Re: Stigla zima...
Poslato: 24 Jan 2022, 09:14
Ako je hitno, radi i obicna so, samo je skuplja.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Baš sam probao na rampi na ulazu u veliku garažu, pri silasku sam samo uleteo unutra pa reko aj da probam uzbrdo tehniku drukanja... Krenem na gore, dođe do pola i kreće VSA da ga guši i tu se cela priča i razmišljanje završava. U tom uvežbavanju, onako u brzini sam prevideo da drukam kočnicu na ugašenom autu jer se ugasio i zamalo da se slupam unazad u stub od garažeDare4x4 napisao: 22 Jan 2022, 19:51 @programer
Najbolje je da stiskaš tek za dlaku slabije nego da bi proklizao ali za to ti treba izuzetan osećaj i poznavanje auta, plus je klizavo. Sem toga nemaš ni puno vremena. Ovako kad brzo drukaš, ti si dobar deo vremena na maksimalnoj sili kočenja koju guma može da ostvari na datoj podlozi, a to je i cilj.
Mislim da nije pametno iskositi auto jer lako može da se okrene. Sem toga, kad već uđeš u klizanje, još je gore kad klizaš bočno. Tada ti i drukanje kočnice mnogo manje pomaže jer jer guma već klizi bočno. Ovaj sa snimka je smotao, tj iskosio gume ali džabe. Da je samo pustio kočnicu, skrenuo bi u stranu i završio u snegu mnogo mekše. Uvek je bolje uleteti u sneg nego udariti drugi auto.
Ja bio zaludan, pa lopatao malo dok jos nije stalo, izasao predvece pa skinuo jos to malo sto je napadalo i vidis ispred moje zgrade cisto. Iznad i ispod ne, iako su prosli komunalci sa malom ralicom i bacili so. Bukvalno je trebala jedna osoba da potrosi 5-10 minuta da skloni sneg koji se topio u stranu.pedja napisao:Od šest zgrada, u ovom parčetu ulice, samo ja imam so. U mojoj zgradi, za pet godina, nabavili su nula lopata.
Da je bar malo neke svesti i dogovora, kompletna ulica bi bila čista za 15min, ali...
TapaT
Ja isključim kontrolu proklizavanja kad je situacija da treba zalet. Ako ne isključim, čim i najmanje zašlajfuje, odmah odizima gas i nekad i koči.Ji 4Tze napisao: 24 Jan 2022, 10:43Baš sam probao na rampi na ulazu u veliku garažu, pri silasku sam samo uleteo unutra pa reko aj da probam uzbrdo tehniku drukanja... Krenem na gore, dođe do pola i kreće VSA da ga guši i tu se cela priča i razmišljanje završava. U tom uvežbavanju, onako u brzini sam prevideo da drukam kočnicu na ugašenom autu jer se ugasio i zamalo da se slupam unazad u stub od garažeDare4x4 napisao: 22 Jan 2022, 19:51 @programer
Najbolje je da stiskaš tek za dlaku slabije nego da bi proklizao ali za to ti treba izuzetan osećaj i poznavanje auta, plus je klizavo. Sem toga nemaš ni puno vremena. Ovako kad brzo drukaš, ti si dobar deo vremena na maksimalnoj sili kočenja koju guma može da ostvari na datoj podlozi, a to je i cilj.
Mislim da nije pametno iskositi auto jer lako može da se okrene. Sem toga, kad već uđeš u klizanje, još je gore kad klizaš bočno. Tada ti i drukanje kočnice mnogo manje pomaže jer jer guma već klizi bočno. Ovaj sa snimka je smotao, tj iskosio gume ali džabe. Da je samo pustio kočnicu, skrenuo bi u stranu i završio u snegu mnogo mekše. Uvek je bolje uleteti u sneg nego udariti drugi auto.![]()
Spasila me ručna pošto nisam mnogo uzbrdo ni prošao
Tu piše da je GM pradao 2,6 miliona vozila sa neispravnim aribag sistemom koji se ne aktivira pri sudaru, blo da je na kontaktu bilo da je bez kontakta i da se radi o Takata, koji je inače svuda u svetu bio predmet recall-a odnosno povlačenje aiz upotrebe usled proizvodnog defekta.dragvorl napisao: 24 Jan 2022, 00:15 Evo ti proizvodjac kod kog se nece aktivirati airbag bez kontakta:
https://www.hlmlawfirm.com/blog/why-air ... -accident/Furthermore, if the ignition switch fails, then the timer for the airbags also fails because of a defect in the switch itself. GM’s ignition switches can (and do) move to the “off” position, even while the car is running, which has resulted in deaths as well as serious injuries. This is why GM vehicles stall, and why drivers suddenly lose power to their brakes and steering. When the ignition switch moves into the “off” position, it also stops the timer for the airbags.
a 2006 crash in Wisconsin, a Chevrolet Cobalt traveling at 71 mph suddenly stalled. Two seconds later - outside GM's 150-millisecond window - it hit a clump of trees. The ignition was found in the "accessory" position and the air bags didn't deploy. Two passengers died and the driver was severely injured.
Read more at:
https://economictimes.indiatimes.com/dr ... aign=cppst