Stranica 44 od 124

Re: Chip-tuning

Poslato: 05 Avg 2014, 12:37
od McGruja
Ne :)
Ne brini se, sve je to u redu

Snaga auta, tj. obrtni moment i dolaze iz goriva i vazduha, dizne sta ubace goriva i turbo sta pljucne vazduha

Pritisak u railu je povecan, da bi (laicki receno) vise goriva uslo, a dignit je pritisak turba na nizim obrtajima da bi se lakse vozio

Sve je to super

Re: Chip-tuning

Poslato: 05 Avg 2014, 13:10
od codemaker
Vladapetr napisao:E u pm, to nisam znao. Moze li to da se ispegla drugacijom mapom, tj mora li pritisak stalno da bude veci?
Drugacije receno: moze li mapa da bude takva da samo promeni isporuku snage pri saltanju i paljenju turbine, sve ostale performanse da ostanu iste?
Da te pita čika Code:
ti bi da se j... a da ti ne uđe? :)

Re: Chip-tuning

Poslato: 05 Avg 2014, 14:21
od Vladapetr
Ok, laicki sam kapirao da se promena tih parametara odvija u realnom vremenu, tj da je mozes stelovati u skladu sa zahtevima u datoj situaciji. Tipa: blago stisnut gas - drzi se fabrickih parametara, gas do poda - pojacaj ubrizgavanje(u odnosu na fabrikanu).
Ne plasi me sve ovo u smislu opasnosti po rad motora (pouzdanost, dugovecnost, potencijalni kvarovi) koliko mi se ne svidja ideja o glasnijem radu motora.

Re: Chip-tuning

Poslato: 05 Avg 2014, 14:38
od McGruja
TDI PD se stisaju kad im povecas pritisak

Re: Chip-tuning

Poslato: 05 Avg 2014, 14:42
od Vladapetr
Grujo, šta reče? :mrgreen:
codemaker napisao:
Vladapetr napisao:E u pm, to nisam znao. Moze li to da se ispegla drugacijom mapom, tj mora li pritisak stalno da bude veci?
Drugacije receno: moze li mapa da bude takva da samo promeni isporuku snage pri saltanju i paljenju turbine, sve ostale performanse da ostanu iste?
Da te pita čika Code:
ti bi da se j... a da ti ne uđe? :)
Čika Code, odavno se ja ne j.... :rofl: Ako ne veruješ, imam jednu kući što to može da potvrdi :)

Re: Chip-tuning

Poslato: 05 Avg 2014, 14:45
od McGruja
Stisaju, stisaju :)

Re: Chip-tuning

Poslato: 05 Avg 2014, 17:31
od Xepoj87
Manje se cuju :D
Meni svi rekose zbog pritiska turbine da mi se cuje...
Znaci do pritiska rail sistema je...
Pumpa pritiska se nategne?

Re: Chip-tuning

Poslato: 09 Avg 2014, 11:57
od Velja
Audi S1 by ABT dolazi s 310 KS

Gradski kompakt, Audi S1, već je sam po sebi vrlo moderan i sportski orijentisan automobil, a sada je upravo postao još bolji...i brži. ABT Sportsline predstavio je performansni paket za S1 model koji osim uglađivanja motora donosi dorade na vešanju, aerodinamičke dodatke i drugačije naplatke kojima su izvukli zaista najbolje iz ovog sportskog hatchbacka.
Audi S1 by ABT prema rečima tuning kuće trebao bi biti neverovatno zabavan za vožnju. ABT POWER New Generation donosi povećanje snage sa serijskih 230 KS na sveukupno 310 KS što je čak 34-postotno povećanje. Okretni moment takođe je porastao sa serijskih 370 na 440 Nm.
Detalji stvarnih performansi vozila na putu još uvek nisu objavljeni ali ovako tuniran Audi S1 trebao bi biti podosta brži u odnosu na standardnu verziju koja, podsetimo, do stotke ubrzava za 5.9 sekundi do elektronski ograničene maksimalne brzine od 250 km/h.
ABT je ugradio opruge kojima je gravitacijsko središte automobila niže za oko 30mm što osim vizuelnog utiska znači i bolju upravljivost i držanje na putu.
Osim povećanja snage i obrtnog momenta, koji gotovo sigurno garantuju još veću zabavu u vožnji, S1 by ABT ujedno i izvrsno izgleda čemu su doprineli i ABT-ovi aerodinamički dodatci na prednjem kraju.
Atraktivni naplatci zaokružuju vizuelni utisak a kupci mogu birati između ABT-ovih 18-inčnih DR naplataka u tzv. 'gun-metal' tamno sivoj boji ili Z5 varijante u mat titanijum sivoj boji. Kupci takođe mogu odabrati komplet s gumama dimenzija 225/35 R18.
Interijer je dodatno naglašen oznakama na tepisima i ulaznim svetlima koja odmah daju do znanja da ulazite u S1 model koji je uštiman od ruku setski poznatog tunera.
Iako tuner nije objavio cenu ovog paketa, kupci će gotovo sigurno trebati računati na četveroznačnu cifru a dok čekamo više informacija o ovom ludom paketu pogledajte kako izgleda serijski model S1!

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Chip-tuning

Poslato: 09 Avg 2014, 14:38
od nidza
Lepo, samo što ABT radi daleko više od čip tjuninga.

Tapatalk Pro

Re: Chip-tuning

Poslato: 09 Avg 2014, 15:07
od ftj
Abt je fandjo na steroidima.

Re: Chip-tuning

Poslato: 09 Avg 2014, 15:10
od Velja
+1
Nisam našao prikladnu temu :pardon:

Re: Chip-tuning

Poslato: 17 Nov 2014, 18:43
od trojanac
BAPRO 4WD DYNO tester konacno u Srbiji!
Od samog pocetka poslovanja imali smo ambicije da budemo lider na teritoriji Srbije u oblasti softverske modifikacije ( chiptuning-a ). Nase velike ambicije vremenom su prerasle u velike investicije. Sve to naravno u cilju da svojim klijentima pruzimo maksimalan kvalitet i profesionalnu uslugu.

Sa ponosom mozemo reci da je Revochip jedini chiptuning servis u Srbiji koji Vam moze ponuditi detaljno merenje snage i obrtnog momenta za vozila sa pogonom na 4 tocka, sto je jos jedan dokaz kvaliteta naseg rada. 4WD DYNO tester italijanske firme Bapro ( http://www.bapro.it ) poseduje 2 kocnice ( poznatije kao "eddy current brake`s" ) uz pomoc kojih prilikom testa pravi realne uslove puta. Merenje snage do 1200hp i brzine do 360km/h samo su neke od karakteristika koje ovaj uredjaj podrzava. Bapro je jedini DYNO tester u svetu koji nema mehanicki link izmedju prednjih i zadnjih rolera, vec koristi elektroniku za sinhronizaciju brzine rolera, cime se eliminise bilo kakav gubitak prilikom merenja i dobija na maksimalnoj preciznosti. Kompletnu pricu zaokruzuje sistem hladjenja i unosa vazduha u motor prilikom testa ( "Bapro cooling system" ), ciji ventilatori sa motorima od 6kw imaju protok od 50.000m3/h. Takodje, dizajniran je tako da hladi katalizator i DPF prilikom DYNO testa sto omogucava duge vremenske testove bez pregrevanja pomenutih komponenti.

Mnogobrojni zvanicni partneri i korisnici Bapro DYNO testera ( medju kojima je i veliki broj proizvodjaca automobila i motora http://bapro.it/en/partners.php ) najveci su dokaz kvaliteta ovog uredjaja.

DYNO test kod nas mozete uraditi i bez chiptuning-a, ako zelite da proverite pravo stanje motora ili ste chiptuning radili u nekom drugom servisu. U tom slucaju cena DYNO testa je:

2WD DYNO test - 30eur
4WD DYNO test - 40eur
1h DYNO test - 100eur
Nakon merenja dobijate graficki prikaz krive snage i obrtnog momenta.

Za testiranje automobila na DYNO testeru potrebno je da budu ispunjeni sledeci uslovi:

automobil mora biti potpuno ispravan i spreman za DYNO test
proverite da nema curenja ili prelivanja raznih tecnosti iz automobila u DYNO ( nafta, ulje, rashladna tecnost ). U protivnom se doplacuje dodatnih 1h koliko vremena je inace potrebno da se DYNO rasklopi i ocisti
gume moraju biti na radnom pritisku
automobil sa protektiranim gumama se ne moze testirati na DYNO testeru


http://revochip.com/vesti/vest/51/BAPRO ... o-u-Srbiji!/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Chip-tuning

Poslato: 20 Nov 2014, 08:05
od stefank
Evo malo mojih remapiranih ceda. :) Q7 sa 233 ks na 275 ks i 570 Nm (mislim), ubrzanje spusteno sa 9.1 na 7.8 cini mi se, Golf Plus sa 105 ks na 135 ks i 320 Nm, ubrzanje spusteno sa 11.9 na 9.5 otprilike (Golf je naprosto podivljao, tako drasticna razlika je na rijetko kom motoru). Nisam siguran da su ovo idealni startovi, imam gomilu klipova, na brzaka ove okacih.

http://www.youtube.com/watch?v=3Aha6qRvHeo

Reakcija kad nije pun gas se tek drasticno popravila:
http://www.youtube.com/watch?v=JQa-_0__iuE

http://www.youtube.com/watch?v=ttsb__FfEu8

http://www.youtube.com/watch?v=QCR2hjv0DAk

I nesto u praksi u realnom saobracaju, s puta:
http://www.youtube.com/watch?v=c8Xbu-yKVgg

Re: Chip-tuning

Poslato: 20 Nov 2014, 13:19
od Ivan
Bolje da slusam troktanje dizela nego tu muziku :D

Odlican napredak u performansama, taj 1.9tdi je najvise chipcuning friendly. :)

Re: Chip-tuning

Poslato: 09 Dec 2014, 18:31
od GJSenna
Na Dyno testu ne mogu bas tacno da utvrde koliko masina ima konja, ali otprilike mogu. Meni su posle BSR chipa na Audiju rekli da trenutno raspolaze sa 180 konja, vise da, nikako manje ali nisu znali tacno. Auto ide mnogo bolje jer sam chipovani Volvo S60 D3 (original 163) kolegu ostavio iza :kezo: nije imao sanse sa svih onih nm. Reko sam mu da izadje vani i pogura svoj auto, opet ce moj gospodar prstenova da ide bolje. :kezo:
Audi posle chipa, druga pun gas 115km/h, promena u trecoj, pun gas i jos slajfuje. :twisted:
Ko je god provozao A3 svi su hteli da ga kupe pa i sada kad ima 260 na satu. Hvalicu ga sve dotle dok ne izgubim trku sa istim Audijem, isti motor i ista snaga. Mashina ide nenormalno. BMW 325i E36, E46 mogu samo da sanjaju da im vidim zadnji deo... :kezo: :kezo: