Stranica 5 od 13
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 16 Feb 2022, 23:31
od Grujic
Heineken napisao: 16 Feb 2022, 18:08
Na F30 je to bas bzvz uradjeno, svaki put kad palim auto moram da ga gasim
Preko dijagnostike se to lako reši, ja sam sam uradio preko aplikacije
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 03:17
od Heineken
Nismo nikad ni probali, pre jedno dve godine kod Radulovica nam rekli da ne moze da se iskljuci preko dijagnostike

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 10:10
od ljubitelj
H4wkeye napisao: 16 Feb 2022, 21:02
Znaci bolje je da bude mekanije?
Po mom shvatanju da.
Imali smo diskusiju o tome sa oprečnim mišljenjima, tvrdi kvačilo znači da je pohabano (prvo se haba lamela, pa redom ostalo) po mom iskustvu.
Da, kvačilo kada je mekano 99% očekivano je da potraje bar još 50,000km
Tvrdo, zamena uskoro.
To koliko je tvrdo / ili mekano se može izmeriti adekvatnim alatom i na osnovu te dijagnostike proceniti.
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 10:23
od H4wkeye
Hvala.

Obraticu i na to paznju.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 10:32
od ljubitelj
E da ne zboravim, na pedali može (ne uvek) da se oseti stanje plivajučeg.
Ako ima vibracija gotovo je sigurno plivajući tema jer dolazi do udara pokretnog u fiksni deo, znači opruge nisu u stanju da amortizuju sile.
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 10:40
od lami
Ja na novom rapidu, mislim da je bio 1.6 dizel, sa 0 km, davne 2016 ili 17 osetio vibracije kad pipnem kvacilo. Pretpostavljam da ima i do razlicitih proizvodjaca.
U svakom slucaju, kupovina polovnjaka jeste dosta i sreca, nemoj samo da se previse udubis u detalje, nikad ga neces uzeti
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 10:44
od OMP
Ta tvrdoca kvacila je vrlo subjektivna i teska stvar za procenu ovako kroz pricu. Na licu mesta bi neko iskusniji mogao da zna sta je ok tvrdoca a sta tvrdo kvacilo koje je lose.
Oba moja c4 su imala tvrdje kvacilo u odnosu na pezo 307 koji sam tad vozio firmin i jedan koji sam imao za prodaju. Na prvom c4 sam skidao menjac zbog zamene druk lagera i poluge koja ga gura i majstor je tad pregledao komplet kvacilo i kaze da je bilo ok, korpa dobra, lamela nije potrosena jer kad sam vec skidao bio sam spreman da sve menjam ali smo konstatovali da nema potrebe bacati pare. Takodje sam mislio da tvrdoca nije mozda poticala od te poluge koja je kod ovih modela mana i hoce da se iskrivi ali kad smo stavili novu polugu i druk nista se nije promenilo u tvdoci kvacila, tako da sam prihvatio to kao normalnu tvrdocu a takodje jos jedan c4 koji sam probao u to neko vreme bas zbog uporedjivanja imao je isto kvacilo kao i moja dva. Alfe koje god sam vozio su imale tvrdja kvacila, mada tvrdoca kvacila kod njih se neretko resava i samo podmazivanjem osovine poluge koja gura cilindar na menjacu.
Skoro svaki menjac u voznji prenosi vibracije na pedalu kvacila zavisno od situacije...navodno zamajac moze da se oseti ako se auto drzi na 2000rpm u leru pa se kao tu nesto oseca na vibracijama ali sve i d ase nesto oseti to su tek poceci nacetog zamajca koji moze jos iha da tera, zamajac kad je za zamenu tu su jasni simptomi, nema mnogo dileme, lupka, mlje, zvecka, oseca se pri gasenju i paljenju, u voznji.
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 11:27
od H4wkeye
lami napisao:Ja na novom rapidu, mislim da je bio 1.6 dizel, sa 0 km, davne 2016 ili 17 osetio vibracije kad pipnem kvacilo. Pretpostavljam da ima i do razlicitih proizvodjaca.
U svakom slucaju, kupovina polovnjaka jeste dosta i sreca, nemoj samo da se previse udubis u detalje, nikad ga neces uzeti
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
To si u pravu. Ne mozes bas sve do detalja da iscackas.
@ljubitelj To su mi spomenuli isto te vibracije. Kaze na jednom C4 kad se ugasi kao da zaskripi nesto. Da l je to zamajac ili drugo nesto? Nije kais. Kao metal.
@OMP

Ja se secam kad sam vozio drugarevu 147 kvacilo tvrdo u pm u odnosu na Fiestu. Znaci ako auto sve ostalo ok, i malo tvrdje kvacilo nije nesto alarmantno.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 11:54
od Heineken
Kod mene je bilo malo tvrdje i cuo se zamajac kada je hladno na prvom paljenju. Tako sam presao 30k km. Kada je majstor skinuo menjac da zameni set kvacila sa zamajcem rekao mi je da sam mogao ladno da vozim jos tako. Ne opterecuj se ako je malo tvrdje ionako je to sve potrosni deo
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 11:55
od ljubitelj
Možda taj Rapid ne koristi plivajući već fiksni zamajac?
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 13:00
od lami
Ne bih znao, ja sam mislio da svi noviji turbo dizeli koriste plivajuci, ali da ne kvarimo temu kolegi.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 13:22
od H4wkeye
Heineken napisao:Kod mene je bilo malo tvrdje i cuo se zamajac kada je hladno na prvom paljenju. Tako sam presao 30k km. Kada je majstor skinuo menjac da zameni set kvacila sa zamajcem rekao mi je da sam mogao ladno da vozim jos tako. Ne opterecuj se ako je malo tvrdje ionako je to sve potrosni deo
Super. Svakako mi rekose da nije skupo nesto da se i zameni kvacilo.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 14:48
od OMP
pa dobro sam set kvacila je 100tinak evra kao i za vecinu kola sad ne znam zamajac koliko je, za stari c4 mislim da je bio oko 300-350e kad sam se ja raspitivao pre 2-3 god, kontam da za 500e moze da se zavrsi sve
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 19:10
od AleksandarAca
I da napomenem verzija 92ks i 5 brzina nema plivajuci
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Poslato: 17 Feb 2022, 20:24
od OMP
kao i stari sa 90 konja