Stranica 420 od 475

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 11:38
od ikac2000
A sa automatikom u P, pretpostavljam da je isto kao da je ubacen u brzinu dok je parkiran, tockovi su blokirani?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 11:46
od Delija
Naravno.

Nije dobro koristiti samo to bez rucne (ako nije automatska) na terenu koji je pod nagibom.

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 12:00
od Markoni
Što je najgore mislim da to ne zna bar 80% ljudi koji voze automatike.

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 12:06
od Saša
I ja kod automatika obavezno uključim ručnu/parkirnu, pogotovo što ne verujem tim menjačima nimalo, pogotovo kada je veći i težak auto u pitanju Neki dan sam recimo ceo dan imao na raspolaganju novi BMW X6, svaki put sam to radio, zamislite da on izleti tako negde kao što se desilo sa Puntom... :D

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 12:08
od ftj
Ako ima elektricnu rucnu sam ce je ukljucivati. Bukvalno da bi zamenio zadnje plocice moras preko dijagnostike to da iskljucis.

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 12:10
od Saša
Ima, ali pošto ne poznajem dovoljno kako to funkcioniše na tom autu - najsigurnije je bilo da ja lepo za svaki slučaj opalim po tom tasteru i kada on svetli, nema greške. :)

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 12:11
od Momčilo
Drugar je tako dobio Golf 8 da ide u BG službeno. I kolega i on stali negde na kosini, ispred nekog prepunog kafića. Pošto nije znao kako da aktivira ručnu, sedeo je u autu i držao nožnu dok je kolega obavio šta ima. :D

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 12:17
od lami
ikac2000 napisao:A sa automatikom u P, pretpostavljam da je isto kao da je ubacen u brzinu dok je parkiran, tockovi su blokirani?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kod pravog automatika, ne znam kako je kod DSG-a, preporucljivo je kad parkiras pod nagibom da rucna uhvati kad je u N, pa tek onda prebacis u P. Nesto sa krivljenjem te osovinice ili cega vec. Ovako je glavni pritisak na rucnu, P je kao dodatna sigurnost.
Sto se tice elektircne rucne, kod PSA mozes i bez dijagnostike da menjas plocice. Das kontakt, stisnes noznu, pritisnes dugme za rucnu i tako se otpusta rucna na ugasenom automobilu.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока




Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 12:23
od ikac2000
Imao sam to iskustvo sa P.

Automatski se povlaci rucna kada ugasim auto ili kada otvorim vrata dok radi, ali bio sam na malom nagibu, ubacio u P, auto jos radi, pustio kocnicu i malo se pomerio dok nije uhvatio. Teoretski, najbolje da pre pustanja kocnice pritisnem za rucnu, ali kod automatika se ocekuje da iskljucis mozak, posebno sa el rucnom.

Na DSGu ima polugica za oslobadjanje tockova ispod poklopca ako auto ne radi ili je aku prazan.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 12:30
od DukeNS
Mislim da imam naviku povlacenja rucne maltene od kad sam polozio. Nebitno da li sam na ravnom, nagibu, garaži…



Vladapetr napisao: 12 Jan 2022, 10:48
Na Škodi bi trebalo da su grejači nove generacije, nije žica nego neki sloj između dva stakla. Tu ne bi trebalo da je bilo kakva razlika u vidljivosti u odnosu na obično staklo.



Nisam licno video, ali bas skoro mi se vlasnik Scale pozalio kako ga nervira sto se vide grejaci na soferci. :pardon:

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 12:45
od Vladapetr
Sad sam proverio, u Scali i Kamiqu idu stari grejači u obliku žica i vidljivi su. Od Karoqa na gore su ovi kao kod mene, gel/film fazon.
nidza napisao: 12 Jan 2022, 11:06 Jok. To mi je jedina greška u konfiguraciji, i ja sam mislio da je žica i nisam konfigurisao.

A pazi sad, ukapirao sam da sam se zeznuo kad sam ukapirao da je ta šoferka neuporedivo bolja leti od obične. Zimi je više nice-to-have, jer je auto garažiran.
Što je grejana šoferka bolja i leti? Meni se čini da su mnogo osetljivije na udarce, na S-Maxu mi je napukla (ali smo to odmah sanirali) a na Kodiaqu već dve morao da menjam.

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 13:05
od dzonic87
Meni se sviđaju Volvo rešenja (imaju već dugi niz godina), gde u "zimskom" paketu imas i grejače prskalica (vrh stvar) i dodatne grejače kabine - ali sve je to dobro kada se vozi na duže rute (mada oni su i ispraksovani da dopunjuju akumulatore kući)

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 13:07
od nidza
Filtrira širi spektar sunčeve svetlosti nego obična, manje se zagreva kabina. To da je osetljivija sam čuo i ja, ali ne znam baš da je do toga problem. Možda je do ugla šoferke na suvićima ipak, kad se vozi brže, jer baš puno slučajeva znam da im je pukla? Kamen da izbegneš na autoputu teško, imam nepregledan broj već tačkica i kraterčića, ali šta tu da učiniš...

@dzonic87 , budzašto je doplata i na Škodi za grejač prskalice, ja sam stavio. Juče tek sam sipao zimsku tečnost.

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 13:08
od dzonic87
Meni to ostalo veoma interesantno od nekih davnih vremena

Re: Stigla zima...

Poslato: 12 Jan 2022, 13:10
od ikac2000
dzonic87 napisao:Meni se sviđaju Volvo rešenja (imaju već dugi niz godina), gde u "zimskom" paketu imas i grejače prskalica (vrh stvar) i dodatne grejače kabine - ali sve je to dobro kada se vozi na duže rute (mada oni su i ispraksovani da dopunjuju akumulatore kući) Slika
To je imao i moj Cmax, i grejace prskalica, i el grejac kabine.

A da je soferka sa novim grejacima ekstra osetljiva na grebanje, jeste. Na Ateki imam dost tackica po istoj, n ranijim autima nije bio slucaj.


Sent from my iPhone using Tapatalk