Znaci zadrzavaju 1.0.. Ne znam koji ce im 85, to je preslabo za tu tezinu.
Meni su jedine dve zamerke na motor:
Valjale bi krace brzine po gradu, cesto pri nekim skretanjima ili prelasku preko onih blagih lezecih
u drugoj padne na bas niske obrtaje i to ga gusi.
Druga stvar je kvacilo izmedju prve i druge brzine ako se brze pusti kvacilo stucne
(kao da ima neku rupu, on je to nazvao "unpleasant jerk")
Na sledecem snimku se to tacno vidi na 02:05 i to se desava samo
izmedju prve i druge, sva ostala saltanja su korektna.
Ovo sa snimka se moze prevazici sporijim i osecajnijim pustanjem kvacila
tako da se onda nista ne oseti ali svakako mogli su ovo bolje uraditi.
Verovatno je kriva mala zapremina.
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 16 Feb 2018, 20:58
od Rolla
Imas i Golfa TSI sa 85-6 konja.. to menja nekadasnji 1.4 atmosferac.
Sent from my E5603 using Tapatalk
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 16 Feb 2018, 21:24
od ikac2000
Citao sam malopre na nemackom sajtu.
Nije to razlog.
Taj od 85 KS je atmo i klot, i jedini nema filter cestica, a neki kupci ce to traziti.
Svi drugi benzinci moraju da imaju.
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 16 Feb 2018, 21:34
od ddanijell
Darko napisao: 16 Feb 2018, 20:46
Valjale bi krace brzine po gradu, cesto pri nekim skretanjima ili prelasku preko onih blagih lezecih
u drugoj padne na bas niske obrtaje i to ga gusi.
Druga stvar je kvacilo izmedju prve i druge brzine ako se brze pusti kvacilo stucne
(kao da ima neku rupu, on je to nazvao "unpleasant jerk")
Na sledecem snimku se to tacno vidi na 02:05 i to se desava samo
izmedju prve i druge, sva ostala saltanja su korektna.
Ovo sa snimka se moze prevazici sporijim i osecajnijim pustanjem kvacila
tako da se onda nista ne oseti ali svakako mogli su ovo bolje uraditi.
Verovatno je kriva mala zapremina.
Ne verujem da je kriva mala zapremina, cak obrnuto. Po meni ovde je problem jer su prva i druga predaleko ( a u prilog tome ono sto kazes za lezece policajce, gde se gusi u drugoj pri manjoj brzini)
i ako se brzo zameni brzina obrtaji motora ne padnu dovoljno nisko i u momentu pustanja kvacila se dodatno zagusi motor i cimne.
Ako sam u pravu za ovo, dovoljno bi bilo sacekati jos pola sekunde/sekundu sa pustanjem kvacila i to se ne bi desilo jer bi obrtaji na motoru tada bili dovoljno nisko i negde u sinhru za drugu brzinu.
Ovo samo pretpostavljam gledano sa snimka, i ono sto ste pisali o tome, pa sklapam kockice, ne znaci da sam u pravu.
Svakako to im je zesci promasaj i prosto neverovatno da je tako nesto otislo u prodaju, poluprodukt.
Ovo kojim slucajem da je Ogi kupio on bi ga zapalio ispred salona u znak protesta, jer tu ocito nema resenja jer su omanuli konstrukcijski.
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 16 Feb 2018, 21:41
od Darko
i ako se brzo zameni brzina obrtaji motora ne padnu dovoljno nisko i u momentu pustanja kvacila se dodatno zagusi motor i cimne.
Ako sam u pravu za ovo, dovoljno bi bilo sacekati jos pola sekunde/sekundu sa pustanjem kvacila i to se ne bi desilo jer bi obrtaji na motoru tada bili dovoljno nisko i negde u sinhru za drugu brzinu.
Upravo je tacno tako kako si opisao.
Ako se neznije i sporije pusti kvacilo, onda se ne oseti.
U ostalim saltanjima je sve ok. Ne oseti se nista ni pri brzim pustanjima.
Slazem se da je to solidan propust iako je stvar navike da izbegnes to u voznji.
Kao sto ti kazes problem nije to motora nego do menjaca. Ne moze sve biti idealno za ovu cenu pa ne treba dramiti.
Sa druge strane menjac je za koriscenje dosta bolji od renaultovog. A da ne govorimo koliko motor manje ima vibracija i koliko je tiši i ima lepsi zvuk od renaultovog trocilindrasa. Totalno druga dimenzija na bolje.
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 16 Feb 2018, 21:43
od ikac2000
Ma nije to uopste strasno, kada se naviknes. Cak vise nisam ni najsporiji na semaforu zbog laganog pustanja kvacila.
Meni recimo se nikad nije ugusio u drugoj, osim par puta na pocetku kada sam brze pustao kvacilo.
Kvacilo ne pustam dok se obrtaji ne stabilizuju i sve je ok.
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 16 Feb 2018, 21:45
od ddanijell
Omanuli su prenosni odnos, a ocito nema plivajuci zamajac pa nema sta da "pojede" udar kod brzeg pustanja kvacila.
Taj auto treba da ima marker "only for men" , voleo bih da vidim prosecno zensko za volanom takvog auta (cast izuzecima).
Slazem se ja da cete se vi navici na to, ali i pored sve navike to realno nije to, da ne pricam ako hoces malo zustrije da krenes nekad ili zuris, problem neminovan.
Jbg vozite to dok je novo i u garanciji, pa na oglase, a do tad ce valjda u sledecoj seriji resiti problem.
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 16 Feb 2018, 21:50
od ikac2000
Ima plivajuci, ja ga bas osecam da prigusuje, ali nije kao na dizelu.
A za zenu, dacu info iz prve ruke vrlo brzo
Gospodja uzima mesto za volanom za mesec dana.
Punticu je dusu vadila, vozila ga je kao napaljeni tinejdzer iz masinske skole.
A naredni auto ce verovatno biti hibrid sa automatikom (Rav 4 trenutno na tapetu u Excelu), tako da je reseno
By the way, Toyota najavila da izbacuje dizelase iz Aurisa, Yarisa i RAV4.
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 16 Feb 2018, 21:54
od Darko
Nije tako strasno danijele
Treba da probas reno captur 0.9 koji sam ja imao.
Trese sediste i pod u leru. A u voznji u drugoj na 20kmh trecoj na 40 tacno osecas pod sobom da se motor gusi i cima. Trazi vise obrtaje. Totalno neprilagodjen za gradsku voznju. Takodje veliki turbo lag. Max nm ima na 2500rpm. Menjacka palica mrda napred nazad pri davanju i oduzimanju gasa.
Focus daleko manje ima vibracija. Lepsi zvuk ubrzanja. U voznji na normalnim rpm je tako tih da zaboravis u kojoj si brzini. Focus ima max nm na 1500rpm. Elasticniji je. Menjac je cvrst tenkovski.
Jedina zamerka ide na ono sto sam opisao u prethodnom postu. Da su to uradili kako treba bilo bi vrhunski.
Pogotovo sto im je focus sa 1.0 motorom najprodavaniji model od svih fordova verovatno.
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 17 Feb 2018, 09:34
od Velja
Rešenje je vraćati u prvu na ležećim, danak <1k ccm
Ili vaga na kvačilu u drugoj, pa dok potraje lamela - potraje...
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 17 Feb 2018, 09:42
od ikac2000
Nije valjda da lezece prelazite iz druge?
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 17 Feb 2018, 09:47
od Velja
Da, sa ovim asmatičarom...
TDI je prelazio trećom...
...uzbrdo
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 17 Feb 2018, 10:06
od Darko
Ja sam mislio na one velike lezece od betona.
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 17 Feb 2018, 10:14
od Velja
I to ide drugom. Kod kupovine, biram kola i po tom kriterijumu. U mom kraju su prepreke na svakih 50m...
Re: 2018 Ford Focus
Poslato: 17 Feb 2018, 10:16
od ddanijell
ikac2000 napisao: 17 Feb 2018, 09:42
Nije valjda da lezece prelazite iz druge?
Ma kakvi, ja ubacim u prvu i jos dodatno aktiviram reduktor !