Re: Zalbe na rad ovlascenih Audi servisa - 9000e steta :(
Poslato: 22 Dec 2017, 09:04
Dakle, ti si na kraju cele priče uradio popravku menjača o svom trošku?
Koliko te koštala popravka?
Koliko te koštala popravka?
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Pricas o 18-toj stvari, i dalje. Momci koji su mi radili popravku mjenjaca imaju veliko iskustvo sto se tice popavke multitronic mjenjaca. Ulje ne moze da nestane, opet se vracamo na start price ali ti nikako da razumijes. Multitronic se kvari, da, ali se ne zapali, kao ovaj moj. Takodje, da si, kao sto nisi, strucan, iz ovih slika bi ukapirao da su komponente maltene zapaljene, ne istrosene. Mjenjac od 200000km izgleda kao mladic u odnosu na djelove sa ovih slika. Popravka mog mjenjaca se svela na zamjenu SVIH djelova sto je potpuno nenormalno za kola koja su presla 68000km. Ti i dalje troluj, to ti ne mogu zabraniti...ljubitelj napisao: 21 Dec 2017, 12:35Procitaj na Audi CVT nemackom forumu cinjenice o Multitronic. Da nisi tako tvrdoglav zavrsio bi popravku odmah i makar pokusao da razmisis (ukratko sam ti sazvakano preneo iskustva) , kako to rade hiljade i hiljade vlasnika u Nemackoj.Ivan.J napisao: 27 Nov 2017, 01:34Zar ti zaista vjerujes da su u pitanju hiljade kupaca ili cisto trolujes ovu temu koju sam i ja mozda neoprezno nazvao kako sam nazvao?ljubitelj napisao: 24 Nov 2017, 17:12![]()
Uostalom menjac se ponasa kao i kod hiljada drugih kupaca sa slicnom kilometrazom, sasvim uobicajeno i dobro poznato Audiju, serviserima i zainteresovanima za Multitronic probleme. Cak je i Auto Bild uvrstio Audi Multitronic u top listu automobila za izbegavanje i objavio na svom sajtu.
Na specijazovanom multitronic forumu postoji spisak samostalnih servisa koji su se posvetili poprakvama, kao i kit komplet za reparaciju tako da nije potrebna zamena celog menjaca.
Prakticni Nemci su ponudli efikasno resenje upravo jer Audi ne menja pohabane menjace za nove nakon isteka garancije i prestanka svoje obaveze.
Trosenje lamelica, kao i regulacionog ventila uljne pumpe koji dovodi do te posledice je poznat problem nakon 40-45,000km rada Multitronica.
Lepo napisali ljudi, postavili slike, postavili uputstvo za dijagnostiku, postavili spisak delova koji se menjaju, postavili slke potrosenih lamelica, postavili cene, postavili imenik servisa sirom Nemacke.
A ti i dalje ignorisi cinjenice, tvoj odabir.
Prijatelju, ti si zaista mnogo dokon da napises text ali nekako nemas vremena da citas o cemu se govori. Ulje ne moze da nestane i mjenjac kola koja su presla 68000km ne moze da se 'zapali' odnosno da se apsolutno svi djelovi moraju promjeniti.ljubitelj napisao: 21 Dec 2017, 12:35Procitaj na Audi CVT nemackom forumu cinjenice o Multitronic. Da nisi tako tvrdoglav zavrsio bi popravku odmah i makar pokusao da razmisis (ukratko sam ti sazvakano preneo iskustva) , kako to rade hiljade i hiljade vlasnika u Nemackoj.Ivan.J napisao: 27 Nov 2017, 01:34Zar ti zaista vjerujes da su u pitanju hiljade kupaca ili cisto trolujes ovu temu koju sam i ja mozda neoprezno nazvao kako sam nazvao?ljubitelj napisao: 24 Nov 2017, 17:12![]()
Uostalom menjac se ponasa kao i kod hiljada drugih kupaca sa slicnom kilometrazom, sasvim uobicajeno i dobro poznato Audiju, serviserima i zainteresovanima za Multitronic probleme. Cak je i Auto Bild uvrstio Audi Multitronic u top listu automobila za izbegavanje i objavio na svom sajtu.
Na specijazovanom multitronic forumu postoji spisak samostalnih servisa koji su se posvetili poprakvama, kao i kit komplet za reparaciju tako da nije potrebna zamena celog menjaca.
Prakticni Nemci su ponudli efikasno resenje upravo jer Audi ne menja pohabane menjace za nove nakon isteka garancije i prestanka svoje obaveze.
Trosenje lamelica, kao i regulacionog ventila uljne pumpe koji dovodi do te posledice je poznat problem nakon 40-45,000km rada Multitronica.
Lepo napisali ljudi, postavili slike, postavili uputstvo za dijagnostiku, postavili spisak delova koji se menjaju, postavili slke potrosenih lamelica, postavili cene, postavili imenik servisa sirom Nemacke.
A ti i dalje ignorisi cinjenice, tvoj odabir.
Da, drukcije sam morao da ostavim kola da sjede ko zna do kada... Nisam imao iskustva, ocekivao fer rjesenje problema ako ne od Roksped onda od Porsche ili Audi Njemacka...member napisao: 22 Dec 2017, 09:04 Dakle, ti si na kraju cele priče uradio popravku menjača o svom trošku?
Koliko te koštala popravka?
Ne sumnjam da ce prijetiti. Naravno da cu sadrzaj poslati advokatu na provjeru prije nego okacim... U principu, ako dodje do nekog problema mozemo na detektor lazi...ftj napisao: 21 Dec 2017, 10:51 pazi samo da oni tebe ne tuze za taj audifrauds pa da napravis jos veci problem.
Brate... procitaj od starta text...Ivan napisao: 21 Dec 2017, 09:41 Ako imas nekog drugara ko ima isto multitronik ispustite toliko ulja koliko je tebi falilo pa probajte da upalite auto I da napravite mali krug.
Prosto mi je neverovatno da noviji audi automatik nema nikakvu lampicu ili upozorenje za nizak pritisak I nivo transmisionog ulja, ne na tabli, ali da ecu to negde.ne prati.
Ako je tebi trebalo nekoliko hiljada km da se sjebe valjda mu nece nista biti.
A kapiram I da je nemcima neverovatno da neko navodno obucen za svoj posao napravi tako grubu gresku, zamisli uradis mali servis oni ne sipaju ulja u motor, al opet tu bi pistale lampice na sve strane.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Lupas, pise ti lepo opis zasto (tesko je citati istinu, zar ne) nastaje taj problem sa SVIM lamelicama pa se mora raditi generalni remont, desava se redovno i stvar je potpuno jasna. Imas i slike, slicne kao tvoje. Da, ode jedan deo koji povuce ostalo za sobom.Ivan.J napisao: 29 Dec 2017, 01:51 Ali, u tim mjenjacima se osteti koja lamelica, ode neki dio - da ne lupam, ode na korpi neki dio - da ne lupam, ali da se mora zamjeniti 100% djelova TO SE NE DESAVA.