Stranica 428 od 1592

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 18:45
od Ivan
Zato sto si deo mase kojoj je privid primaran ne mozes da razumes ostale kojima je to sekundarno, da neko maniaxu i jos gomili njih ponudi mazdu6 ili a klasu tesko da bi uzeo mercedesa ;)

Послато са GT-N7100

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 18:50
od Floyd
Ako ti je najbitnije da dobiješ što više lima za što manje para, onda da :)

Neko od auta očekuje i malo više od toga.

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 18:51
od AcaKayak
Ne Ivane, već što sam realna osoba koja govori činjenice a ti se praviš pametan da bi izigravao svetca. Kada mi nađeš bilo koji članak da je Škoda poželjnija od Audija možemo da nastavimo diskusiju. Do tada ipak samo ti meni teraš kontru a ja iznosim činjenice bez da gledam iz mog ili tvog ugla.

Ti druže nemaš ni pojma o čemu se ovde diskutuje, ne možeš da ukapiraš. Poenta je da za istu cenu biraš auto iste klase a ti već krenuo da kalkulišeš. Jbg, ne kontaš. Poenta je da li bi uzeo istu klasu škode ili audija u najboljoj opremi bez obzira na cenu? Da ti neko ponudi besplatno najbolju oktaviju ili najbolji A3, šta bi uzeo? Cena je samo kompromis u željama.

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 18:55
od nikaragva
Meni da se besplatno nudi porse ili bmw. Uvek bi pre izabrao bmw. I to ne M. Obican bmw. Pre bih izabrao i neki auto kao sto je hilux, koji kosta 5x manje od porsea. Porsea bih mozda provozao i to je to, da me mine zelja.
Tako da ipak postoji neka granica. Sve se svodi na to kako neko razmislja i sta zeli u zivotu.Takodje postoje ljudi na koje brend ima snazan uticaj, na neke ima manji, na neke nema skoro nikakav.

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 18:57
od AcaKayak
To tvoje nije želja nego potreba. Različite tipove porediš. Porediš da li bi pre uzeo najk majicu ili neku bundu.

Da li bi pre odabrao u istoj upotrebnoj vrednosti subaru BRZ ili porše kajman?

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 18:59
od Day Walker
Jedna stvar je realnost, druga stvar je mastanje kao npr. sta bi uzeo da ti neko besplatno daje.. To ne postoji, i toliko je glupo o tome raspravljati :)

Postavite stvar drugacije:
Imate 20.000e da kupite sebi nov automobil.
Da li bi uzeli Octaviu sa dobrom motorizacijom i opremom ili A3 sa 1.2 tsi (110ks) sa par stavki opreme?
Tu se razilaze ljudi. I tu je svakome nesto drugo bitno. gepek/ brend/ motor itd.
Dakle, ne moze se generalizovati.

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 18:59
od Ivan
Iznosim svoj licni stav koji je tebi ocigledno nepojmljiv.

Sa druge strane ti se konstantno pravis pametan, upadas i lovis druge ljude za sitne greske u kucanju, a kada si lupio i pokazao elementarno neznanje vezano za oznacavanje ugla i procenta nagiba nisi ni rekao da si se zajebao, a uleteo si odma da pokusas da ispravis (sa netacnom informacijom).
Na osnovu toga ja bi okarakterisao da se neko pravi pametan :)

Послато са GT-N7100

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 19:01
od dona
Mislim da je takav stav "dobra odeca, kola = ja srecan" zaista povrsan. Da ne zalazim u sustinu problema odakle takvi stavovi, ali cu pomenuti samo jednu stvar. Mislim da tako nesto moze reci samo neko ko nije bio voljen, i ko nije voleo. Stvari (kola, odeca...) su tu da olaksaju zivot ljudima a ne da ljudi zive i osecaju za njih...
nikaragva napisao:Takodje postoje ljudi na koje brend ima snazan uticaj, na neke ima manji, na neke nema skoro nikakav.
:doubleup: :doubleup: :doubleup: Potpuno saglasna, brend najvise utice (po meni) na najlabilnije osobe.

Jer principom sto skuplje to bolje: Onaj ko vozi Bentli i nosi Armani smatra da si ti nesrecnik u Bmw-u sa Nike odecom?

:)

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 19:02
od grujicd
Evo ja bi pre škodu nego audi, naravno da su isti motor i oprema. Ne volim da se eksponiram i više volim da me niko ne primeti nego da mi zagledaju auto na ulici. Ali slažem se sa sam u debeloj manjini.

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 19:04
od AcaKayak
Ivane, dobro, pogrešio sam u merenju ugla. I ti si vozio moj auto kao retardiran i mešao papučice nogama, ajd sad priznaj da ne znaš da voziš.

DW, brend nema veze sa pravljenjem kompromisa. Brend služi da ti nešto više želiš. To je jedina poenta. Nema nikakve druge kalkulacije, poželjnost je jedini kriterijum brenda. To što Ivan ne može da ukapira jer ne zna kojom nogom stiska gas a kojom kočnicu pa mi tamo ore asfalt na Fruškoj Gori je druga stvar, totalno nebitna za snagu brenda.
grujicd napisao:Ali slažem se sa sam u debeloj manjini.
To je jedino bitno proizvođačima.

Što se odela tiče, pošto očito nije shvaćeno moje razmišljanje, da li ste odelo za svadbu platili jednako koliko i neko drugo? Ili ste se ipak tog dana osećali posebno? Ja ne kažem da se čovek oseća pametnije ili bilo šta, ali lepši izgled znači i veće samopouzdanje recimo a to jeste odraz sreće. I ovo ja ne izmišljam već su psihološke činjenice.

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 19:07
od Velja
Šta vas čini srećnijim, Durex ili Romed ?

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 19:08
od TheWickerMan
Trojan

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 19:09
od Day Walker
Ne cini brend da ti to vise zelis vec tvoj odnos ka tom brendu. Postoji nesto sto se zove Brand lotaly ladder i tu svrstava potrosace jer svaki potrosac je drugaciji
Slika

Ma da ovo vec prelazi u domen teoretisanja o ponasanju potrosaca :)

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 19:11
od sebekkg
Tu je vec diskutablino ali za mene masculan :D.

Re: Zanimljivi oglasi

Poslato: 22 Mar 2015, 19:11
od AcaKayak
Da, ali mislim da je to više računica tipa ako si kupio Audi da li ćeš ponovo kupiti Audi :) U principu, odnosi se na nešto što već imaš pa nastavljaš da koristiš. Ja sam ipak govorio o ranijoj fazi, tj šta želiš da imaš. :)

Edit: citati o brendu:

Smatra se da je danas najznačajnija funkcija marketinga baš izgradnja brand-a. Šta više, mnogi vodeći svetski marketinški eksperti smatraju da je osnovna funkcija marketinga samo i jedino izgradnja brand-a.

Šta je glavna uloga branding-a na modernom tržištu? On čini da se odluka o kupovini donese mnogo pre nego što je do samog čina razmene dobara i novca došlo. Odluka o tome da se kupi neki proizvod ili ne, donosi se prethodnim pozicioniranjem proizvoda, njegovog imena (brand-a), u svesti potrošača.