Stranica 5 od 6

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 28 Feb 2012, 21:17
od noob
Ako je dobro uradjen uzeo bih ga. Retko koji auto preko 5god nije lupan ili negde cuknut, realno, bitno mi je da nije odvaljen od zivota, da nije sastavljan iz 2 dela. Uzmi auto, provozaj se, pa kod mehanicara, elektricara i proveri trap. Ako kazu da je ok kupuj.

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 28 Feb 2012, 22:55
od trojanac
Diskusija o prodaji i isplativosti prodaje Punta prebačena u odgovarajuću temu... viewtopic.php?f=2&t=212&sid=e59d0e5f816 ... 8a3#p19242

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 28 Feb 2012, 23:20
od steva_anya
Prodaj Punta i Oktaviju i pazari Civica! :sreckovic:

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 28 Feb 2012, 23:29
od sebekkg
bolja oktavia, jedino CIVIC dizel varijanta :cool!:

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 29 Feb 2012, 00:22
od trojanac
:back2topic:

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 29 Feb 2012, 12:37
od Woodoo
paja napisao:Taj DSG mi se naročito sviđa :D
Izgleda da je praksa da se po inerciji sve VW-ovo hvali čak i kad nije dobro. DSG je menjač sa dosta problema u svim vozilima VW grupe. Daleko je od savršenog.

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 29 Feb 2012, 12:40
od Paja
Daleko od toga.

Postojanje DSG-a je razlog najveće skepse u konkretnom slučaju. Znam da je limarski odlično urađeno sve, znam da su korišćeni originalni delovi i upravo je menjač nešto što me najviše odbija od oktavie.

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 29 Feb 2012, 12:58
od Floyd
@Woodoo
Hvale ga zbog nacina na koji radi i kako radi ;)
Sto se cene eksploatacije i potencijalnih problema tice, ko o tome razmislja, definitivno je bolje da uzme manuelni...to vazi za bilo koji auto.

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 29 Feb 2012, 14:19
od Woodoo
Pa i na to sam mislio između ostalog. Postoje menjači sa duplim kvacilom koji bolje rade, a imaju dosta manje kvarova. Samo što nemju VW predznak koji izgleda po defaultu mora da znači sve naj naj.

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 29 Feb 2012, 14:56
od MAD MAX
Veliko pitanje je kako je odrađen auto. Prvo limarski i farbarski a drugo delovi. Provereno za škodu, limarske delove, nove koje nabavljaju nisu kvaliteta kao na autu. Ozbiljni majstori ovo rade isključivo sa polovnim delovima. Može se očekivati i pojava korozije, a oko krutosti nosača trapova i motora, sve zavisi od majstora. Za ovakav automobil ja bi porazmislio da li bi ga kupio i pod kojim uslovima. Cena koja se vlada za ovo godište - 3-4k€ a to ne može biti preko 5500€ nikako. A on onda nema računa da ti ga proda nego ide uvaljivanje preko autoplaceva i pijaca.

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 29 Feb 2012, 14:59
od Grujic
Woodoo napisao:Pa i na to sam mislio između ostalog. Postoje menjači sa duplim kvacilom koji bolje rade, a imaju dosta manje kvarova. Samo što nemju VW predznak koji izgleda po defaultu mora da znači sve naj naj.
Nemoj da nacinjes tu temu ovde, u eksploataciji ima problema, ali sam rad menjaca je bio revolucionaran u vreme kada se pojavio i niko nije imao takve menjace u tim klasama, nevezano da li je VW ili ne.

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 29 Feb 2012, 15:09
od Paja
MAD MAX napisao:Veliko pitanje je kako je odrađen auto. Prvo limarski i farbarski a drugo delovi. Provereno za škodu, limarske delove, nove koje nabavljaju nisu kvaliteta kao na autu. Ozbiljni majstori ovo rade isključivo sa polovnim delovima. Može se očekivati i pojava korozije, a oko krutosti nosača trapova i motora, sve zavisi od majstora. Za ovakav automobil ja bi porazmislio da li bi ga kupio i pod kojim uslovima. Cena koja se vlada za ovo godište - 3-4k€. A on onda nema računa da ti ga proda nego ide uvaljivanje preko autoplaceva i pijaca.

Koja bi po tebi bila realna cena za ovaj auto?

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 29 Feb 2012, 15:11
od MAD MAX
Sad sam ti u gornjem postu "lupio" 5500€ maksimum. Ali da je uvali nekom ko ne zna može bolje, naravno.

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 29 Feb 2012, 15:21
od Paja
Ljudi, ajd da rešimo misteriju cene. Neki okvirni dogovor je da u ovakvom stanju vredi 7500e zato što je urađena sa originalnim delovima donetim iz Češke...da je odlično urađena itd... imajući u vidu da bi nelupana sigurno vredela oko 10000. Stvar je u tome što ja ne dajem pare za nju. Plaćam registraciju, i sve što treba da bi bila normalan auto za vožnju što znači gume, veliki servis...
Autom mi se plaća nešto što sam odradio, a ostatak vrednosti ću odraditi. Tačka spoticanja je dug prema majstoru, odnosno ko će ga platiti.

Dakle meni je ovo način da izvučem svoje pare, da me klijent kreditira, da izađem iz kredita za punta...
Da treba da dam keš ne bih ni pogledao lupan auto.

Re: Škoda Oktavia

Poslato: 29 Feb 2012, 15:25
od Grujic
Tako nesto i ja kontam da bi bilo...

Samo pojasni ovo dug prema majstoru??