Sve jasno.
Nego Volvo i Ford samo je jedno zajednicko Motor 2,5t od 2006 do 2010, sto ja znam, a sad manji motori stvarno ne bih znao.
Motor 2. 0 kod ford jeste Motor od mazde i to od 2006 i nisam siguran do koje godine...
Izvinjavam se za off...
Omp, pitao sam lepo da li je taj motor sa istim problemom kao ostali Ford, Focus Mazda3, Volvo 40/50 motori benzinci sa lancem iz tog doba.
Motori te serije jesu generalno pouzdani i dobri, nisu kvarljivi osim što eto imaju skraćeni radni vek i brzo krenu da žderu ulje, problem karika dobro poznat kod njih.
Fokus nam je na prvom mestu ali ih ima jako malo na oglasima, svega 8 i skoro svi su 2008-2009.
Astra J nam je jos u opticaju ali su skuplje i sve manje je interesantna. Prosto nema nekih ociglednih prednosti u odnosu na Focus da bi opravdala visu cenu jedino sto ih ima bas dosta na oglasima.
Ali u zadnje vreme Mazda 3 nam je sve vise u 'focusu'. Dosta su skuplje od Fokusa u rangu cena sa Astrom (koja je ipak nesto jeftinija) ali to je Mazda, najpouzdanija od sva tri modela.
Treba ovih dana da pogledamo ovu u NS: https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
A inace sam naleteo na ovu Mazdu u Temerinu: https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
Dosta je izvan budzeta koji bi izdvojili, u lepoj opremi i deluje sasvim ok ali ova je sa 2.0 motorom od 150hp. Rekao bi da je ovaj motor jos bolji izbor od 1.6.
Zar to nije vazilo za prvu generaciju do neke 2007 kad su to malo sredili (proizvodila se do 2008, Mazda 3 BK). Ova druga generacija (Mazda 3 BL) nebi trebala da ima problema sa korozijom.
E sad posto ova bela ima 2.0 motor, kakav je taj motor, da li je cist Mazdin ili je to radjeno u saradnji sa Fordom i Volvom?
Imao je moj kolega tu drugu generaciju, bilo solidno korozije ispod... samo kazem da se obrati paznja. Inace nije nesto tih unutra. Na leru da, ali u voznji ne, mada on je imao 1.6. Taj se pomalo muci na otvorenom putu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Mnogo su bolje ove BL sto se tice korozije to bas neka ako je dosla iz nekih predela gde se mnogo soli ali generalno su ok, to malo korozije sto se javlja je na mestima gde nije radjena fabricka zastita i ta mesta su uglavnom nebitna tj ne ogrozavaju karoseriju a ovek to moze da se resi dok je na pocetku, oteras negde da ociste to i udare zastitu na tim mestima i miran si.
To stoji, odozdo se lako moze srediti korozija i zastiti lim u slucaju da nije toliko ozbiljno da je vec probusila lim, bitno je da nije izrazena korozija na spoljnim delovima.
Veci je problem cena dobre Mazde 3. Za pare koje moram da dam za Mazdu, mogu da uzmem dobrog Focusa (jelte kad bi ih uopste bilo na oglasima) i uradim sve obavezne i potrebne servise...
Nisam vidjao kod BL da strada spolja tipa sajtne i rubovi, sto se vidjalo kod BK posebno pre restyle, sa restyle je dosta poboljsano i redje se srece a kod BL mislim da nema. Cene jesu jace kao i generalno za japance ali ko to trazi ili voli taj i placa.
pegazbre napisao: 24 Avg 2023, 12:39
To stoji, odozdo se lako moze srediti korozija i zastiti lim u slucaju da nije toliko ozbiljno da je vec probusila lim, bitno je da nije izrazena korozija na spoljnim delovima.
Veci je problem cena dobre Mazde 3. Za pare koje moram da dam za Mazdu, mogu da uzmem dobrog Focusa (jelte kad bi ih uopste bilo na oglasima) i uradim sve obavezne i potrebne servise...
Možda grešim, ali je moguće da sam negde u temi pisao nešto o koroziji, pa prelistaj, ako te ne mrzi. Mislim da se meni javila nešto malo oko rubova blatobrana, ali ništa strašno...
Zavisi kako trule, ako je to malo oko rubova mozda i moze da se jeftino sanira, ako izbija iz supljina u vozilu, onda ulazis u zacarani krug.... Citao sam po Mazda forumima, ljudi na sve nacine pokusavaju to da rese, jer su inace zadovolji vozilom, ali to se vraca i bude gore. Sad verovatno zavisi od modela do modela, ali Mazda je na losem glasu, tj ti stariji modeli su bili ocajno zasticeni....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Pa jeste tako, nekada su i Fiati ili Opeli dobro prodavani a isto tako trulex kontrukcija.
A onda su postali uzorni pa im je limarija postala kvalitetna i dugotrajna.
@bax, trule iznutra i to noseći elementi tj grede. Rubovi kada izbiju da se vide ona je već odavno trula iznutra, i za otpad praktično
U suštini, Mazda decenijama ima problema sa korozijama, i većina modela je problematična uz kraće peeiode izuzetaka, tj nekih godišta da su valjale. Još od 323 sa početka 80tih znalo se da je maksimum Mazde 12-15 godina da izdrži limarija.
Kao polovne Mazde su da se zaobidju, jednostavno kao i VW. Po onome što vidjam u praksi sa njihovim stanjem.
ps. kod nas se nekako zaboravlja da VW ima decenijama problem sa korozijom, od Golfa 1 pa Golfa 2 serije A i B (od 82 do 87) pa Golfa 3, onda 4 i 5...
Golfovi 6 i 7 su još mladjani da bi se išta zaključivalo kao globalno pravilo, videćemo za 10 tak godina kako će se oni pokazati
Audi je već neka druga priča iako su i oni popustili vremenom u tom pogledu.
U pitanju Forda ili Opela ja bih bez mnogo dileme birao Astru, daleko kvalitetnije uradjen auto a time i verovatno povoljniji u dugotrajnoj eksploataciji.
A kao i uvek zapravo bitno je stanje primerka, svaki model svakog brenda može da bude haos ako se ne primeti pri nabavci kakvo je realno stanje preostalog životnog veka.
A jedino uživo mislim da može da se iole proceni adekvatno, ovako preko slika svaki auto je ulickan spolja i super izgleda kao iz salona.