-dva džaka cementa i ide bez problema

Za to vreme polupremijum samo štrika.

Re: AW: 4x4
Poslato: 11 Nov 2013, 22:15
od Floyd
A Mercedes oduvek bio najcesci auto medju taksistima u DE...verovatno zimi nisu radili ili u najboljem slucaju nisu uzimali musterije sa prtljagom jer je gepek bio pun gradjevinskog materijala.
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: 4x4
Poslato: 11 Nov 2013, 22:20
od methane.master
Kupovali su cement pa zidali na proleće ....
Sent using Tapatalk
Re: 4x4
Poslato: 11 Nov 2013, 22:25
od NexT
Mercedes sa dobrim zimskim gumama i ide gde god i Audi A6.
Treba malo vise paznje i drugaciji stil voznje, ali nema u principu nikakvih problema. Ako sam ja jos kao pocetnik mogao da ga vozim svuda po brdovitom Beogradu, onda definitivno nije bauk.
Jedini put kad sam se zaglavio sa E klasom, nasadio sam pod, a tockovi upali u kolotrage. E, tu je zadnji pogon malo nemocan, dok se prednji mozda, ali mozda i iscupa. Doduse, par dana kasnije se ista stvar desila komsiji sa A4 S line i nista nije pomoglo dok ga nisam zakacio i izvukao na cisto.
Re: AW: 4x4
Poslato: 11 Nov 2013, 22:46
od Texonja
Floyd napisao:A Mercedes oduvek bio najcesci auto medju taksistima u DE...verovatno zimi nisu radili ili u najboljem slucaju nisu uzimali musterije sa prtljagom jer je gepek bio pun gradjevinskog materijala.
U Nemackoj kad padne sneg, posle sat vremena ga nema nigde na putu.
Re: AW: 4x4
Poslato: 11 Nov 2013, 23:21
od maniaxxx
Texonja napisao:Floyd napisao:A Mercedes oduvek bio najcesci auto medju taksistima u DE...verovatno zimi nisu radili ili u najboljem slucaju nisu uzimali musterije sa prtljagom jer je gepek bio pun gradjevinskog materijala.
U Nemackoj kad padne sneg, posle sat vremena ga nema nigde na putu.
Nemoj da preteruješ
Kde si video da u Nemačkoj stoji sneg na putu čitav sat?

Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 13 Nov 2013, 03:34
od snork
nidza napisao:To nije zbog rwd, nego što je težište napred, a pogon nazad. I fwd bolje po snegu polaze u rikverc, nego u napred.
Kad bi imao rwd sa motorom iznad zadnje osovine, ne bi mogao nijedan fwd da mu prismrdi u kretanju uzbrdo.
Tačno je da mnogo pomaže težak motor iznad pogonske osovine, ali glavna prednost prednjeg pogona na snegu je što je to ujedno i upravljačka osovina. Na taj način se veštim motanjem volana može naći mesto gde točak koji je proklizao ostvari kontakt sa podlogom i onda auto krene.
Re: 4x4
Poslato: 13 Nov 2013, 09:37
od nidza
Ako krene uzbrdo. Ako ne može da krene, džaba mu sve prednosti. Poenta je da oba pogona imaju svoje prednosti.
Takođe bih odabrao upravljivost iznad polaska. Silazak niz planinu je i najopasniji momenat, a tu je prednja vuča bolja.
Tapatalk 4
Re: 4x4
Poslato: 13 Nov 2013, 10:07
od Texonja
nidza napisao:Poenta je da oba pogona imaju svoje prednosti.
Poenta je da oba pogona imaju svoje mane!

Re: 4x4
Poslato: 13 Nov 2013, 10:09
od NexT
Sva tri imaju mane
