Stranica 44 od 104

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 12 Maj 2013, 12:32
od Ivan
Moja turbina je glasnija :kezo:

Mada mi smo licno videli i probali na nekoliko razlicitih primera da je i kod medjuubrzanja snaga bila bitna, a da preko 100NM nije pravilo nikakvu razliku, te oni mogu da pricaju sta hoce :dobarvic:

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 12 Maj 2013, 12:42
od Floyd
Ova tema polako ali sigurno prerasta u sprdacinu :)

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 12 Maj 2013, 12:44
od 16_Valve_
mr.Big napisao:@ 16 v
Dobro, ti se trkaj po ravnom Zrenjaninu. Ja govorim o svakodnevnoj vožnji po strmim ulicama uz relativno poštovanje propisa, gde na svakih 50m imaš semafor ili ležećeg policajca.
Takođe, uopšte nije nebitno koliko si energije utrošio vozeći se - što u litrama goriva, što menjajući brzine.
Ja nisam u Zrenjaninu, zivim u Novom Sadu koji je isto bogu hvala ravan. I ne trkam se ja u konkretnom smislu o kojem ti pricam, govorim ti da svaki auto treba voziti onako kako je fabrika zamislila da se vozi i ne treba izmisljati toplu vodu. Ok i auto koji ima gomilu nm mora stati na pesacki i moze krenuti drugom, ali je to drndanje kvacila. Provlacile su se price da auto sa puno obrtnog moze krenuti bez gasa, sto i jeste tacno ali onda sam seo u Yuga i krenuo bez gasa? :ludilo:

@Ivan, prosto neverovatno da sam ja pored mog "otvorenog" auspuha cuo tvoju turbinu iza :klanjamse: Slazem se s tobom :pivo:

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 12 Maj 2013, 12:44
od Laki021
Naravno da je bitnija. Dokazano vise puta u ovom topicu da sve to definise snaga. Obrtni krajnjem korisniku samo moze da nagovesti u odredjenim slucajevima elasticnost ako se porede slicni motori, nekada ne moze ni to. Snaga govori 100x vise o motoru i performansama.

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 12 Maj 2013, 12:46
od 16_Valve_
Naravno Laki :)

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 12 Maj 2013, 12:46
od grujicd
Floyd napisao:Ova tema polako ali sigurno prerasta u sprdačinu
Nije ni moglo drugačije - zove se "odlično objašnjenje" a onda imamo 40 strana tumačenja tog objašnjenja. :kuku:

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 12 Maj 2013, 13:05
od Dusan
mr.Big napisao: Dušane, upoređuješ jači auto sa slabijim - 210 vs. 170 ks.
Jel ti citas moje postove? Dokaz da je snaga vaznija je taj da GTD ima vise obrtnog momenta, manje snage. Brzi je auto koji ima vise snage. Sto si i sam rekao u ovoj recenici.

Ovde se kaze da je brzi auto od 150ks i 350Nm, nego auto od 250ks i 250Nm, to je suludo i stvarno vise svako ko pise u ovoj temi pokusavajuci da razjasni nesto gubi vreme.

Zakljucak: I snaga i moment su vazni i nerazdvojivi, ali za brzunu je snaga vaznija. (tacka) Cao, zdravo! :pivo:

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 12 Maj 2013, 13:18
od mr.Big
Pa ko kaže da max snaga nije presudna za max brzinu ?
Ja samo pokušavam da osporim tvrdnju da je obrtni momenat nebitan za performanse i u prilog tome sam postavio savršen primer
http://www.zeperfs.com/en/duel387-385.htm

Dakle, isti auto, ista snaga, menjači fabrički prilagođeni motorima, max momenti su na sličnim obrtajima, a bitna razlika u međuubrzanjima (što je jedna od bitnijih stavki performasi, jelte). Objasnite mi...

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 12 Maj 2013, 13:25
od Ivan
Tu se samo vidi ono sto je odranije poznato, a to da turbodizel slicne snage kao i benzinac ima bolje medjuubrzanje kada se nalaze u istoj brzini, sto je ocigledna prednost jer su mu krace brzine.

Ajde da poredimo recimo 50-100 u drugoj brzini, ili 80-120 u 3oj brzini, kad bi dizel mogao toliko navuci uopste :rofl:

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 12 Maj 2013, 13:30
od 16_Valve_
Imas pice za ovo Ivane, bas sam to hteo da napisem :D A druga stvar, dizeli vec imaju kratke brzine, pa jos 6 komada a 1.8t je sa 5 :) samo se zapitaj koliko ide taj tdi 150 cetvrtom brzinom maksimalno a koliko taj 1.8t koji si stavio ;) A uostalom, tdi od 150ks sa 6 brzina bi trebao bolje ici od 1.8t sa 150ks i 5 brzina, zbog boljeg menjaca ;) da 1.8t ima 6 brzina isli bi isto jer je tezina ista :pivo:

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 12 Maj 2013, 14:33
od mr.Big
:ccc:
Znači, i vi i ja gledamo skulpturu Miloske Venere - je spreda, vi otpozadi. Ja kažem da su joj male siSe, a vi mi se rugate tvrdeći da joj je debelo duPe...

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 24 Jan 2014, 22:23
od dragan
da, taj motor nije ubica, pogotovo ne po elasticnosti u teskoj astri, ali i to sto je astra ususkana ne pomaze osecaju brzine... moze on jos preko tih 200...

Re: Opel Astra J turbo

Poslato: 25 Jan 2014, 00:26
od Day Walker
Kako nije elastican? U kom smislu? :zbunjen:
Tj. s kim si ga uporedio?
Po podacima za golf 1.4tsi 160ks, Astra je elasticnija u medjuubrzanjima...

Re: Opel Astra J turbo

Poslato: 25 Jan 2014, 01:06
od dragan
idemo opet... pa pre par dana smo o tome, da ne trujemo sada... :)

Re: Opel Astra J turbo

Poslato: 25 Jan 2014, 01:20
od Day Walker
Ne nego kategoricki odbijam da neko kaze da ne neelastican kad nije tako. U gradu uopste ne zahteva ceste promene brzina. Hteo ti to da pdihvatis ili ne :)
Brojke ne prikazuju uvek cinjenicno stanje. A ko zeli da provoza Astru, uvek moze.
Napominjem da ovo nije sportski auto pa ga ne treba ni uporedjivati s kojekakvim sprinterima...


Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока