Stranica 5 od 13

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 00:35
od dragvorl
Mislio sam novija, cvrsca skoljka, zastita od korozije, i slicno...

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 00:37
od Geza
Za te pare teško da može, znaš i sam. Duster je veći, bolje opremljen, komforniji... verovatno će izbor pasti na njega.

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 00:42
od HKS
Radiće Duster posao, samo prave gume i to je to.


http://www.youtube.com/watch?v=JGmlVA7CcV8

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 00:48
od dragvorl
Ok je Duster, samo ne treba biti previse ambiciozan i ostati u domenu realnosti. Za vise para se vec moze i vise i bolje birati.

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 00:51
od HKS
Pa naravno, ali sve što smo predložili skupo :D

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 00:55
od dragvorl
Na zalost ce cena biti presudni faktor. Ja bih voleo da je RR, ali jbg.

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 01:03
od HKS

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 07:43
od nikaragva
Pa da se razumemo i da budemo iskreni to nije auto za do pijace i nazad po aerodromskoj pisti.

Ono, koliko takav auto vredi? Pa vredi onoliko koliko je tebi bitno snalaženje na terenu. Onaj kome je to bitno sigurno ne žali recimo, 35.000 za dobrog terenca.

Isto kao i hiltika. Ne možeš kupiti womax ili villager, ako radiš uvođenje klima 10h dnevno i koristiš samo fi32. Jednostavno zaboravi. Zna se šta se kupuje tada. Svaki drugi alat, na kraju dođe skuplji. Automobil koji ti tražiš u ovom trenutku je ništa drugo nego alat, zar ne?

Ne znam koliko vozila kupujete. Ali recimo ako uzimate 5 komada, uzmete jednog hard core terenca i 4 dustera, npr.

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 09:36
od Kuzmanovic
dragvorl napisao:Pa ne bih se bas kladio da je kupljen, daleko od toga. Sto je fazon, da je ta Niva malo sredjenija i modernizovana ja ni ne bi razmisljao o bilo cemu drugom.
Pa i Niva ima troja vrata, kao i Jimny.

Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 10:38
od rascsnin
Kad malo bolje razmisliš, jeftin a nov terenac su reci koje ne idu jedna sa drugom, naročito ukoliko se iz liste izbora izbaci Niva.


Sent from my Iphone 6

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 10:56
od Sloba
Kuzmanovic napisao:
dragvorl napisao:Pa ne bih se bas kladio da je kupljen, daleko od toga. Sto je fazon, da je ta Niva malo sredjenija i modernizovana ja ni ne bi razmisljao o bilo cemu drugom.
Pa i Niva ima troja vrata, kao i Jimny.

Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Ima i sa petoro, samo ne znam nude li je jos.

Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 11:06
od Kuzmanovic
Ima ali mislim da sam negde procitao da se vise ne proizvodi. Na beolada.rs pise samo za trovratnu verziju, ali sajt im je neozbiljan.

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 11:35
od ftj
@dragvorl

Ni ja to nisam znao ali u teskom terenu se uvek vozi pod redukcijom, nevezano da li je uzbrdica ili ne. U suprotnom se sprzi lamela mnogo brze.

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 11:40
od ljubitelj
dragvorl napisao: E sad, prvo kazes nema prolaza kroz blato bez 3 blokirana difa, a onda kazes da je Nivu dobro imati za takve terene, a ona ima blokadu samo centralnog :think: .
Nije napisano tako, za sve rastresite podloge treba da ima, vrlo pozeljno blokade diferencijala, nigde ne pise da nema prolaza. Dogadja se i da obicni 2WD automobili sa otvorenim difom prolaze blato, pesak i slicno ali je to nesto sto se ne preporucuje kao idejaza voznu po takvim terenima
Niva se dokazala da je dobra i za takve terene a ima samo blokadu centralnog difa. Iako je na papiru Niva tek prosecnih terenskih sposobnosti praksa pokazuje da se moze efikasno upotrebiti na tezim terenima.
Kako i zasto ne znam tehnicki, ali to je prosto iskustvo iz prakse mnogih i zato je Niva visoko cenjena sirom planete.

U blatu, pesku, dubokom snegu, gde god se vozilo lako ukopava tj propada blokada uz ravnomernu raspodelu pomaze. Kao i siroke gume.

Voznja po cvrstoj podlozi tipa makadam, utabani sumski put, nabijeni zemljani put prakticno i nije vredan pomena off road, to moze svaki terenac pa i mnogi obicni automobili bez ikakvih problema. Zavisi sta je tebi prioritet i koliko vremena mozes sebi da ostavis luksuza da ne stignes na zeljeni cilj u zadatom vremenskom roku.

Ja sam radio nekada na poslu gde nema odustajanja kada se jednom krene, i ne postoji mogucnost da se zaglavis i tako ostanes da cekas. Posao tokom svih 365 dana, pa kako ispadne a obicno se islo na vece nadmorske visine vozilom, cesto i tamo gde je osnovni vid prevoza konj, tj teren gde nema civilizacije pa time niti pomoci od bilo koga sa strane da pomogne. Nema ni traktor i slicnih pomagala pa ako se zaglavis imas bas veliki problem.

Jeste pomalo specificno pa sve zavisi sta tebi/vama treba pa rekoh da se raspitate sta sada koriste razne sluzbe slicnih potreba.

Re: Jeftini terenac za off road

Poslato: 14 Jul 2015, 16:50
od dragvorl
Pa sad, da se ne igramo gramatike, ali poprecni difovi su nesto bez cega ce se ipak preziveti ne preteski uslovi, primer je ta Niva.
ftj napisao:@dragvorl

Ni ja to nisam znao ali u teskom terenu se uvek vozi pod redukcijom, nevezano da li je uzbrdica ili ne. U suprotnom se sprzi lamela mnogo brze.
Moguce da za bas teske terene puno pomaze, nema sta, za uzbrdice, a i nizbrdice za kocenje motorom. To je delimicno reseno kratkom prvom brzinom, to je recimo isto i na Touaregu, na prvoj gen je bio reduktor serija, u drugoj je opcija a serija je skracena prva.

Neko je pitao mane Mazde BT50 i Toyote. Raspitao sam se o konkretnim kvarovima i Mazda je imala problem da kada se nagomila blato oko prednjeg trapa hoce prilikom rotacije da spadnje manzetna HK zgloba, a znate dalje sta se desava kada se to desi. To je jedan od kvarova, napisacu kad saznam sta je jos bilo.