Stranica 43 od 54

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 19:19
od dragan
A koji mi kurac bi da i spomenem astru opc... :kezo:

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 19:30
od Ivan
:D

Послато са GT-N7100

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 19:33
od Day Walker
dragan napisao:A koji mi kurac bi da i spomenem astru opc... :kezo:
I sta sad, ja sam kao retard jer vodim neku diskusiju?
Ne razumem tvoj trnutni stav?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 19:39
od AcaKayak
Dragane, šta je osetno brže kad su u pitanju automobili?

Ja sam evo ubeđen da će svaki ne profi vozač biti brži u 4x4 golfu sa savršenim menjačem nego u meganu RS sa manuelnim, na bilo kojoj stazi.

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 19:50
od Day Walker
Aco, zaboravio si "osetno" brzi :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 20:25
od AcaKayak
Pa stvarno ne znam šta je to izrazito brže. I sam Dragan kad se trka s nekim trka se na pravcu, ko je još lud da se trka na krivinama. To je moguće samo na stazi, na koju se ide jednom u dve godine ili se ne ide uopšte. I onda se kao na osnovu vremena od 1,41 ili 1,42 na nekom krugu veća koji je auto brži.

Za početak, to što je izmereno nekom autu 1,40 znači da će amater ići bar 2 minuta za početak, gde se otvara potpuno novi nivo stvari koje utiču na vreme, recimo menjač dobija 10 puta bitniju ulogu nego kod profi vozača jer profi na manuelnom koristi heel and toe a mi to možemo da gledamo u bioskopu samo. Automatik isto menja i meni i tebi i Alonsu.

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 21:24
od Ji 4Tze
Nauče ljudi i na kamionu da menjaju 15 brzina sa međugasom a ne 3 na kolima :)
Još ima turbinu, ne mora savršeno da se drži nekog opsega kao sa atmosfercem.
4x4 ima prednosti ali kad se auto već kreće, po suvom, one se gube, pogotovo ako 2wd auto ima i šper, više gubi auto sa težim pogonom i menjačem (i slabijim motorom).

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 21:37
od AcaKayak
Jel znaš ti ijednog vozača amatera da radi heel and toe? Ajd se ne zajebavamo realno.

Naravno, ovo ne znači da manuelni menjač iako definitivno sporiji, ne pruža veće zadovoljstvo. Ništa sporno, samo kad pominjemo brzinu treba biti objektivan. Što se uživanja u vožnji tiče, skroz drugi kriterijumi.

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 22:02
od Ji 4Tze
Kad tako napišeš zvuči kao nešto stvarno zaebano što samo profi vozač sme da radi (kamiondžije sa manuelcima obavezno). Verujem da ga koristi svako ko voli oštrije da vozi :)
I to se zove međugas na srpskom i nije tako naporno ali kao i svaka druga mehanička radnja mora malo da se izvežba. Kao i motanje volana npr.
Sa turbaćem pod haubom gubi malo smisao kad ionako ne moraš u obrtaje radi boljeg ubrzanja jer motor u ranom opsegu obrtaja ima visok momenat.

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 22:15
od starac vujadin
Prsti-peta je složenija radnja nego davanje međugasa...i fizički napornija jer samo davanjem međugasa ne pipaš kočnicu. Ima ljudi koji to znaju da rade, ali sve manje. Veština u izumiranju. Koristila je kada su menjači bili neprecizniji. Već na nekim kolima s ubrizgavnajem nije moglo da se radi svrsishodno. Treba dosta vežbe da se radi prsti-peta, a i pedale treba da su pogodne za taj rad.

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 22:53
od Dusan
Heel n toe je jako tesko uvezbati jer niko nema osecaja u nozi za kocenje kada je u tom polozaju, zato je potrebno mnogo vezbe i vremena. A madjugas je kao sto je Starac napisao bez dodirivanja kocnice i dosta ljudi koristi ukljucujuci i mene kada vozim ostrije a krivina je spora i spusta se za brzinu ili dve. Jos na samom pocetku kada sam poceo da vozim me je cale to naucio. :D

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 23:26
od Ji 4Tze
Mislim da pravite bauk od čisto fizičke tj. mehaničke radnje. Prsti peta jeste međugas jer niveliše obrtaje za niži prenosni odnos... I nije da se dozira gas već samo kočnica. Ne moraš da budeš profi vozač da bi to znao i koristio u vožnji, to je sve.
Pljesneš gas petom dok stiskaš prstima kočnicu :)
Meni je veći problem kočenje levom.

Elem, nahvališe ga na TG

http://www.topgear.com/uk/car-news/new- ... 2015-06-02

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 23:34
od kapor
Kad se pise prsti peta jesu jednostavna radnja,dok ne krenes da je primenjujes u praksi.

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 23:35
od starac vujadin
Dozira se i gas ("rev match") da bi menjač brže i lakše promenio brzinu, a ne samo kočnica. I na radi se baš petom, već se to radi desnim delom stopala i delom pete i nije uopšte lako. Kočenje je tu lakši deo posla.

Re: Honda Civic Type-R

Poslato: 10 Jun 2015, 23:36
od dragan
Day Walker napisao:
dragan napisao:A koji mi kurac bi da i spomenem astru opc... :kezo:
I sta sad, ja sam kao retard jer vodim neku diskusiju?
Ne razumem tvoj trnutni stav?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nemoj samo da ispadnne još i da sam te uvredio :)
Rekao sam kroz šalu ali stvarno mi je žao što sam spomenuo astru jer si se ti od cele ostale bitnije priče zakačio za taj deo i uopšte ne vidiš šta sam generalno hteo da kažem. Da ne kažem da neke stvari pišeš napamet, tipa stav aha megan je brz, to je zato što je tvrd, mora biti i jako neudoban, što sve komplet nije tačno. To ti je samo jedan nivo iznad onoga što ste neki od opelovaca vrteli stalno kako je trophy auto sa plastičnim prozorima i bez klime i udoban ko klupa u parku... Da si se provozao, ili bar čitao iskustva ljudi sa tim automobilima ne bi napisao tako nešto.
Znači, nisi retard, i meni je stvarno žao što spomenuh astru, i nemam energije da se dalje objašnjavam sa fiksnom na na tu temu... :)
Aco profi vozač će u mom kliju na stazi oprati i tebe i mene u trophy-ju, ili golfu r... Jel to znači da je klio bolji, btži, i da nema poente imati megana ili golfa? Malo se priča okrenula na babe i žabe...