Stranica 412 od 621
Re: Servis - Razno
Poslato: 27 Nov 2022, 22:03
od ljubitelj
OMP napisao: 24 Nov 2022, 08:11
Nije svaki 2.0hdi oklopljen u delu pk kaisa kako sa sigurnoscu tvrdis, to sto je kod tebe tako ne znaci da je kod svakog, ja sam vozio 307 nije bio oklopljen,
Svaki 2.0HDI iz fabrike je izašao sa potpunim oklopom zupčastog i celog komplet razvoda. PK kaiš ne može nikako da se podvuče ispod oklopa pa da blokira radilicu/zupčasti tj zakuje motor.
I u katalogu rezervnih delova su jasno data sva 3 dela oklopa, svaki sa svojim brojem rezervnog dela za nabavku.
A to da u toku eksploatacije vozila i izvodjenja radova nije vraćen oklop ili se slomio je potpuno moguće i razumljivo.
Veoma je zahtevno da se oklop vrati, posebno onaj skroz gornji deo i vrlo idiotski je konstruisano što se tiče samog postavljanja istog.
Prvi put mi je trebalo tri sata samo da skinem oklop dok nisam provalio pod kojim uglom se naginje motor nakon skidanja sa nosača motora...
I samo vraćanje je zahebano, ne vidi se onaj šraf iza motora ka požarom zidu a vrlo je mali i kratak...mora na pipanje i na osećaj da se pogodi pozicija i postavljanje.
I samo šrafljenje je zeznuto, mora neki vrlo kratki ključ, ne može račnom da se pridje.
Tako da lako razumem da to neko ne vraća na mesto, pogotovu ako mu je bitno vreme pa zbrza (preskoči) taj korak.
Re: Servis - Razno
Poslato: 27 Nov 2022, 22:06
od ljubitelj
cozmo napisao: 26 Nov 2022, 14:11
ljubitelj napisao: 24 Nov 2022, 06:01
Na 2,0HDI 90KS o kome je bila priča ( koji je motor stare konstrukcije iz 80tih godina što sed tiče komplet bloka) remenica je iz jednog komada, ne može da se to desi, ne menja se na velikom servisu, i uopšte nije problema razvodni mehanizam na tom motoru.Plus je komplet ceo razvod zupčastog oklopljen.
Podvlačenje pod zupčasti i da zakuje usled toga motor teško, vrlo teško, rekao bih neutemeljena priča.
Ti si tvrdoglav jako covek. Ja ti zakacim snimak kako je na Picassu - DAKLE NEMA NIKAKVE ZASTITE (ajd da ponovim i peti put)
Gde je taj snimak golog zupšastog i komplet razvodnog mehanizma sa sve španerima, dakle nema zaštite preko toga?
Fabrika nije predvidela a nisam čuo ni da iko od servisera menja remenicu (bilo donju bilo gornju ) zupčastog eto tako, kako ti predstavljaš.
Re: Servis - Razno
Poslato: 27 Nov 2022, 22:10
od OMP
lepo sam u nastavku tog posta koji si citirao napisao....
e sad da li je tako fabricki zavisno od modela, trzista ili se vremenom oplata slomila, ispala, majstor nije vratio, itd ne zalazim u to
...tako da nije vazno da li je iz fabrike tako izasao kad 80% primeraka u saobracaju to uglavnom nema, izasao 307 iz fabrike i sa ispravnim displejom za bord pa kod 90% primeraka isti ne radi kad se zagreje, ni VTI motor nije bio los kad je izasao iz fabrike, poenta pisanja je zatecena situacija a ne kako je fabrika osmislia jer posle toliko godina mnogi delovi na kolima nisu fabricki
Re: Servis - Razno
Poslato: 27 Nov 2022, 22:15
od ljubitelj
Slažem se potpuno, stanje polovnih i njihovo održavanje često nije baš potpuno ali cosmo decidno tvrdi da je besprekorno održavan (da ne kažem fabričko stanje) i ja onda polazim od toga tj verujem da je tačno opisano stanje.
Ja uvek i te oklope i dole šuspleh (tj plastiku) uvek postavljam i zamenim na svakom svom autu.
Re: Servis - Razno
Poslato: 27 Nov 2022, 22:38
od OMP
Odrzavanje auta nema bas veze sa tom oplatom, mozes ti da ga servisiras redovno i kvalitetno ali ta oplata ne zavisi od tebe sem da stojis majstoru nad glavom i opomenes ga ako je zaboravio da vrati
Re: Servis - Razno
Poslato: 28 Nov 2022, 03:20
od Bogdan
OMP napisao:ili si omasio godiste tog X1 koji je poceo 2008 ili 9 da se pravi ili si omasio model misleci na Seriju 1, u svakom slucaju u oba modela ide N47 motor sa lancem, koji vazi za ozloglaseni tako da se mogu ocekivati standardni problemi lancem pocev od klizaca do istezanja lanca, lanac je naravno smesten pozadi pa je veca muka zameniti ga i samim tim i skuplja zamena, ovde po srbiji kako sam cuo u BG samo za ruku uzimaju 500e, mozda i nije tacno ali drugar je proteklih godina menjao na par komada mislim da je uzimao 700e za ruke i delove, mozda je sad malo pala cena ne znam. Ako je presao taj auto pravih 200k km onda vrv lanac nije zamenjen i treba ga pod obavezno zameniti jer po fabrickoj preporuci na toj km treba da se menja lanac. Sumnjam da ga je neko zamenio i tako prodao auto. Misliom da je i turbina nesto problematicna na tim motorima.
Btw ne znam imali to neke veze sa ovim problemom turbine ali u zadnje vreme sam video par tih dizel jedinica koje nenormalno dime na auspsuhu i to plavkasti dim koji uzasno smrdi na ulje, mislim i da sam uslikao jednog dok je isao ispred mene bukvalno nije moglo da se vozi iza njega.
Hvala, prenecu mu ovo napisano , greska u pisanju, da jeste BMW serija 1.
Ford S-Max 2,5t
Re: Servis - Razno
Poslato: 28 Nov 2022, 09:09
od BigMazzy
Bogdan napisao:OMP napisao:ili si omasio godiste tog X1 koji je poceo 2008 ili 9 da se pravi ili si omasio model misleci na Seriju 1, u svakom slucaju u oba modela ide N47 motor sa lancem, koji vazi za ozloglaseni tako da se mogu ocekivati standardni problemi lancem pocev od klizaca do istezanja lanca, lanac je naravno smesten pozadi pa je veca muka zameniti ga i samim tim i skuplja zamena, ovde po srbiji kako sam cuo u BG samo za ruku uzimaju 500e, mozda i nije tacno ali drugar je proteklih godina menjao na par komada mislim da je uzimao 700e za ruke i delove, mozda je sad malo pala cena ne znam. Ako je presao taj auto pravih 200k km onda vrv lanac nije zamenjen i treba ga pod obavezno zameniti jer po fabrickoj preporuci na toj km treba da se menja lanac. Sumnjam da ga je neko zamenio i tako prodao auto. Misliom da je i turbina nesto problematicna na tim motorima.
Btw ne znam imali to neke veze sa ovim problemom turbine ali u zadnje vreme sam video par tih dizel jedinica koje nenormalno dime na auspsuhu i to plavkasti dim koji uzasno smrdi na ulje, mislim i da sam uslikao jednog dok je isao ispred mene bukvalno nije moglo da se vozi iza njega.
Hvala, prenecu mu ovo napisano , greska u pisanju, da jeste BMW serija 1.
Ford S-Max 2,5t
BMW serija 1 (e87) , ja sam ga imao ali 2006 godište, ima lanac i to smešten napred. Ti motori 2.0 M47 tj ( moj je bio 163ks.M47TU2D20) su odlični, da kažem neuništivi, nemaju problem kao modeli sa lancem smeštenim pozadi, prelaze baš dosta, lanac se menja baš retko, tj dobra kilometraža mu treba da se rastrgne i čuje i ne pucaju kao ovi koji imaju lanac pozadi. Moj je bio sa pravih 240000km, išao kao metak, rađeni samo redovni servisi.
Od 2007 ide motor sa oznakom N47 koji ima lanac pozadi i oni su da kažem ozloglašeni upravo zbog pucanja lanca, to je donekle rešeno tek tamo 2011 godine.
Послато са 2203129G помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Poslato: 28 Nov 2022, 11:31
od OMP
Da m47 je odlican ali sam mislio da on nije isao u seriju 1, ako je ovaj 2005. god onda je u njemu M47 sto je dobro
Re: Servis - Razno
Poslato: 29 Nov 2022, 09:38
od Grujic
Da da, ako je 2005. godiste i ako je motor 163ks, on ima lanac napred
Re: Servis - Razno
Poslato: 29 Nov 2022, 19:57
od Uroš S.
Onda crkava remenica radilice koja nije baš jeftina, i kardan guma, plus zadnji diferencijal na prvim serijama, tu negde koliko se sećam 2006. su rešili diferencijal, skupo da se napravi i malo ko zna. Obrni okreni usrećio se do jaja. Ja bi bežao od toga.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Poslato: 29 Nov 2022, 23:08
od BigMazzy
Remenica radilice je oko 15000 dinara Kardan guma 4000 dinara. Svaki normalan bmw majstor u startu čim pogleda može reći dal je išta od toga za zamenu. Realno, taj motor je raga, mali servis oko 17000 dinara, trap je izdržljiv, ako se naleti na neki po preporuci, može se lepo navozati sa njim. Druga stvar je što ti isti majstori imaju malo jače cene za ruke.
Ono što je stvarno skupo su pojedini delovi karoserije. Pogotovo ako ima biksenon farove, papreno su skupi pa da ne nabrajam dalje, npr prednji branik sa prskalicama itd.
Npr, ovo sa slika je koštalo sa delovima i farbanjem oko 2000€ branik, farovi, hauba, vezni lim.
Inače nizak je auto pa se podvukao pod auto ispred, na tom drugom autu šteta je nagnječen branik i jedan senzor za prakiranje
PS ja sam se sa uživanjem navozao sa tim BMWom i da nije imao to čukanje i dalje bi ga vozio.

Послато са 2203129G помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Poslato: 30 Nov 2022, 04:39
od Bogdan
Hvala svima na odgovorima, prenecu mu sve.
Ford S-Max 2,5t
Re: Servis - Razno
Poslato: 30 Nov 2022, 07:02
od carov2
Prenesi mu samo ovo što Uroš piše.
Sent from my SM-F936B using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Poslato: 30 Nov 2022, 07:59
od Bogdan
Sve mu je preneto, svaki odgovor sam slikao i poslao mu ss... Kako ce on dalje itd... Vec njegova stvar...
Ford S-Max 2,5t
Re: Servis - Razno
Poslato: 30 Nov 2022, 08:15
od OMP
Svakako je bolja opcija i ako crkne kardan guma i remenica, mnogo manja steta i cifra nego lanac ali kako bilo ja taj auto ne bih kupio ni u jednoj varijanti