Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Poslato: 12 Apr 2013, 01:02
Ma kad bude viška parica lepo se otvorim za 40-50€, kamerica kod retrovizora i vozi Miško.
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Grujic napisao:Zatvor jeste obavezan za nasilničku vožnju.
I opet dolazimo do gluposti da policajac određuje šta je nasilnička a šta ne. Btw, jel to bio presretač?
Ja mislim da imaš osnova da se izučeš, e sad kako će biti u praksi ne smem da tvrdim. Istina je da za nasilničku treba više prekršaja, al bilo je takvih situacija pa su bile samo kumulativne kazne, ovo je siva zona generalno.
Sem toga, imajući u vidu visinu kazne, moj ti je savet da uzmeš advokata i da vidiš da se to prolongira ka zastarelosti čisto da imaš to kao rezervno rešenje. Kad je bio prekršaj?
Po mom laičkom tumačenju možeš da odgovaraš za nepropisno obilaženje jer si ugrozio bezbednost time što si prošao kroz crveno.Члан 55.
Претицање или обилажење возач сме да врши само ако тиме не омета
нормално кретање возила која долазе из супротног смера када на путу има
довољно простора за безбедно извођење тих радњи.
Возач не сме да врши претицање или обилажење када тиме може
угрозити друге учеснике у саобраћају.
Возач не сме возилом да започне претицање или обилажење:
4) ако би тиме угрозио безбедност саобраћаја или ометао саобраћај из
супротног смера,
5) ако по извршеном претицању или обилажењу не би могао да се
врати у саобраћајну траку којом се кретао пре тога без ометања или
угрожавања осталих учесника у саобраћају,
15) на начин да прелази возилом преко неиспрекидане уздужне линије
при чему користи саобраћајну траку намењену за кретање возила из
супротног смера.
Изузетно, обилажење у случају из става 3. тачка 15) овог члана је
дозвољено, под условима из става 1. овог члана.
Ja sam popio kaznu zbog nezaustavljanja na znak stop iako nije bilo zive duse. Ista varijanta bese, izvuce me iz kolone maltene posle izlaska na glavni put. Jedini sam imao BG tableNexT napisao:Ja sam se juce posvadjao sa pandurom.
ukljucivao sam se na glavni put, imao znak STOP, pogledao lepo, imao sasvim dovoljno prostora da se ubacim bez da bilo ko mora da koci zbog mene. Jedan pandur je bio okrenut ledjima i pricao telefonom, drugi je sedeo u kolima i piskarao nesto. Nisu zaustavlajli nego su stajali onako.
Posle kilometar me stizu sa rotacijom uz objasnjenje da sam prosao kroz znak stop, nisam ni usporio i ugrozio 3 vozila koja su imala prvenstvo.
Onda sam skontao da je problem sto jedini nisam na autu imao BG table i da je mislio da moze da me zaje*ava kako hoce.
Posle 10ak minuta ubedjivanja rekli su da me pustaju, i da pazim ubuduce![]()
Stajao sam pored njih svo vreme, nisu nigde upisivali podatke, inace bih upisao i ja njihove.
Problem je, da su mi pisali, ja ne bih mogao da dokazem da se to nije desilo. Bio sam sam u kolima, nemam svedoke i mogao bih samo da ih mrzim...
NexT napisao:Ja sam se juce posvadjao sa pandurom.
ukljucivao sam se na glavni put, imao znak STOP, pogledao lepo, imao sasvim dovoljno prostora da se ubacim bez da bilo ko mora da koci zbog mene. Jedan pandur je bio okrenut ledjima i pricao telefonom, drugi je sedeo u kolima i piskarao nesto. Nisu zaustavlajli nego su stajali onako.
Posle kilometar me stizu sa rotacijom uz objasnjenje da sam prosao kroz znak stop, nisam ni usporio i ugrozio 3 vozila koja su imala prvenstvo.
Onda sam skontao da je problem sto jedini nisam na autu imao BG table i da je mislio da moze da me zaje*ava kako hoce.
Posle 10ak minuta ubedjivanja rekli su da me pustaju, i da pazim ubuduce![]()
Stajao sam pored njih svo vreme, nisu nigde upisivali podatke, inace bih upisao i ja njihove.
Problem je, da su mi pisali, ja ne bih mogao da dokazem da se to nije desilo. Bio sam sam u kolima, nemam svedoke i mogao bih samo da ih mrzim...
Ja bih trazio snimak sa neke od kamera za nadzor, ako vec oni ne snimaju. Jedina druga opcija je da parkiras auto pre pesacki i moci ces da prodjes negde oko 1 ujutru.paja napisao:Tamo svi i da hoćeš ne možeš da pustiš sve pešake. Uvek bi neko da pređe.
Tipičan primer kako svojim rigidnim ponašanjem uteruju pare u budžet umesto da omoguće što tečniji saobraćaj. Bolje da jedan stane na tu raskrsnicu i reguliše je.