Stranica 5 od 5
Re: AW: Izduvni gasovi i sistemi za kontrolu
Poslato: 18 Mar 2014, 00:52
od Floyd
10-15% je razlika u korist dizela. Slicno je i u DE.
Re: Izduvni gasovi i sistemi za kontrolu
Poslato: 18 Mar 2014, 00:53
od nikaragva
Meni ne tehnickom odavno redovno kontrolisu izduvne gasove, i smatram to najnomralnijim. Stavise, kada ne bi radili ja bih zahtevao tu kontrolu jer mi je ta jednom godisnje kontrola jako dobar pokazatelj stanja motora. Iz rezultata tih merenja i pregleda svecica, imam skoro kompletnu dijagnostiku stanja svih bitnih sistema motora.
Samo sto su nasi pravilnici zastareli, tako da uredno i jugo i tamic prolaze tu kontrolu gasova.
Re: Izduvni gasovi i sistemi za kontrolu
Poslato: 18 Mar 2014, 00:54
od Grujic
Pa nisu zastareli, uvek treba da važi da auto zadovoljava normu koja je važila za njega kad je proizveden, ne možeš da postaviš drugačije.
Re: AW: Izduvni gasovi i sistemi za kontrolu
Poslato: 18 Mar 2014, 01:01
od Floyd
Dragvorl, jel mozes da nadjes statistiku za zastupljenost dizela po klasama?
Kontam da ako se izuzmu 1.0 i sl. benzinci u A i B segmentu, dizel ubedljivo vodi u celoj EU.
Re: Izduvni gasovi i sistemi za kontrolu
Poslato: 18 Mar 2014, 01:08
od dragvorl
To mislim da nema u statistikama sto sam gledao. Od ukupnog voznog parka oko 35% su dizeli u EU.
Re: Izduvni gasovi i sistemi za kontrolu
Poslato: 18 Mar 2014, 02:04
od nikaragva
Grujic napisao:Pa nisu zastareli, uvek treba da važi da auto zadovoljava normu koja je važila za njega kad je proizveden, ne možeš da postaviš drugačije.
Trenutno nije tako, ili su me slagali na tehnickom.
Vazi ista granica i za moj auto i za jugo.
I ja sam mislio da moj auto mora da zadovoljava EURO4, ali su mi rekli da nije tako, inace pola auta ne bi proslo tehnicki.
To tek treba da se donese, zakon, uredba ili sta vec.