Da li je tehnologija kojom Reno dominira u F1 spakovana u 900 ccm ?Atraktivna pojava,bogata oprema,turbo motor pod haubom...Da li sve ovo vredi 13800 eur -a koliko Reno trazi za Clia 4 0.9 Tce u dynamic opremi.
Probacu da dam odgovor ali sto realniji ako je to moguce.
Na prvu pogled dizajn se ovde istice na prvom mestu,kako bocna silueta tako i originalni prednji ali jos originalniji zadnji deo pri cemu su sportski detalji poput crvenih dodataka,odlicnih alu felni uz led dnevna svetla doprineli jos boljem utisku.
Dakle,auto ostavlja utisak i ljudi se okrecu za njim bilo da stoji ili je u pokretu,dakle ZAPAZEN JE.
Sto se enterijera tice par crvenih plasticnih aplikacija je sa ukusom postavljeno.
Centralna konzola kao da nije sama po sebi deo auta vec je ima se utisak naknadno nakalemljena.Na njoj ili u njoj je smesten vise nego odlican multi uredja kroz koji je podrzana cak i navigacija koja funkcionise u Srbiji.Kretanje kroz menije je brzo a odziv touch screena je vise nego odlican a malo ce zasmetati odsjaja pri jakom suncu
Napred se sedi odlicno,sedista dobro drze telo a sedalni deo je dovoljno dug.Kada ste na prednjim sedistima cini vam se kao da ste u kolima viseg segmnta.Cela kontrolna tabla kao i vecina materijala iskoricenih u enterijeru je bas dobra za ovu klasu i cini se da je u ovom momnetu clio lider u odnosu na konkurente.Rec je o gumiranoj plastici.Kontrolna tabla je originalna ,odlicno osmisljena i nadasve ORIGINALNA
polozaj za volanom je nizi a sam obruc upravljaca odlicno lezi u rukama pa se ima utisak kao da ste u kartingu.
Za razliku od prosle generacije Clia prostor na zadnjoj klupi je manji odnosno nije predvidjen za vislje od 180 cm.
Gepek sasvim prosecan za ovu kalsu.
ovde bi u prvi plan istako dve zamerke a to su koriscenje vec vidjene detalje sa starijih modela renoa ( rucica menjaca i kvake ).
Ipak ono sto je mnogo zanimljivije od svega su utisci u voznji.Pre svega reci cu da je tvrd ali i da je bas stabilan i uliva sigurnost cemu doprinose odlicno podesene kocnice.
Menjac je kratak sa 5 brzina i vrlo precizan,ergonomski prihvatljiv.
E sada neverne tome dolazimo do bisera ovog auta....900 kubika i 90 ks.
U leru gotovo necujan u voznji vrlo agilan,neverovatna je isporuke kontinuirane snage od najnizih obrtaja pa sve do skoro 7000 ob u minuti.Na visokim obrtajima motor se oglasva reskim,sportskim i prijatnim zvukom uz sustanje turbine.
elasticnost je vise nego dobra za motor ove zapremine.
najbolje poredjenje je sa mojim 1.6 16v od 110 ks koji pocinje da radi tek kada se dignu obrtaji preko 3500 i tako drzi do nekih 6000 ob a ovaj mali turbak to radi u opsegu od skoro 5000 ob.
Da se razumemo necete osetiti brutralnu isporuku sile poput lepljenja za sediste ali ce te u savkom slucaju osetiti vise nego pristojnu snagu.
kabina je vise nego odlicno izolovana a pri brzinama od 120 do 140 km/h je poprilicno tiha ali kao zamerku mozemo istaci balgo povisen sum vetra koji je posledica polozaja retrovizora.
Za razliku od ranijih renoa Clio 4 je vrlo prezizno sklopljen kako spolja tako i iznutra sto je dodatni plus za Reno.
Ljubitelji boljeg zvuka ce biti odusevljeni zvukom u novom cliju jer je u svaki zvucnik a ima ih 8 integrisan bass reflex system
za:
atraktivan dizajn
odlicna motor
dobre vozne osobine
kocnice
oprema
potrosnja 7.8 l/100 km,grad i auto put ( 140 do 160 km/h )
multi media sistem
potrosnja
zvuk
osecaj za upravljacem
osecaj i izbor materijla u kabini
prednja sedista
protiv
nedostak digitalne klime,jbg u pitanju je dynamic paket
cena od 13800 eur
ponuda prostora na zadnjoj klupi
nema pokazivaca temperature motora.

