Stranica 45 od 71

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:17
od Day Walker
stefank napisao:CC je CC, Passat je Passat, necemo da brkamo babe i zabe. Novi CC se tek ceka.
A CC nije Passat?

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:19
od stefank
A Golf Plus nije Golf? Takvo ti je pitanje otprilike, e pa nije, drugi je model. To sto je politika VW-a da pravi razlicite modele samo sa sufiksom je druga prica.

Kao sto rekoh, novi CC se tek ceka, i bice drugi model, kao sto je bio i do sada... Mozda i njega preimenuju i naprave jos vecu razliku izmedju ta 2 modela, kao sto je Plus sada Sportsvan i dosta vise je drugaciji nego ranije.

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:20
od Day Walker
DA Golf plus je i dalje Golf, o cemi ti brate?! :)

Passat CC je passat sa drugim dupetom

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:21
od stefank
Pa i Golf Plus je Golf sa visim krovom za 9.5 cm, a CC sa nizim od Passata, what's the difference? :kezo:

Tom logikom kod VW-a mozes reci za svaki model da je isti, samo je ovo ili ono razlicito. Ionako dijele jako velik broj stvari svi modeli.

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:26
od Comi
CC je perverzione!
Neka nagadjanja kad bi mogao novi da bane?

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:27
od Scuderia
CC R line je ubica. I to prvi, ne ovaj FL. :D

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:28
od stefank
Meni se dugo svidjao prvi, cak sam sjecam se napljuvao CC FL kad je predstavljen. Medjutim, kad je malo vremena proslo, sad mi prvobitni model izgleda 10 godina starije od FL-a i nikako mi se ne svidja vise. Tako da su mu ipak dobro zategli bore.

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:34
od Xepoj87
Ivan napisao:Pitao te je neko da li kod mecke i potrosni delovi tipa plocice ulaze u to odrzavanje.

Dalje nisi okacio spisak opreme klot c klase da vidimo sta joj fali da stigne highline, koliko je to para.

Pa si poredio hibrid i 4wd, pa nisi racunao skuplju registraciju u ceni posedovanja auta.

Pa si onda passatu skracivao servisne intervale itd.

Ajde opet izvedi matematiku za recimo 2.0tdi vs 220bt i 20bitdi 4motion vs 250bt 4matic.

Послато са GT-N7100
Da ne off-topicujemo u temi o GLE-u.

1. Valjda ulazi, nisam nasao, znam iz price, ja sam racunao, ako ne ulazi, onda racunaj 2000e, umesto 3000e, mozes i 1500e ako zelis, jer ne znam sta sve ide, ukljucio sam sve.
2. Na svakom sajtu Mercedesa, u svakoj zemlji, imas spisak klot C klase, gde pise sta je standardno, a sta extra. Osim kod nas, jer su slepci, pa jos nisu stavili :kuku:
Evo sa nemackog sajta: http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... ional.html
Eto, izvadi sam sta ide u C300 BT ili C250 4matic, koji god te vise pali.
A ja kada budem imao vremena, napravicu detaljno poredjenje.
3. Skuplja registracija je kod nas, a svuda drugde je jeftinija, pa cenim da ne treba da se racuna, ali ako hoces, dodaj 1500e vise za 5 godina registracije.
Naravno da sam racunao najbrzi dizel sa kojim si ti poredio taj bi-tdi, kada ti je odgovaralo.
Ja stavljam ono sto Mercedes nudi za te pare, ono sto je meni bolje, zasto bi ti odredjivao uslov za to, poredis ti najboljeg dizel passata, poredim i ja najbolju C klasu dizel, ok, zar ne?
Isto kostaju, nisam stavio C 200 CDI.

Nikome nista nisam skracivao, ja sam pricao za Mercedes, gde ide 5 redovnih servisa za 100.000km.
Za tih 5 godina, Passat ce otprilike 1000e vise kvarova da ima(veoma optimisticno), jer je VW ispod sredine po kvalitetu, a Mercedes na samom vrhu, to ne treba zanemariti, osim ako to ti zelis, jer ti odgovara?

Postprodaja, jel treba da spominjem da je najjeftinija C klasa, sa 275.000km u oglasima, 11500e, a najskuplji Passat je 11800e?
Ima 2.0 TDi 4motion R-line za 11500e, 2010. godiste, sa 81.000km, mozda mi on ide vise u korist, s obzirom da se C klasa, godinu dana starija, sa duplo manje opreme i sa 3 i po puta vecom kilometrazom prodaje za iste pare?
Naravno, gledao sam 2009-2010, ako racunamo da ces posle 5 godina da prodas auto.
Jos je nova C klasa izasla pre 6 meseci, pa je cena stare vise pala.
Dakle, ajde da budem velikodusan, pa tu da ti stavim samo 5000e u razlici prilikom prodaje, i ako se full opremljeni Passati prodaju po 6,7.000 manjoj ceni od slabo opremljenih C klasa.


E sada, racunica:

(5000e) razlike ide na cenu opreme, koje navodno C klasa treba da doda, ali cu to detaljnije proveriti, jer verujem da cu se iznenaditi koliko je razlika manja.
(1500e) za odrzavanje se poklapa skupljom registracijom, tako da tu racunamo 0.
1000e veci troskovi kvarova za Passata.
1000e subvencije za ispod 100g co2 i ne znam da li ima jos neke pogodnosti sto je hibrid, osim besplatnog parkinga na par mesta.
2000e manje goriva potrosi, sto je veoma, veoma velikodusno sa moje strane, jer lako moze da bude i 4000e, ako se vozi po gradu auto, sto ja recimo radim.

Dakle, 4.000e jeftinije izadje na 5 godina, voziti isto opremljenu C klasu.
Ako hoces da racunamo 250 CDI 4matic, onda izbrisi 1000e subvencije i 1000e manje za gorivo.
Tako da izadje 2000e jeftiniji. Mercedes-Benz. Od Volkswagena. Koji ima Audija da parira Mercedesu vecom cenom.

To je moja racunica, mozda sam nesto izostavio, ali ne sumnjam da ces me ti ispraviti.

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:36
od stefank
Xepoj87 napisao:Za tih 5 godina, Passat ce otprilike 1000e vise kvarova da ima, jer je VW ispod sredine po kvalitetu, a Mercedes na samom vrhu, to ne treba zanemariti, osim ako to ti zelis, jer ti odgovara?
Koje prognoze! :ludilo: :kuku: :rofl: :loool:

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:38
od Xepoj87
Nisu to prognoze, to je realnost.
Ne mogu 2 automobila koja su na suprotnim stranama lista pouzdanosti, da se isto kvare.

Slika



A ti mozes samo da se smejes, jer nemas nista pametno da kazes kao kontraargument.

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:39
od starac vujadin
Slika

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:42
od stefank
Ne zelis da znas kako ja vozim VW-a, bas ne zelis (zna Ivan), chipovan je, prije chipa je imao onaj nesretni tuning box koji ne daje neku snagu ali mozda i vise stetno utice od chipa na motor, vozim ga gotovo iskljucivo na kratkim relacijama (1-2 km je 80% voznje) pun gas hladnog i ugasim prije nego se i o'ladi turbina, ne kocim nimalo preko lezecih i rupa i da ne nabrajam dalje i apsolutno nista nije crklo za evo sad vec 8 godina. Zamijenio sam prije 2 mjeseca kvacilo i zamajac jer su poceli da daju znakove potrosenosti, a moglo je i to da gura jos, a jednostavno ne postoji neko ko vise terorise auto, osim da ga zakuca u zid.

Tako da nemoj da se frljamo prognozama. Konkretno u slucaju Passata, pouzdanost je pala sa modelom B6 zbog ozloglasenog 2.0 TDI BKP motora, od kog i ja zazirem i tu nema nista sporno, ali necemo da generalizujemo i da dajemo nebulozne prognoze za skroz nov model i skroz nove motore.

Uostalom Passat je 4 godine u garanciji, tako da tih "1000e" kvarova bas mora naprasno da se desi u toj zadnjoj godini, od 5 godina "uzorka" koji si ti uzeo za primjer? :rofl:

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:45
od Xepoj87
:rofl: :rofl: :rofl:
Ja ne verujem sta citam :kezo:

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:49
od stefank
Eh da i kako zaboravih, na C200 CDI pre-LF koja mi je nudjena da kupim je u garanciji zamijenjen vozacki sic jer je napukao (?!), a bio je neki problem i oko menjaca (zaboravio sam sta tacno pa necu da lupam, ali mislim da je citav mijenjan). Poznanik je prodavao tako da mi je sve receno crno na bijelo. Sto ne bi bilo toliko ni sporno da se taj auto nije prodavao sa manje od 30 000 km na satu. ;) Tako da, svaki auto moze da se pokvari itekako.

Re: 2015 Volkswagen Passat

Poslato: 05 Dec 2014, 16:50
od Scuderia
starac vujadin napisao:Slika
Ali bukvalno :D