Stranica 5 od 23

Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 20:51
od ddanijell
Nije problem da kupim , samo da nadjem gde, a i da budemo sigurni da je do felni, a ne do guma.
Evo upravo sam se vratio sa test voznje po auto putu, tockovi koji su bili pozadi su danas posle balansiranja prebaceni napred i vibracija se prenela sad u prednji deo auta i oseca se i po volanu.
Posle danasnjeg balansiranja ne krece da trese od 80 ali na 120 postaje neupotrebljivo za voznju. Komsiju mog poveo sa sobom jer vise ne verujem ni sebi, reko da bude i on da zajedno ocenimo i sagledamo i nema greske.
Znaci vec od 80 krene po malo da se oseca ali ne tako strasno, na 115-120 krene da ulazi u rezonansu i prestaje.Tipa kada sam u laganoj krivini krene da trese pa vibracija polako nestaje skoro do nule pa ponovo se amplituda pojacava do maximuma i tako svakih nekoliko sekundi. Sutra idem do vulkanizera gde sam kupio felne i gume da ga posadim na suvozacko mesto i provozam, ne znam sta drugo ili da bacim ovo sranje i prezalim 1000e.
Ogi napisao: 27 Nov 2017, 20:12 I je l se taj zvuk ne cuje vise ?
Skripa kod paljenja? Ne cuje se , pali sad kao i kad je bio nov, besumno :D

Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 21:02
od Dare4x4
To ponašanje u krivini govori da nije samo jedan točak u problemu. Broj obrtaja točkova u krivini se razlikuje pa onda imaš intervale u kojima se vibracije poništavaju i onda bude ok, a posle par sekundi se vibracije točkova na neki način sabiraju. Da je samo jedan točak loš, on bi konstantno pravio problem bez obzira da li ideš pravo ili ne jer ostali ne bi uticali.

Verovatno znaš za ovo: https://www.topstopauto.rs/images/SETOV ... A-2018.pdf

Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 21:09
od ddanijell
To u krivini govori to , znam tacno da to pokazuje da minimalno 2 ili vise tocka nisu ok.
Problem je sto mi je letnji set 18'' i po drugi put sam u situaciji da ne mogu da uradim nikakve kombinacije sa zamenom guma i felni da bih eliminisao jedno od ta dva, jer su mi zimske u 17''.
Opet sam na pocetku. Prvi set pre mesec ipo je konstantno pravio uvek istu vibraciju sa max rezonansom na 135 i nije se menjao intenzitet medjutim ni tad nije nadjeno da li su gume lose ili felne.
Hvala za link, nisam znao za ovo, ponuda je solidna.

Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 21:12
od LukaMaletin
Eh Danijele. ,tako sam ja ludeo za ležajevima/gumama. Svako me ubeđuje u drugu priču. Probao sa rezervnom ali nisam uspeo da budem 100% siguran šta je u pitanju. Onda nabacio drugi set I napokon se ubedio da je ležaj. Pošto sam trebao za Sloveniju , a oba su se pomalo čula ,oba su i promenjena.
Ehh ta sreća kada sam provozao auto :DD
Tako da , probaj da ga ne zapališ hahah :D

Sent from my XT1635-02 using Tapatalk


Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 21:20
od maniaxxx
Imaš neke šanse da nađeš neke druge 17 i namestiš gume na njih? Da odmah vidiš gde je greška? Ako je u felgama znaš šta ti je raditi, ako u gumama onda si si sam kriv jer kupuješ dunlop i goodyear :mrgreen: . Ali mislim da nije greška u gumama.

Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 21:26
od ddanijell
Auto je nov pa opcija lezaj otpada, isto tako sa letnjim setom ni u kakvim uslovima voznje nema ni najmanje vibracije .
Ovde je problem sto je auto nov pa kada tockovi nisu ok nema sta da "upije" to nego se direktno prenosi na kabinski prostor i celokupan auto.
Znaci da ja sa letnjim setom imam bilo kakav problem, makar i najmanji pa ajde i nekako, medjutim sa letnjim kao sto rekoh nikad ni u kojim uslovima nema nikakvih problema testirano 0-200 i presao sa njima 15.000km.
Iskreno ideja mi je da ponudim da vratim tockove, bio bih zadovoljan i sa 70% od ulozenog da mi se vrati, zazmurim , zaboravim i onda idemo na neku sigurnu varijantu, MOMO ili cak i OEM, ili u najmanju ruku uzmem samo gume 18'' i za ovu sezonu premontiram na moje OEM felne, a onda na prolece pazarim samo 18'' neke dobre felne.
Nemam odakle da nabavim druge gume ili felne , na kraju toliko vremena sam utrosio na sve ovo da mi je vec lagano muka i sa ove tacke gledista krivo sto sam uopste isao na ovu kombinaciju.
Inace da sam uzeo lasu, winteru, savu onda bi bilo pljuvanje sto sam kupovao nizerazredne gume, a ovo pomeranje balansa i debalans koji se javlja mi ne lici na felnu vec na gumu.
Imao sam 2006te isti problem sa bridgestone na opel corsi, gde su gume na oko bile ok ali posle 200km ode balans u 3 lepe. Znaci ovo mi je sad deja vu.
Seat Alteu koju sam vozio 10 godina nikad nisam imao problema sa gumama, balansirane samo kod montaze jednom i nikad vise u toku koriscenja, i to cak ne sa 2 olova nego na tzv. centralni balans, i NIKAD problem.
Ovo je bruka...

Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 21:46
od maniaxxx
Nemoj momo da uzimas, isto je to sranje ( skoro isto ). Koja ti je letna dimenzija? Možda je to za sad i najbolja varijanta da preguraš zimu ( snega ionako neče biti )

Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 21:52
od maniaxxx

Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 22:15
od dag81
Ja prosto ne verujem.
Ja vozim kineske 18ice ne trese ni zero niti sme.
Bas sam pre dve nedelje prodao montirao 17ice isti model sto si sad uzeo, sve normalno.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 22:33
od ddanijell
I ja nisam verovao sebi, dodje mi da i zenu oteram u qrac jer i ona oseca, pa sam na kraju veceras poveo komsiju reko da vidim dal smo mi porodicno ludi ili je ludilo preslo i na ostatak ulice.
I utvrdim da se ludilo prosirilo jer i komsija "umislja" da trese. Boles' ne bira.

Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 22:39
od maniaxxx
Da ne snime neki film o tom tresenju nekad.

Pogledaj linkove, izaberi felgi i kupi. Ove prodaj što bolje možeš. Progutaj nekako tih par 100 evra i vamos napred.

Imao sam ja slične ( ali daleko manje ) probleme sa gumama na astri tadašnjoj. Kupio nove fulda km3 pa nacentriramo..vozim se onako super pa počne da tresu, opet centriramo, opet tresu...posle sam jih skinuo i prodao za sitne pare. Kupim savu eskimo HP, super ne tresu, dobio jeftino, i skoro me odnes sa puta na ravnom putu ( avtoput), isti dan sam prodao savu. I tu sam završio sa savom i fuldom za nekih 100godina....10 godina gore dole :mrgreen:

Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 22:42
od dag81
Original q3 350e. 17"
Mogu ti omoguciti da probamo, i da budes siguran da li je do felni.
Ali moras do NSa a nisi bas blizu.Slika

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока



Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 22:44
od Kabal
Dani napisao:
Kabal napisao: 27 Nov 2017, 18:36 Lude cene definitivno, koliko je to preskupo kad Grand za Volvo XC60 prodaje oem felna+guma 235/60 r18 za ~1550€

To neka fabricka greska sa alnaserom?

Tapatalk
Jedna felna i guma toliko kosta?
Sve 4 naravno komplet

Tapatalk


Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 22:44
od ddanijell
Videcu sutra sta mogu da uradim i koliko mogu da dobijem na prvu za ovo sranje. Ako nekoga zanima sa foruma nudim ova 4 govneta sa mog auta za 700e :evil:
Trenutno kako stoje stvari nemam hrabrosti vise da kupujem ceo set. Uzecu 18'' gume, videcu samo da li cisto zimske ili 4S i montiracu na moje felne za koje znam da su tip top i ako nesto nije ok onda nema sumnje sta je.
Ako uzmem 4S to ce ostati na tome bez zamene za 1-2 sezone, a ako uzmem zimske onda na prolece cu uzeti OEM ili nesto provereno od 18'' felni i na njih montiram letnje za koje opet znam da su tip top i ako nesto trese ne mogu gume da budu te.

Re: Seat Ateca 2.0 TDI CR 190ks 7step DSG 4motion

Poslato: 27 Nov 2017, 22:58
od ljubitelj
Meni lici na problem sa gumama. To sa promenom balansa se desava kada se medjusobno razlepe slojevi gume, tj izgubi se kompaktna struktura i cvrsta veza.

Hoce takodje nekada i na gumama koje su dugo stojale da se deformise sloj celicnih traka a onda se tokom voznje kako se gume zagrevaju taj sloj ispravlja. Kako je celiku velike gustine/mase i mala promena pozicije se oseti kao podrhtavanje.

Meni se to ponekada desi kada predjem na zimske gume posle njihovog stajanja ali se i samo od sebe koriguje nakon 200-500km medjugradske voznje.

Felna je iz jednog sloja i ma kakav da je debalans on je uvek takav, nemoze da se pomera balans.
Kod felni losijeg kvaliteta znalo je da se pojave supljine, mehuri zarobljenog vazduha i da budu van idealnog balansa ali to je opet trajna falinka.

Posto imas 8 tockova, probaj radi testa da postavis u paru na istoj osovini napred recimo letnje a pozadi zimske. I onda rotiraj i vidi da li se sa rotacijom premesta i vibracija.
Posto su razlicitog obima mozda to moze da zeza pogon na svim tockovima pa to iskljuci ako moze, ili testiranje na sasvim kratkim deonicama tek toliko da se moze probati. Ono par kilometara a ne 20km voznje,

Gume se mogu pokvariti i kao nove usled uslova lagerovanja, pa sve i da je najpremijum marka ili model.
Ne znam sta je problem ali opet nekako mi cudno da razliciti vulkanizeri iz vise puta ne mogu da pogode gde da postave pravilno tegove. Previse mi je to velika verovatnoca da svi oni pogrese u radu i balansiranjau i da su sve masine van kalibracije.

Zajednicki sadrzalac su iste gume i meni je po verovatnoci to na prvom mestu za dublju proveru, to sve samo na osnovu iznetih podataka i zapazanja koja su izneta.