Gledao sam jednog danas. Ima sve što treba osim automatske (ili bilo kakve) deaktivacije suvozačkog airbag-a.
Deluje mi čak i uži od Civica, dužina, generalno gabariti ništa specijalno - ni gepek nema neku posebnu dubinu. Unutra mi je Civic prostraniji.
Ali udobnost... :shock: Preko ležećeg, rupa, šahti, gde god prešao, auto bukvalno samo pliva. 10-30-90 na sat, sve isto samo se okolina brze kreće, šiber otvoren. Naginje se baš kad se pretera u krivini, mada ruku na srce možda bi krivinu onakav prolazak Civic ispravio

Onaj turbo dizel lepo ide i lepo se i čuje, jedino možda bi kočnice mogle biti za dlaku jače. Čitam po netu da nema nekog kočenja motorom pa možda je to razlog drugog seta prednjih pločica a i zadnje su za zamenu.
Oprema - ima sve što treba, još je i keyless, klima u dve zone, veliki šiber, tempomat, projektorske farove, vozačko sedište s memorijom i podešavanjem lumbalne podrške, grejana sedišta, itd. Sem te deaktivacije suvozačkog jastuka i nema grejače brisača na šoferci

Ali nažalost pozadi stanje loše, na par mesta tapacirung kao da je voženo kuče a ne tri deteta.
Ili su moji klinci izdresirani pa ne prave haos.
Generalno bi primerak bio odličan da je samo očuvaniji jer unutrašnjost deluje kao da ima bar jedno 150k. Spolja sasvim ok za auto koji se parkira na ulici. Sviđa mi se i što ima plastične lukove nad blatobranima.
Potrošnja je tipa 6,5 l manje-više svim režimima.
Dobra mašina.
Vapi za konkretnom upotrebom

tj da nije samo vožnja. Već da se nešto prenese, siđe s puta i tako to.
Nisam samo pametan je l vredi ~ 150% cene Civic-a.
Uspeo sam posle da spakujem klince pozadi i da budu sigurno vezani i da mi ne bude komplikacija ubaciti najmlađeg. Donekle
