Ivan napisao:Pitao te je neko da li kod mecke i potrosni delovi tipa plocice ulaze u to odrzavanje.
Dalje nisi okacio spisak opreme klot c klase da vidimo sta joj fali da stigne highline, koliko je to para.
Pa si poredio hibrid i 4wd, pa nisi racunao skuplju registraciju u ceni posedovanja auta.
Pa si onda passatu skracivao servisne intervale itd.
Ajde opet izvedi matematiku za recimo 2.0tdi vs 220bt i 20bitdi 4motion vs 250bt 4matic.
Послато са GT-N7100
Da ne off-topicujemo u temi o GLE-u.
1. Valjda ulazi, nisam nasao, znam iz price, ja sam racunao, ako ne ulazi, onda racunaj 2000e, umesto 3000e, mozes i 1500e ako zelis, jer ne znam sta sve ide, ukljucio sam sve.
2. Na svakom sajtu Mercedesa, u svakoj zemlji, imas spisak klot C klase, gde pise sta je standardno, a sta extra. Osim kod nas, jer su slepci, pa jos nisu stavili
Evo sa nemackog sajta:
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... ional.html
Eto, izvadi sam sta ide u C300 BT ili C250 4matic, koji god te vise pali.
A ja kada budem imao vremena, napravicu detaljno poredjenje.
3. Skuplja registracija je kod nas, a svuda drugde je jeftinija, pa cenim da ne treba da se racuna, ali ako hoces, dodaj 1500e vise za 5 godina registracije.
Naravno da sam racunao najbrzi dizel sa kojim si ti poredio taj bi-tdi, kada ti je odgovaralo.
Ja stavljam ono sto Mercedes nudi za te pare, ono sto je meni bolje, zasto bi ti odredjivao uslov za to, poredis ti najboljeg dizel passata, poredim i ja najbolju C klasu dizel, ok, zar ne?
Isto kostaju, nisam stavio C 200 CDI.
Nikome nista nisam skracivao, ja sam pricao za Mercedes, gde ide 5 redovnih servisa za 100.000km.
Za tih 5 godina, Passat ce otprilike 1000e vise kvarova da ima(veoma optimisticno), jer je VW ispod sredine po kvalitetu, a Mercedes na samom vrhu, to ne treba zanemariti, osim ako to ti zelis, jer ti odgovara?
Postprodaja, jel treba da spominjem da je najjeftinija C klasa, sa 275.000km u oglasima, 11500e, a najskuplji Passat je 11800e?
Ima 2.0 TDi 4motion R-line za 11500e, 2010. godiste, sa 81.000km, mozda mi on ide vise u korist, s obzirom da se C klasa, godinu dana starija, sa duplo manje opreme i sa 3 i po puta vecom kilometrazom prodaje za iste pare?
Naravno, gledao sam 2009-2010, ako racunamo da ces posle 5 godina da prodas auto.
Jos je nova C klasa izasla pre 6 meseci, pa je cena stare vise pala.
Dakle, ajde da budem velikodusan, pa tu da ti stavim samo 5000e u razlici prilikom prodaje, i ako se full opremljeni Passati prodaju po 6,7.000 manjoj ceni od slabo opremljenih C klasa.
E sada, racunica:
(5000e) razlike ide na cenu opreme, koje navodno C klasa treba da doda, ali cu to detaljnije proveriti, jer verujem da cu se iznenaditi koliko je razlika manja.
(1500e) za odrzavanje se poklapa skupljom registracijom, tako da tu racunamo 0.
1000e veci troskovi kvarova za Passata.
1000e subvencije za ispod 100g co2 i ne znam da li ima jos neke pogodnosti sto je hibrid, osim besplatnog parkinga na par mesta.
2000e manje goriva potrosi, sto je veoma, veoma velikodusno sa moje strane, jer lako moze da bude i 4000e, ako se vozi po gradu auto, sto ja recimo radim.
Dakle, 4.000e jeftinije izadje na 5 godina, voziti isto opremljenu C klasu.
Ako hoces da racunamo 250 CDI 4matic, onda izbrisi 1000e subvencije i 1000e manje za gorivo.
Tako da izadje 2000e jeftiniji. Mercedes-Benz. Od Volkswagena. Koji ima Audija da parira Mercedesu vecom cenom.
To je moja racunica, mozda sam nesto izostavio, ali ne sumnjam da ces me ti ispraviti.