Stranica 44 od 244

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 00:19
od dunx81
Nego...kad ce taj Navak? Hocu i ja da oderem Alfu :mrgreen:
Salu na stranu Nidzo kanda smo bili zajedno na stazi,moram priznati da ti je Alfa skroz dobro isla.

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 00:23
od nidza
Da znaš da bih sad ponovo mogao. Ovi Semperiti su taman da im poslednji trag duše izvadim.

Na kom Navaku smo bili zajedno? Ako je onaj prvi iz aprila, tad je baš slabo išla. Na drugom je bila kao raketa, sređena kako treba. Vozio si GTI iz potpisa? Lepo sam se jurcao sa dve Cupre i najslađe sa kolegom sa jednog drugog foruma gde više ne odlazim sa baš brzom 106icom. Na Navaku je težina faktor mnogo bitniji od snage, jer je staza dosta spora i tehnički veoma zahtevna.

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 00:29
od Delija
nidza napisao:Kako se puši tema. :D

Niko ne radi sutra i ne ustaje rano ujutru?
Ma ceka se Indijana - Majami, pa se ubija vreme... :kezo:

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 00:30
od Cherokee
:kokice: doduse malo sam okasnio sa kokicama :kezo:

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 00:33
od Floyd
nikaragva napisao:
Floyd napisao:To ne znam ali vidim da Opelu nisu mnogo pomogli :kezo:
Kako nisu? Vidis da je astraljka otkinula i bmw i alfu.
A kako bi tek otkinula 520d :D
TheWickerMan napisao:i onda je ubačen BMW kao najjebačkiji prevoz ikada
Nemoj tako...ti znas da svaki Alfista ceni i postuje BMW a mnogi se kasnije i upgrade-uju na bavarce ;)
Dobro, ima onih i koji zalutaju kod najljuceg protivnika ali sta da se radi :mrgreen:

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 00:33
od kapor
Nidzo sto je navak dosta spor??

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 00:37
od dunx81
nidza napisao:Da znaš da bih sad ponovo mogao. Ovi Semperiti su taman da im poslednji trag duše izvadim.

Na kom Navaku smo bili zajedno? Ako je onaj prvi iz aprila, tad je baš slabo išla. Na drugom je bila kao raketa, sređena kako treba. Vozio si GTI iz potpisa? Lepo sam se jurcao sa dve Cupre i najslađe sa kolegom sa jednog drugog foruma gde više ne odlazim sa baš brzom 106icom. Na Navaku je težina faktor mnogo bitniji od snage, jer je staza dosta spora i tehnički veoma zahtevna.
Da,Golfom. Astrom tek kad uzmem opc krompirusu :) Msm da je bio kraj Aprila....secam se ove crvene rx-8 sa tvoje slike. Bili jos mx-5,m3 e36,crni evo,beli clio sport,neka spustena celica....

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 00:52
od TheWickerMan
Floyd napisao:
TheWickerMan napisao:i onda je ubačen BMW kao najjebačkiji prevoz ikada
Nemoj tako...ti znas da svaki Alfista ceni i postuje BMW a mnogi se kasnije i upgrade-uju na bavarce ;)
Dobro, ima onih i koji zalutaju kod najljuceg protivnika ali sta da se radi :mrgreen:
Ja prvi ću kad tad imati i BMW u svojoj garaži pored Alfe, to piše u ovoj temi bar dva puta a i ima bar još na par mesta ;) ( ali ko još čita šta ja napišem a da nije vezano za Alfu) ali to nema veze, bitno je da se troluje o kako reče, lupanje šamara . Klasično podjebavanje .
Texonja napisao:
TheWickerMan napisao:leči čovek komplekse
Poredjenjem BMW-a sa Alfa Romeom? Mislim da samo ima viska vremena, kao i vecina vas (nas) u ovoj i slicnim temama gde se pocne sa generalkom na Skodi Yeti 1.2 TSI, a zavrsi sa pricom o rakiji medovaci. :mrgreen:
Inace je super Nextova konstatacija kako je sad ispalo da je Alfa 159 najsporiji auto na svetu kojeg svako "dere". :uf: :)
Jebiga, ja nemam viška vremena. Uvek imam vremena za zajebanciju i fore ali bez da me prave debilom. A rakija ne može, valjda s evozi :mrgreen:

Laki021 napisao: Post 523 je bio "provokacija" na koju nije bilo moguce ne odgovoriti :) Posle kad su cunjenice pokazale stanje, onda vise nije tako zabavno :)
Gospodine Doktore Sigmunde Frojde, forumski psihijatre, da li možete reći koji je to post 523? Nije prvi put da zajebavate ljude po forumu radi vašeg ličnog zadovoljstva :)

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 03:23
od Xepoj87
Posto tek sada dodjoh kuci,utisci Bmw 320d karavan,Alfa 1.9jtdm karavan, i Mercedes C200CDI sedan su sledeci:

Nismo merili lenjirom,ali i u Mercedesu,i u Bmwu se sedi nize od Alfe,u Bmwu najverovatnije najnize,ako utisak nije takav zbog visokog enterijera.
Prostora ima najvise Mercedes ubedljivo,pa Alfa,pa malo manje Bmw.
Pozadi se definitivno najbolje sedi u Mercedesu,jer su i ledja,i sedalni deo iskoseniji dosta od ostala 2,kod kojih su,em uspravljena ledja,em ravni sedalni delovi,uz to je kod Bmw-a osetno najkraci sedalni deo,kod Mercedesa najduzi. Moze se reci da je kod Bmw-a pozadi najgore sedeti,dok su kod Alfe dosta tvrda zadnja sedista.
U Mercedes je najteze uci i izaci pozadi.
Bmw ima smesno mali gepek,strasno kratak,zapreminu ne znam,ali moj ima ubedljivo najduzi,ako sam dobro razumeo Milosa,jer nisam gledao gepek Alfe,ali je kod Bmwa stvarno smesno kratak gepek.
Sedista su mi mala i u Bmw-u,gde su M sedista,pa me bodu na sedalnom i ledjnom delu,dok me Alfa bode samo na ledjnom,i to osetno manje,ali su i osetno manje sportska sedista nego ova M,sto ne znaci da nisu super,a sedalni deo je takodje duzi,dok Mercedes ima najveca,ali i najmanje sportska sedista,AMG su po meni tu najbolja sedista,jer nisu mala,a sasvim su dovoljno sportska.
Alfa nekako ima dosta manje izolovan osecaj za volanom,vise prenosi sa puta,em sto je direktniji od Mercedesa,em sto je ceo auto tvrdji dosta,te je i mozda malo i bolja u lezanju,sto nisam osetio dok sam vozio,ali je auto imao broj manje felne.
Za Bmw koji vozim cesto,od drugara 320d bez M paketa,tvrdim da bolje ide,lezi i ima bolji osecaj sa volana od Alfe,Mercedes je tu najslabiji,jer je njemu poenta lakoca gradske voznje i udobnost,sa dovoljno sportskom notom,dok ostali tu ne briljiraju usred teskih volana. Takodje tvrdim da su Bmw sedista bez M paketa bulja,jer su takodje i uska,i kratka,a sa M paketom isto to,samo sto zaista imaju dobar profil.
To nekoga ko ima ispod 90kg,ne treba da brine.
S obzirom da je Alfa najveci auto,bas cudno da ima tako malo mesta.
Takodje,menjac je na Mercedesu i Bmw-u dosta bolji.
Moje zapazanje je,da u odnosu na Mercedes,taman pozicionirana cena 159 modela,jer toliko i kaska za C klasom,dok nista nije na dosta losijem nivou,pa da ne mogu da se porede,dakle konkurenti su.

Da sada opet biram,bila bi to C klasa sa AMG paketom,jer cenim da je najbolji allrounder.

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 06:52
od nidza
Ako se već spominje AMG, treba da se ubaci u priču 159 sa TI paketom.

Takođe si u toj 159 sedeo u osnovnoj verziji sedišta. Imaš još 2 nivoa, ovaj koji je kod mene i TI sedište, koje je ubedljivo najbolje (dublje, ima 2 podešavanja za visinu odvojeno prednji i zadnji deo sedišta, podešavanje za ugao bočnih držača, podešavanje dužine sedalnog dela, itd...).

Sve u svemu, fer poređenje.

Tapatalk 4

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 07:55
od nikaragva
Nidzo koliko obrtaja mozes da postignes bez remapa?
I nisi mi odgovorio koji menjac imas.

Kod mene ima blokada na 4000 obrtaja u 6oj. Ali do 4000 obrtaja dolazi bez po muke. Kada bi se skinula blokada, mislim da bi ga zakucao u max bez problema. Na engleskom forumu sam citao da su ljudi skidali blokadu i bez remapa dostizali 5000o.

Ukoliko je takva situacija i kod tebe, onda mislim da samo remapom ne mozes povecati brzinu, bez obzira koju snagu dobijes, mozes samo ubrzanje da promenis.

Druga varijanta o kojoj ti govoris, je da ti auto bez remapa zakucava na 3-3500o pa onda imas dosta lufta za toliko vecu brzinu. Druga varijanta, je da ga sa remapom vozis na 6000o :)

Trece, ta alfa bi trebalo da ima vecu aerodinamiku od astre, sto znaci da bi krajnja brzina trebala da bude veca, jer tu tezina nema mnogo uticaja.

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 07:59
od perfiko
@ Heroj
Ne mogu baš da tvrdim 100%, ali rekao bih da to što su na BMW-u i Alfi uspravnija i ravnija zadnja sedišta ima veze sa tim što su karavani. U karavan izvedbama je uglavnom tako.

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 08:15
od milosdoktorabs
u bmw-u udaram glavom u krov mada u alfi je mozda za nijansu bolje,mwcka nudi ubedljivo najvise mesta.Jedino sto mi je upalo u oci kod bmw-a je plitak i kratak gepek u karavanskoj varijanti te kratak sedalni deo pozadi.Najvise nudi po pitanju prostora Mercedes.Prednja Sedista u Mecki suskroz drugacije koncipiran,siroka,bez izrazene bocne potpore i prvenstvena im je uloga da pruze udobnost dok je kod drugog Nemca i Italijana naglasena sportska nota.Vizuelno Alfa izgleda najvece spolja ali ponuda prostora ne prati spoljne dimenzije.Volan Mevke je elektroservone prenosi bas puno informacija sa podloge ali je za grad milina za razliku od Alfinog koji je kao na Dajcu,mada mislim da sa povecanjem brzine krutost volana raste.Druga stvar,u kratkoj voznji Mecke utisci su sledeci,skroz druga filozofija i dozivljaj vozne.Auto je predodredjen komforu,nema onog utiska kokpita bolida.Cip koji je odradjen je fenomenalno odradjen,nema brutalnog naleta snage u uskom broju obrtaja vec samo linearno ubrzanje bez gubitka snage.Mercedes se mnogo lakse vozi tj.auto mnogo manje oseca masu i nema se utisak da je rec o velikom autu,za razliku od Alfe gde u svakom momentu imas osecaj velikih dimenzija i tezine.Nazalost BMW-a nisam vozioSpolja,izgleda najnizi i nekako najkompaktniji kao da je izliven u komadu.Gledajuci ga spolja kao da puca od snage u svakom detalju odaje taj tzv utisak napucanosti.

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 08:20
od milosdoktorabs
meni bez ikakvih dodataka i skromnih 120 ks isporuku snage pruza od nekih 1800 do 4000 ob kada prestaje i posle toga ni makac.Menjac je odlican,jbg na 180 km/h negde oko 2900 ob,na 120 ispod 2000,na 140 220 ob a na 160 oko 2500/2600 ob.

EDIT by mod: Slanje više uzastopnih poruka nije dozvoljeno. Postoji dugme Slika ako je nešto izostavljeno u prvobitnoj poruci (izmena je moguća 30 minuta od prvobitnog slanja poruke). Slanjem više odgovora zaredom tema se razvodnjava i smanjuje se preglednost. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!

Re: Kvalitet Alfa Romea

Poslato: 11 Dec 2013, 09:44
od aleksa
Jos jedan dokaz da je 156 bolji auto od 159! :D

http://www.zeperfs.com/en/duel1130-1368.htm