Stranica 41 od 41
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 05 Feb 2013, 01:10
od 16_Valve_
Brkas babe i zabe Ivane, pricam ti o ozbiljnim automobilima a ne o staroj Bubi koja ma koliko ti davao gas ide kako ona hoce i Golfu kecu koji ne najbolji lek za kamen u bubregu. Cak ih ni ja ne bi vozio. Nije tolika razlika izmedju G3 i G4, bar ne sa GTI modelima, sa ostalima se nisam sretao. Bolji svakako jeste G4, ali nije to astronomska razlika.
Ne znam da li si primetio, nista nisam zamerio Golfu i VW-u generalno....
Floyd, neko je pre rekao, ne vidim o cemu je problem iskorisiti 150ks? Meni je to i malo, tj ne malo nego neka normala. Bezbedno mozes da vozis samo neki autic od 50ks sa kojim ni ne mozes da ubrzas do nekih vecih brzina. I nisam rekao da je Mecka neudobna, Mecka je mama sto se tice udobnosti za sve sem tih starih, sada vec izumrlih Citroena. Mozes sa CX-om da pratis po krivinama Mecku, doduse sa turbo verzijom koja je malo drugacije stimovana

Mislim kad kazem mozes da pratis, podrazumevam da budu slicne snage, a ne neki jaci merc koji bi ga u rikverc obisao

Ali svakako nije pozeljno pratiti mecku, caletu i meni je zveknuo taj turbo motor zbog jurnjave od bg do zr za e klasom W211, a mecki nista

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 05 Feb 2013, 01:18
od kvcali
gledao sam odavno neku emisiju u kojoj su poredili citroena sa hidrooslanjanjem i mecku s klase, predhodni model ne ovaj sad aktuelni, tako sto bi na oba auta stavili identicnu kameru i pratili sa njima po mkadamu trke konja na hipodromu,
rezultat mecka nije mogla da pridje citroenu ni priblizno sto se tice treperenja kamera, citoenova kamera snima kao da auto ide po sinama !
@walker imas VGT tj, tvoj borgwarner kkk k03
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 05 Feb 2013, 01:23
od 16_Valve_
Klarkson je mislim u Top Gear-u testirao C6 i BMW-a 5 na taj nacin, ako se ne varam. Iz BMW-a se nista nije videlo a iz Citroena jeste. Ali glupo ih je porediti po bilo cemu drugom, pogotovo sto C6 ima jako mrsavu paletu motora...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 05 Feb 2013, 01:26
od Ivan
Mozda sam ja pobrkao ali mi se cini da je tema krenula u smeru dokazivanja da su raspale lesine iz proslog veka koje su usput prevazidjene bas po svim pitanjima u stvari najbolji auti i da ko to ne vidi je glup ili maneken.
Nadje se jedna stvar od 100 po kojoj je neka kanta bolja od modernog automobila i onda je to glavna prednost a 100 drugih stvari su nebitne uopste.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 05 Feb 2013, 01:28
od Dusan
16_Valve_ napisao:MAD MAX napisao:
Samo baš tih 80% vozača kad probaju turbo, iznose mišljenje sa nazivom ove teme, kako "lažno prikazuju snnagu atmo motora" itd. Za njih ustvari posebno nije 16V motor.
Upravo tako, 16v motor treba znati voziti da se izvuce maksimalna snaga. Nagariti auto ne znaci stisnuti ga samo kod preticanja, nego ga bukvalno loziti.
Downshift, medjugas, i ostalo su apstraktni pojmovi.

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 05 Feb 2013, 01:28
od 16_Valve_
Naravno da si pobrkao Ivane. Niko nije rekao da je Golf 3 bolji od G5 GTi ili nesto slicno. Nego se cela prica vrti oko Fokusa 1.0 i toga kako je takav auto u gomili STRASNIH AUTOMOBILA koji se danas prave dobio titulu. Rekao sam da ja volim te starije automobile, i da ima primera gde su bolje izradjeni i udobniji.
Dusane, bas tako

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 05 Feb 2013, 01:34
od dragvorl
Ok, ova tema je davno izgubila smisao i kompas, sa REKORDNOM papazjanijom. Sada

.