Stranica 41 od 898
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 17 Jul 2012, 16:36
od dragan
verujem da bi svakom ko ide preko bare na let od desetak sati bas znacilo da se taj let skrati na 3-4 sata, kao sto je to konkord radio.
manje maltretiranja, manje umora i gubljenja vremena, itd...
posto su takvi letovi na zapadu normalni ( takvi long range ) verujem da bi se od tog velikog broja putnika nasla i klijentela koja bi tu "privilegiju" i komfor platila dosta vise, samo kad bi imala priliku ( kao sto je nema vec nekoliko godina sa gasenjem konkorda )...
eto, cisto sa strane gledista vulgaris korisnika...
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 17 Jul 2012, 17:00
od swemir
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 17 Jul 2012, 17:04
od zuzazu
I ja sam potpuno siguran da bi ovakav avion imao svoju klijentelu.
Nema veceg maltretiranja nego sedeti satima u sedistu, ma kakvo ono bilo.
Ja sam celu noc peglao do Alma Ate i nazad (grad je na zapadu i jedna planincuga ga deli od Kine na istoku), 12 sati u sedistu ne bih nikome pozeleo

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 17 Jul 2012, 17:10
od swemir
da i verovatno je na tim visinama i mirnije nebo

Re: Одг: Vazduhoplovi
Poslato: 17 Jul 2012, 17:11
od Saša
Uh, a kako tek kuka moj brat od strica, pre par dana doleteo iz Sidnija, 20 sati leta ako se ne varam, jedna pauza u Dubaiju valjda... Mora da se pretvoriš u drvo.
Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 17 Jul 2012, 21:44
od snork
Odlični snimci Concorde-a. Za koji dan će 12 godina od kada se srušio onaj Air France-ov. Usledilo je naglo smanjenje broja putnika, i posle nekog vremena su i Air France i BA ukinuli letove.
Zuzazu, kad si pomenuo Alma-Atu, evo jednog za nijansu većeg i bržeg aviončića od Concorde-a, kome je jedina redovna linija bila Moskva - Alma-Ata. Ovaj konkretan primerak je jedan od dva koja su letela na toj liniji:

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 17 Jul 2012, 22:41
od kvcali
Tupoljev Tu-144, Aeroflotov i SSSR-ov biser

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 17 Jul 2012, 23:07
od swemir
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 18 Jul 2012, 08:56
od kvcali
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 18 Jul 2012, 18:12
od snork
Ovo poslednje je Tu-144LL (letajušaja laboratorija), to je neki projekat koji je radila NASA posle raspada SSSR-a (kada su Rusi na sve pristajali za novac). Ugrađeni su jači i moderniji motori (iz Tu-160 bombardera). Svi letovi su obavljeni u Rusiji. Na repu se mogu videti ruska i američka zastava. Ovde piše da je 2001. prodat na internet-aukciji anonimnom stanovniku Teksasa za 11 miliona dolara:
http://www.testpilot.ru/russia/tupolev/ ... u144ll.htm
Kako se Rusi razbacuju sa tim avionima, da to nije normalno... Jedan je završio u muzeju u Nemačkoj, a bar 3 u raznim muzejima širom Rusije. Da li bi Englezi i Francuzi uradili to isto sa Konkordom? Naravno da ne.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 18 Jul 2012, 21:27
od zuzazu
Zaboravio sam da li jedan stoji na Heathrow, a jedan je sigurno na Charles de Gaulle izmedju 2 paralelne piste, da ga svi vide iz aviona koji se krecu manevarskim povrsinama i da mu na neki nacin odaju pocast.
Scena iz Kazahstana pre dve veceri - svi avioni su bili Airbus. Do juce su leteli JAK i Tupoljev i samo su uvalii dupeta u AB. Pocelo je da svice tako da nisam imao svetla da slikam, a i bili smo okruzeni cika policajcima i agentima tako da nije zdravo praviti se pametan.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 18 Jul 2012, 22:02
od kvcali
Rusi rade na projektu Tu-244, druga generacija supersonicnog putnickog aviona, trebalo je da poleti 2015. dokle se stiglo i da li se odustalo od daljeg razvoja nemam pojma.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 18 Jul 2012, 22:18
od swemir
Odgledao sam ovaj film o airbasu 330 airfranca
e Imam jedno pitanje
Zar je moguce da zbog silnih upitnika i probelma koji su se pojavljivali na ekranu, piloti zaborave da pilotiraju, da tako kazem, jer nisu uradili elementarnu stvar sto kazu u pravlilniku 95 % snage i ugao valjda 5 stepeni kljuna...
Posto su bile zapusene verovatno cevi za merenje brzine, bez parametra brzine komp nije mogao da nastavi automatsko upravljanje...
E sad osnovno pravilo ako ne znaju brzinu je ovo sto sam naveo gore...
NE razumem da se piloti toliko koncntrisu da rese probleme compa, umesto da se skoncentrisu na odrzavanje leta po osnovnim nacelima

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 18 Jul 2012, 22:29
od Geza
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 19 Jul 2012, 00:15
od snork
Nadzvučni business-jet? Imao je i Suhoj sličan projekat, čak se govorilo i o nekom prototipu i obezbeđenim kupcima na Zapadu, ali na kraju nije bilo ništa od toga.
Da se vratimo na Air France let 447. Evo još jednog teksta (koga ne mrzi da čita):
http://spectrum.ieee.org/riskfactor/aer ... f-factors/
Ne mogu da shvatim zašto su odmah počeli da paniče kada je kompjuter otkazao i zašto je ludak koji je upravljao avionom vukao volan ka sebi, kao da mu se stvorila planina pred očima, a znao je da leti iznad okeana i da nema ničega. Ako su im otkazale Pitoove cevi, pa i neka je kompjuter skroz poludeo, radili su im drugi bazični instrumenti. Mogli su da gledaju u veštački horizont i visinomer i nastave da drže avion horizontalno i na odgovarajućoj visini.
Sada bih se vratio na Suhoj Superjet 100 i udes u Indoneziji. Tu sam izneo neke teorije zavere, ali evo teksta koji govori o spoof-ovanju GPS-a i o tome kako će to biti problem za civilne bespilotne letelice (a očekuje se da će se njihova primena naglo povećati u narednim godinama):
http://spectrum.ieee.org/riskfactor/aer ... ing-redux/