Re: 2021 Renault Austral
Poslato: 11 Apr 2023, 09:58
Olako si preskočio napomenu vezano za Munro & Associates.
Pomešao si neke pojmove.
Treba razlikovati osnovni softver u vozilu od FSD autonomne vožnje.
Osnovni softver je onaj koji pokreće automobil,i njega Tesla samostalno razvija ,zajedno sa kompletnom elektronikom,i glavnim čipom koji sami proizvode.
Trenutno ugradjuju verziju 4,autonomne vožnje,koju naravno sami prave,za razliku od ranijih čipova od Nvidie,njihov je 20x brži.
FSD se dodatno plaća,i on nema veze sa osnovnim softverom.Taj FSD ,korisnici kupuju,i sami odlučuju da li im se to svidja ili ne.
Oba softvera ,su trenutno hardverski i softverski,najnaprednji ,ikada napraljeveni na celoj ovoj našoj auto-planeti.
Problemi ,o kojima se često govori,vezani su za FSD,ali to je nešto što je u fazi razvijanja,niko ga na svetu još nije razvio 100%,pa ni Tesla,ali oni su najdalje otišli.
Niko nikoga ne tera da mora da kupi FSD,koji je po meni izuzetno skup.
Da ne širim temu,pošto je ovde tema o Australu,možemo na nekoj drugoj temi,puno da pišemo o Tesli, ima mnogo pogrešnih informacija,bar kod nas.
U prilogu ti saljem sliku FSD generacije 4.Pogledaj dva ista čipa na slici,šta miliš da je to?
Potpuna redundanca u realnom vremenu,dva Ai čipa,sa dva potpuno neovisna napajanja.Svaki radi svoj posao,a onda se donosi finalna odluka ,šta će auto uraditi sledeće u vožnji.To nema niko na svetu,niti je uopšte na tragu da napravi ovako nešto.Redundanca važi i za sve senzore i kamere,svi data linkovi su pod redundancoom.
Tesla nema apsolutno nikakvih problema sa osnovnim softverom.U protivnom mi moraš napisati ,gde je tačno problem,to bi mi bila lepa ulaznica da se zaposlim u Munro & Associates.
Pomešao si neke pojmove.
Treba razlikovati osnovni softver u vozilu od FSD autonomne vožnje.
Osnovni softver je onaj koji pokreće automobil,i njega Tesla samostalno razvija ,zajedno sa kompletnom elektronikom,i glavnim čipom koji sami proizvode.
Trenutno ugradjuju verziju 4,autonomne vožnje,koju naravno sami prave,za razliku od ranijih čipova od Nvidie,njihov je 20x brži.
FSD se dodatno plaća,i on nema veze sa osnovnim softverom.Taj FSD ,korisnici kupuju,i sami odlučuju da li im se to svidja ili ne.
Oba softvera ,su trenutno hardverski i softverski,najnaprednji ,ikada napraljeveni na celoj ovoj našoj auto-planeti.
Problemi ,o kojima se često govori,vezani su za FSD,ali to je nešto što je u fazi razvijanja,niko ga na svetu još nije razvio 100%,pa ni Tesla,ali oni su najdalje otišli.
Niko nikoga ne tera da mora da kupi FSD,koji je po meni izuzetno skup.
Da ne širim temu,pošto je ovde tema o Australu,možemo na nekoj drugoj temi,puno da pišemo o Tesli, ima mnogo pogrešnih informacija,bar kod nas.
U prilogu ti saljem sliku FSD generacije 4.Pogledaj dva ista čipa na slici,šta miliš da je to?
Potpuna redundanca u realnom vremenu,dva Ai čipa,sa dva potpuno neovisna napajanja.Svaki radi svoj posao,a onda se donosi finalna odluka ,šta će auto uraditi sledeće u vožnji.To nema niko na svetu,niti je uopšte na tragu da napravi ovako nešto.Redundanca važi i za sve senzore i kamere,svi data linkovi su pod redundancoom.
Tesla nema apsolutno nikakvih problema sa osnovnim softverom.U protivnom mi moraš napisati ,gde je tačno problem,to bi mi bila lepa ulaznica da se zaposlim u Munro & Associates.
