Stranica 5 od 6
Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 14:54
od starac vujadin
ftj napisao:dok Golf nije mogao da sastavi dve krivine kako treba.
Šta kažeš espace bolje ležao od r32?
Vagenovci, šta je s vama, jel ste bunike jeli...

Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 14:58
od 16_Valve_
Sve to stoji, svaka im cast za titulu u F1, i stvarno su im HH automobili u samom vrhu. Ali opet, ne treba porediti Renoa i VW. Sama paleta modela koju nude ova dva proizvodjaca nisu ista, Reno je stao na 6 cilindara, sem toga, nemaju auto najvise klase. VW ima sve od 3 do 12 cilindara, od Fox-a do Pheton-a.... Kako stoji Megan Sport sa menjacima u vreme kada je izasla petica GTI DSG? Bese da je taj auto na 400m brzi od Megana koji ima 24ks vise?
Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 15:02
od Geza
Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 15:39
od dragan
Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 15:43
od 16_Valve_
Jos samo fali moj drugar Matrix sa 19-kom 16v, mi se stalno "koljemo"

Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 15:44
od trojanac
Još fali jedan moderator da ovo zaključa i opet mir u kući.
Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 15:50
od 16_Valve_
A sad ozbiljno, nemam nista protiv Renoa, volim sve njihove HH automobile, od R5 turba, pa na dalje. Diskusija se malo presiroko povela, tema treba da bude Golf R32

Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 16:01
od Uroš S.
Jeste Valve da se ranije vadilo dosta konja iz litre bez turbina ali to je isto kao sa na primer touchscreen-ovima, pre 7-8 godina imao si dva telefona na trzistu sa time i kostali su po 1000e, sada touchscreen ima neki tamo Samsung od 70e. Tako je sa svakom novom tehnologijom, usavrsava se i pojeftinjuje, to ne znaci da je losija, da je tako, jos bi svi slali telegrame a ne blejali na forumima. Isti slucaj sa turbo motorima.
Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 16:03
od 16_Valve_
To sa turbo motorima ima logike iz 2 razloga, jer smanjuje kubikazu i potrosnju. Ali, niko me nece ubediti da je lepse voziti turbo masinu sa 4 cilindra, nego atmo sa 6 cilindara... Bez obzira koji je brzi.... Sto vise cilindara ima auto, to je lepsi rad motora...
Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 17:01
od Floyd
Sve izneseno u diskusiji stoji i sa svima se delimicno ili potpuno slazem.
Sto se R32 tice, mislim da je glupo voziti Golfa cija eksploatacija (odrzavanje, potrosnja, osiguranje, registracija...) kosta isto kao za luskuzni automobil >E segmenta

Stoga smatram da ovaj auto nece pogledati niko osim okorelih VW fanova sa dubokim dzepom.
Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 17:06
od Uroš S.
Ma ja mislim da je najbolji neki V8 biturbo

Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 17:12
od Dusan
16_Valve_ napisao: VW ima sve od 3 do 12 cilindara, od Fox-a do Pheton-a....
Mislim da je ipak do 16 cilindara
Ja stvarno ne znam kako ovi ostali proizvode automobile kada nemaju svoje F1 odeljenje?

Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 17:22
od 16_Valve_
Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 18:49
od starac vujadin
Dusan napisao:16_Valve_ napisao: VW ima sve od 3 do 12 cilindara, od Fox-a do Pheton-a....
Ja stvarno ne znam kako ovi ostali proizvode automobile kada nemaju svoje F1 odeljenje?

Ako neko uloži neki trud, ode na merenje, organizuje, posmatrači to overe, a ti jedan jedini, odnekuda kažeš paušalno, bez argumenata, kako to ne vredi ničemu - to se zove zamena teza. Kakav argument je dovoljno validan za takve osobe - nikakav. Sve dok ne dobije onaj koji bi to voleo da dobije. Onda je sve u redu
Re: Golf R32
Poslato: 28 Maj 2012, 19:20
od Dusan
Da, sad sam verovatno opet ispljuvao fabriku, omalovazio njihove rezultate, prozvao ih manipulantima.
starac vujadin napisao:
A nadmocnost Vagena u odnosu na Renoa je u tome sto VW ima pristup poslednjim premijum tehnologijama od Audija i Porsea, i u nekim stvarima, kao sto je npr DSG Reno zaostaje i deceniju, nije to izum Vagena, ali ga on ima u svojim automobilima.
I to kažeš za firmu koja je svetski prvak u F1? Ne pričaj svašta.
Bravo za sva dostignuca koja Renault ima i u F1 i u proizvodnji automobila pa cak i gradjevinskih masina i sve ostalo sto rade, ali daj da ne preterujemo sto se F1 tice a ima veze sa proizvodnjom normalnih automobila
