Stranica 41 od 90

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 13:41
od milosdoktorabs
meni licno bi pik onda bio ona plava u car marketu,2012,jes da je 1.4 ali je u sport paketu i iima apsolutno sve.Ali ima i 1.8 sport http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... _18_sport/ ili mozda ovo sto je podjednako aktraktivno kao i svemirac http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... abrio_dsg/

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 13:50
od dragan
sto se tice zadnjih kocnica ovo sto napisa ftj mi je logicno skroz. stari klio i fokus su gurali preko 120.000km sa zadnjim fabrickim ( fokus i dalje, na 125.000km ) dok je na rs-u prvo bila zamena zadnjih plocica na sitno ispod 50.000km, pa prednjih koju hiljadu km kasnije...
civic svemirac inace ima slabije kocnice ( kao i poslednji akord ) i to im je konstrukciona greska ako se tako moze nazvati. kod njih ne vazi pravilo ocenjivanja kilometraze spram normalnog stanja kocnica...

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 13:51
od grujicd
Na mom Jazz-u prednje na 40k, sledeći put na 75k a tad i diskovi. Što će reći da su meni diskovi na 35k bili odokativno na pola. Ne znam koliko traju na Civic-u, ali to sigurno zavisi i od toga koliko imaš gradske vožnje. Tako da mislim da to stanje kočnica nije ništa neobično i da nije pokazatelj da je kilometraža menjana. Uostalom to može i u Delti da se proveri, kad je bio zadnji servis i na kojoj kilometraži.

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 14:15
od Day Walker
ftj napisao:Priča se o zadnjim kočnicama.
Pa sta? Meni su i zadnje bile pojedene...

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 14:19
od trojanac
Stevo, pametno i polako. Deluje da primerak nije loš, ali nije ni odličan kao što se u prvi mah činilo. Dakle, sačekaj još malo, ispitaj koliko može cena dole, pa vidi da li ti se isplati da ga uzmeš.

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 14:55
od Delija
A u opisu u oglasu stoji:
AUTOMOBIL JE BUKVALNO KAO NOV
:glavomuzid: :glavomuzid: :glavomuzid:

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 14:59
od dragvorl
Pa ako cemo tako polovan automobil nikad ne moze biti kao nov. :)

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 15:08
od Ji 4Tze
Čudno je ali ne za novije Honde, Accord, Jazz relativno brzo troše pločice pozadi.
Na prethodnom Jazz-u sam ih menjao posle 15k km...

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 15:51
od NexT
Delija napisao:A u opisu u oglasu stoji:
AUTOMOBIL JE BUKVALNO KAO NOV
:glavomuzid: :glavomuzid: :glavomuzid:
A, da je napisao "automobil leti" ti bi onda popi*deo sto nema dugme da izbaci krila kao 406 u taxiju? :kuku:

Cela ta prica oko ogrebotine sa parkinga, tackica na haubi mi je uz svo duzno postovanje potpuno smesna.
Ok, ne odgovara opisu detaljno, spustis mu cenu na 10k i dovidjenja, prijatno.
Koliko drame oko par tackica na haubi i ogrebotina sa parkinga :srbin:

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 15:55
od dragvorl
Ako je za utehu, drugar sto je otvorio ovu temu i uzeo Civica crnog isto ima tackice na haubi gde je oguljena farba.

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 16:02
od NexT
Pa zaboga, svaki auto ima tackice na haubi. Vozi ga par puta na otvorenom zimi, i ostace par oziljaka.
Jos je to japanac sa japanskom 0.01 mikron debljinom laka.

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 16:05
od Laki021
Vidim nece Steva jos skoro kupiti auto :)

Koliko sam shvatio nikakvih pravih zamerki tu nije bilo. Sitna ostecenja po karoseriji ne bih toliko gledao (to sam cak poceo da gledam kao plus, jer se posle manje potresas kad ga tebi neko ogrebe...), insistirao bih da je enterijer u odlicnom stanju.
Onda bi ga dohvatio, izvozao test voznju gde bih mu dusu izvadio i ako je sve OK, nista ne lupa, skripi i sl, uzeo... sve ostalo spada u domen patkometrije :)

Naravno zbog novotkrivenih detalja jos spustiti cenu jedno 500-700e i to je to :)


Problem Honde je generalno sto ona nije dobra kupovina kao polovna. Cesto prvi vlasnik koji je kupi novu prodje cak bolje/povoljnije po predjenoj kilometrazi od sledeceg kupca polovnog auta. Pride sto se moze ocekivati jos dodatno pojeftinjenje novih Hondi jer je Jen svaki dan sve slabiji i slabiji a za sada jos uvek odbijaju Japanci da koriguju cene (mada je Tojota spustila cene pre par dana u Srbiji za oko 10%).


Kupio je moj drug pre vise od godinu dana bas takvu kakvu Steca oce, S-type, crvena, full oprema, njegov bese nesto preko 60 000km, kostala ga mislim 8700e, vrlo sam bio prijatno iznenadnjen autom.


Nije laka odluka, sve je to previse tanko na granici dugorocne isplativosti polovnjaka.

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 16:06
od Kuzmanovic
Slazem se sa Nextom oko limarije. Svaki automobil mora imati makar neku ogrebotinu ili slicno. Isto tako je i donekle logicno da su plocice(sa kojima Honda kuburi) potrosene na toj kilometrazi, ne kupuje se Type S da bi se polako vozio. Jedino je pitanje ono oko kvacila i balasta, sta se tu desilo?

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 16:09
od Grujic
I na ovom forumu i na drugim je pisano za pojavu "jedenja" pločica, tako da to ne bi trebalo da je problem.

Sitna oštećenja takođe... Beznačajno.

Za balast proveriti da nije crkao pa menjan u garanciji il slično...

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija

Poslato: 03 Feb 2014, 16:33
od Delija
NexT napisao:
Delija napisao:A u opisu u oglasu stoji:
AUTOMOBIL JE BUKVALNO KAO NOV
:glavomuzid: :glavomuzid: :glavomuzid:
A, da je napisao "automobil leti" ti bi onda popi*deo sto nema dugme da izbaci krila kao 406 u taxiju? :kuku:

Cela ta prica oko ogrebotine sa parkinga, tackica na haubi mi je uz svo duzno postovanje potpuno smesna.
Ok, ne odgovara opisu detaljno, spustis mu cenu na 10k i dovidjenja, prijatno.
Koliko drame oko par tackica na haubi i ogrebotina sa parkinga :srbin:
A zasto tebi smeta to sto neko hoce polovan auto u odlicnom, a ne samo u dobrom stanju?

Ako ja kazem da mi je auto "kao nov", onda to znaci upravo to - moze da ima par tackica i to je to. A ne da je iscukan i krpljen dunsterski sa svih strana. Ako je tako - onda necu da napisem nista, a ne da se*em bezveze nesto sto ce se videti da nije tacno cim neko pogleda auto.
Da je to sve sredjeno kako treba i zamenjeno originalnim delovima (ako je potrebno) onda to uopste nije problem - retko koji auto nije blago cuknut na parkingu od strane nekog pajsera. A ovako, ne vidim razlog da branik ne bude upasovan kako treba osim ako nesto nije iskrivljeno ili puklo pa i ne moze da se upasuje kako treba i/ili da bude krpljen tako da se to tako lako vidi.