Stranica 42 od 46

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 12 Feb 2017, 18:16
od Scuderia
:plusone:

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 12 Feb 2017, 18:46
od nidza
starac vujadin napisao:...a downsizing na izmaku karijere ;)
Dizel. Benzinaca će biti sve više. Zapravo se nisu kubikaže promenile, udvostručili su se kilovati.

Tapatalk

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 12 Feb 2017, 18:49
od starac vujadin
Nisam te razumeo...šta misliš pod "benzinaca će biti sve više"?

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 12 Feb 2017, 19:05
od Routasydan
daunsajzovanih, pretpostvljam

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 12 Feb 2017, 19:22
od starac vujadin
Svemu tome dolazi kraj...menja se regulativa oko normi izduvnih gasova. Neće više biti isfabrikovanih rezultata u veštačkim uslovima, nego u realnim uslovima vožnje. Takođe, doći će i do promene načina deklarisanja potrošnje od strane proizvođača. Sve to ne ide u korist motorčićima. Naravno, neće sad sve odmah da se okrene naopačke, ali klatno će se vratiti u normalu. Hvala Bogu.

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 12 Feb 2017, 22:41
od Heinz
nidza napisao:
starac vujadin napisao:...a downsizing na izmaku karijere ;)
Dizel. Benzinaca će biti sve više. Zapravo se nisu kubikaže promenile, udvostručili su se kilovati.
VW sad ima 1.5 TSI, Toyota umesto 1.33 u Yarisa ugrađuje 1.5 recimo.

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 12 Feb 2017, 22:47
od shandu90
Finaly

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 13 Feb 2017, 01:08
od Xepoj87
starac vujadin napisao:Svemu tome dolazi kraj...menja se regulativa oko normi izduvnih gasova. Neće više biti isfabrikovanih rezultata u veštačkim uslovima, nego u realnim uslovima vožnje. Takođe, doći će i do promene načina deklarisanja potrošnje od strane proizvođača. Sve to ne ide u korist motorčićima. Naravno, neće sad sve odmah da se okrene naopačke, ali klatno će se vratiti u normalu. Hvala Bogu.
Slazem se i da treba i da su bolji veci motori :) U E klasu su vec za e400 4matic stavili 3.5 motor, dok u c klasu ide 3.0 sa identicnom snagom, a u e klasi je stedljiviji i manje co2 izbacuje.
Opet, to je manje bitno kod zagadjenja, ali je jasno da manje nije uvek i cistije.

Sent from the 7th edge of the 3rd world.

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 13 Feb 2017, 01:31
od HKS
Dok je u E coupe 3.0

Sent from my m2 using Tapatalk

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 13 Feb 2017, 01:46
od Xepoj87
Kakve to veze ima sa ovim sto sam napisao?
I tamo taj isti motor trosi vise i izbacuje vise co2.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 13 Feb 2017, 09:43
od kragujevac
starac vujadin napisao:Svemu tome dolazi kraj...menja se regulativa oko normi izduvnih gasova. Neće više biti isfabrikovanih rezultata u veštačkim uslovima, nego u realnim uslovima vožnje. Takođe, doći će i do promene načina deklarisanja potrošnje od strane proizvođača. Sve to ne ide u korist motorčićima. Naravno, neće sad sve odmah da se okrene naopačke, ali klatno će se vratiti u normalu. Hvala Bogu.
Nisam baš 100% aktuelan o planiranjima promena propisa u SRB, ali u D je porez na aute manje-više kategorija koja se može skoro zanemariti (za aute registrovane od 07/2009 obračunava po CO2). Evo i primera:

Jaguar XF 2.0 sa 241ks i benzinskim motorom ima emisiju CO2 od 189 g/km.
Jaguar XF 5.0 sa 551ks i benzinskim motorom ima emisiju CO2 od 275 g/km.

Ova razlika u emisiji CO2 u nemackom sistemu registracije auta pravi razliku od 172€ poreza na godišnjem nivou. E sad kako se uzme, 172€ je svakako bolje ne platiti, ali onako tehnički gledano, ako neko vozi auto od 70-80K€ i ima pod haubom vise od 0,55 hiljada konjskih snaga, recimo da je ta suma od 172€ poslednje na svetu što ga interesuje.
Poredjenja radi, za Jaguar XF 4.2 SV8 sa 416ks i emisijom Co2 od 299g/km, registrovan pre 07/2009 plaća se godišnji porez od 283 a posle 07/2009 je taj isti porez 418€. Mislim, i tih 135€ više nije razlog zbog kog neko neće da kupi taj auto ako mu se baš svidja.
Oni koji žele da spasavaju planetu zemlju i izumiranje delfina zbog klimatskih promena ionako će da kupe Mitsubishi I-Miev ili ,ako baš ne znaju šta će od para, Teslu ili BMW I8. :zbunjen:

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 13 Feb 2017, 09:49
od HKS
Xepoj87 napisao:Kakve to veze ima sa ovim sto sam napisao?
I tamo taj isti motor trosi vise i izbacuje vise co2.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
To je onako usputna informacija, prakticno isti auto, a 500ccm razlike.

Sent from my m2 using Tapatalk

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 13 Feb 2017, 10:08
od starac vujadin
kragujevac napisao:
starac vujadin napisao:Svemu tome dolazi kraj...menja se regulativa oko normi izduvnih gasova. Neće više biti isfabrikovanih rezultata u veštačkim uslovima, nego u realnim uslovima vožnje. Takođe, doći će i do promene načina deklarisanja potrošnje od strane proizvođača. Sve to ne ide u korist motorčićima. Naravno, neće sad sve odmah da se okrene naopačke, ali klatno će se vratiti u normalu. Hvala Bogu.
Nisam baš 100% aktuelan o planiranjima promena propisa u SRB, ali u D je porez na aute manje-više kategorija koja se može skoro zanemariti (za aute registrovane od 07/2009 obračunava po CO2). Evo i primera:

Jaguar XF 2.0 sa 241ks i benzinskim motorom ima emisiju CO2 od 189 g/km.
Jaguar XF 5.0 sa 551ks i benzinskim motorom ima emisiju CO2 od 275 g/km.

Ova razlika u emisiji CO2 u nemackom sistemu registracije auta pravi razliku od 172€ poreza na godišnjem nivou. E sad kako se uzme, 172€ je svakako bolje ne platiti, ali onako tehnički gledano, ako neko vozi auto od 70-80K€ i ima pod haubom vise od 0,55 hiljada konjskih snaga, recimo da je ta suma od 172€ poslednje na svetu što ga interesuje.
Poredjenja radi, za Jaguar XF 4.2 SV8 sa 416ks i emisijom Co2 od 299g/km, registrovan pre 07/2009 plaća se godišnji porez od 283 a posle 07/2009 je taj isti porez 418€. Mislim, i tih 135€ više nije razlog zbog kog neko neće da kupi taj auto ako mu se baš svidja.
Oni koji žele da spasavaju planetu zemlju i izumiranje delfina zbog klimatskih promena ionako će da kupe Mitsubishi I-Miev ili ,ako baš ne znaju šta će od para, Teslu ili BMW I8. :zbunjen:
Ne radi se ovde o promeni u Srbiji nego globalno, o načinu merenja izduvnih gasova i potrošnje goriva. Sada će novu, objektivniju regulativu lakše ispunjavati motori s nešto većom "kubaturom".

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 13 Feb 2017, 22:31
od Misha
Pre par dana sam prodao RAV4 i kupio Nissan Qashqai +2 2.0 DCI 4WD Acenta sa panoramom. Veoma sam zadovoljan izborom,tako da ne razmisljam jos o sledecem autu. :D

Re: Koji je Vas sledeci auto? [realne varijante]

Poslato: 13 Feb 2017, 22:47
od TheWickerMan
Čekamo temu Mišo :)