Stranica 5 od 20

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 18:46
od pedalaš
damjannn4 napisao: 26 Mar 2025, 17:46
Day Walker napisao: 26 Mar 2025, 17:25
damjannn4 napisao:
cikajowa napisao: 26 Mar 2025, 10:37 A to za hibridni sistem poslednje generacije, toyota ugradjuje trenutno 4 generaciju hibridnig sistema, a mnogi tek prvu. I mislite da toyota nije bolje to usavrsila?


Sent from my iPhone using Tapatalk
korola je dobila petu! i nisam usepo da nađem neki ruzan komentar za istu, uglavnom hvalospevi kako po gradu ne prelazi 5icu.
Voleo bih da se javi neko sa skodinim mhevom da podeli potrosnju .
Evo potrosnja za 1.5 tsi mhev 150ks DSG Octavia, nije izasla iz Bga do sada.

Slika


Sent from my iPhone using Tapatalk
HVALA ! meni je ovo ok , kapiram da bi na nekoj magistrali pokazala najnizu potrosnju :)
Prosečna brzina od 28 km/h nikako nije čista gradska vožnja. Vozeći isključivo po gradu ( posebno po BG ) je nemoguće imati tu prosečnu brzinu. To je neka mešovita upotreba ( sa većinskim učešćem gradske ).
Vozio sam Golfa 1,5 eTSI 150 DSG. Hoće on po BG bez poblema da popije i po 10 litara, bez ikakve agresije. Van grada jeste dosta ekonomičan i tu ga klasičan hibrid ne može pobediti. Ali, samo po gradu, klasičan hibrid bez i najmanje problema može da troš i samo pola od onoga što troši i taj eTSI., .

Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 18:51
od Day Walker
Kazem, iz grada nije izasla a ti interpretiraj kako ti volja.
Postoji i vecernja voznja koja podigne malo prosek. Kao sto mozes videti presao je manje od 500km.

Da ne spominjem kad neko ode na test pa malo brze vozi gde je 50.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 18:51
od milosg
Meni je nekako glupo da na auto forumu, gde smo valjda svi neki ljubitelji vožnje,, tehnologije, šta god u vezi sa automobilima, neko preporučuje dosadnu škodu, pored svih ovih drugih koji su pomenuti u temi. Nema firme koja na lizing nije dala Škode nekom nižem menadžmentu da se vozikaju. Naravno da će taj auto dobro da služi, ali to je onako... za nekoga ko ne razmišlja puno o automobilima, niti nešto uživa u njima.

Uopšte je suludo porediti Tojotu hibrida sa tako nečim u 2025. godini, u korist Tojote naravno.

E, sad, ako čovek gleda samo kako da se preveze od A do B.. onda razumem.

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 19:09
od pedalaš
Day Walker napisao: 26 Mar 2025, 18:51 Kazem, iz grada nije izasla a ti interpretiraj kako ti volja.
Postoji i vecernja voznja koja podigne malo prosek. Kao sto mozes videti presao je manje od 500km.

Da ne spominjem kad neko ode na test pa malo brze vozi gde je 50.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Znaš kako, meni CRV "po gradu" može da troši i samo 7-8 litara. Ali, to su uslovi vožnje noću i/ili van špica ( uz veće prosečne brzine ). Svakako bez gužve. To uopšte nisu uobičajeni gradski uslovi (za koje uslove taj CRV po WLTP ima deklaraciju od 9,4 litara). A, u običajenim gradskim uslovima troši "oko 10". Dakle, ako je iole veća gužva i/ili sa više semafora, bez problema popije i 11-12. Naravno, ako nemaš sreće, bude i 15.
Uostalom, ako WLTP za "nizak režim" uzima upavo uslove gradske vožnje, sa prosečnom brzinom od samo 18,9 km/h, a WLTP "srednji režim" ima prosek brzine od 39,5 km/h, za to vozilo, voženo prosečnom brzinom od 28 km/h, nikako ne može da se kaže da je voženo u uobičajenim gradskim uslovima. Niti ostvarena potrošnja odgovara uobičajenoj upotrebi u gradu.

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 19:36
od carov2
milosg napisao:Meni je nekako glupo da na auto forumu, gde smo valjda svi neki ljubitelji vožnje,, tehnologije, šta god u vezi sa automobilima, neko preporučuje dosadnu škodu, pored svih ovih drugih koji su pomenuti u temi. Nema firme koja na lizing nije dala Škode nekom nižem menadžmentu da se vozikaju. Naravno da će taj auto dobro da služi, ali to je onako... za nekoga ko ne razmišlja puno o automobilima, niti nešto uživa u njima.

Uopšte je suludo porediti Tojotu hibrida sa tako nečim u 2025. godini, u korist Tojote naravno.

E, sad, ako čovek gleda samo kako da se preveze od A do B.. onda razumem.
Kao što sam iznad napisao, jako je teško pobediti Škodu, evo dovezi sutra bilo koju Tojotu, dovezi Land Cruiser, dovezi šta hoćeš, pa da ga merimo!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 19:38
od Heinz
Alpros nije u centru.
Ako je Škoda dosadna a Toyota zanimljiva onda ništa. Umreš iznutra mlad.
Siguran sam da BHEV troši manje od benzinca, ako postoji računica na godišnjem nivou.
A Karoq je kanta u odnosu na CozmoPug, šta nije jasno

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 19:48
od Milos
carov2 napisao: 26 Mar 2025, 19:36 pa da ga merimo!!
Kome saljemo slike ? Vama ili redakciji na mail pitanjagledalaca@garaza.rs ? Poslacu na oba da budem siguran .

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 19:58
od trojanac
Samo pazite koje slike šaljete. Nemoj neko da je otvorio onaj folder.

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 19:59
od ftj
Sve ovo isto sto je milosg rekao samo bih obrnuo mesta skoda i tojota.

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 20:00
od damjannn4
dajte ljudi drzite se teme, ubacite nekog koreanca opstepoznatog po ekonomicnosti u pricu manite se merenja 🤣

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 20:13
od Geza

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 20:44
od pedalaš
damjannn4 napisao: 25 Mar 2025, 13:45 Posle visednevnog traganja izbor se suzio na nekih par modela
1.octavia 1.5 tsi dsg 150ks mild hybrid ili tdi 150ks
2. karoq sa istim motorima
3.corolla 1.5 cvt /1.8 hybrid cvt
4.corolla cross 1.8 hybrid 140ks

Auto potreban kao porodicni, preko 90% vremena za grad i okolinu, odlazak na more i neki izlet do evrope godisnje.Je l neko ima iskustva, ono sto me naj privlaci toyoti je dobar glas i 5a gen hibrida , 10g tj 200k relax garancije…misljenja, iskustva ?
Drugar je pre oko 10 dana kupio novu Oktaviju Selection, 2,0 TDI 150 DSG. Jednu Oktaviju.
Poslao mi najpre ponudu ( diler INTERSREM ) i kaže: Ajd, "Pogledaj, pa mi reci, je li dobra ponuda?
Gledam, za kola sa lagera, iz 2024, na cenu od "30.240 Eur", od opcija je dodao "Magično crna metalik boja" i "7J2 Virtuelni kokpit", sve ukupno "31.191 Eur" i na to je dobio "Popust 1.201 Eur", pa je konačna cena bila "29.990 Eur".

Rekoh mu da po cenovniku takva nova Oktavija ( a ne sa lagera, iz 2024. ) košta manje od u ponudi napisanih "30.240 Eur", a da od opreme Selection nema ni prednje parking senzore u 2025. godini.
Veli: "Ali, ima zadnje parking senzore i kameru, a dodat je i virtuelni kokpit. A dobio sam i popust. Meni dosta".
I kupio je.
Sve u svemu, uvek je to samo stvar lične percepcije, brend, model, oprema.

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 26 Mar 2025, 21:22
od cikajowa
Ovo je dobra ponuda, st line je oko 30k €


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 27 Mar 2025, 08:02
od noob
damjannn4 napisao: 26 Mar 2025, 15:20 imas pravo, isprva sam bio najvise za tdi … mislim da sa 2.0 bas nema greske ali … citajuci komentare te dpf te egr… skuplje odrzavanje, jos je vecina misljenja da su kratke relacije smrt za dizel a moja relacija kuca posao kuca msm da ukupno 18km itd…
Na novom autu teško ćeš imati problema sa navedenim, a valjda nekad izađeš malo van grada na autoput i daš gas. E ako te brine sledeći vlasnik da li će imati navedenih problema (ako auto ne kupuješ za sebe nego tamo nekog) nemoj, nemoj da se brineš, lakš ćeš prodati TDi neko benzinca sa većom km. Takođe ćeš lakše prodati TDi nego polovan hibrid bez pitanja "kakva je baterija".
srdjanyo napisao: 26 Mar 2025, 17:14 Evo ja kao vlasnik stare Fabije TDI.
Nikako dizel. Pogotovo ako ti je relacija do posla samo 9, pa i da je 18 km. Dizel, em ima skuplje održavanje, em se ni ne zagreje na toj kilometraži, samim tim više troši. Ako ti je godišnja kilometraža ispod 15000 km ne uzimaj u obzir dizel.
Pohvala za temu. Kao da sam je ja postavio. Slika
Benzinac i više troši, noviji TSi od 150KS grad je oko 8,5-9-10l, teško manje. TDi isti takav noviji 150KS je možda 6,5-7-7,5l. Novi dizeli mnogo brže dižu temperaturu od starih (moj 2022 je takav slučaj), to je na strani i dalje benzinca naravno, ali nije toliko kao pre razlika drastičan da stigneš do posla a on se tek zagrejao.
pedalaš napisao: 26 Mar 2025, 18:46 Prosečna brzina od 28 km/h nikako nije čista gradska vožnja. Vozeći isključivo po gradu ( posebno po BG ) je nemoguće imati tu prosečnu brzinu. To je neka mešovita upotreba ( sa većinskim učešćem gradske ).
Slična je moja situacija, često ide od 20 do 30km/h. Imam grada naravno kreni stani, ali mostom preko Ade ako prođeš normalnom brzinom smanji se potrošnja, zatim se isključiš prema Adi i tu ako uhvatiš pravac pa stari Obrenovački do isključenja za Čukaricu opet pravac i lagano (zna tu isto biti loše kod FMP, pa ono što si spustio tu te sačeka sa kreni stani), autoput isto normalno ako prođeš sa starog dela u novi grad isto možeš oboriti potrošnju. Taj deo grada i takav pravac zna biti lagan, ali zna popodne i ujutru biti kolaps. Takođe vozi se auto i vikendom kada nema gužve što utiče na prosek. Prosek jeste tačan po meni koji je postavio @Day Walker. Novi motori su štedljiviji i bolje urađeni što se tiče TDi.

Re: Vozilo do 30k

Poslato: 27 Mar 2025, 08:38
od damjannn4
ovo je zaista koristan komentar, hvala ti :)