Stranica 45 od 77
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 13:21
od Floyd
Zbog cega ako je teza?
nidza napisao: 30 Avg 2017, 12:08
Dizel u ovakvom autu ima svakog smisla, kome ovakav auto ima smisao uopšte.
Samo najvecem broju kupaca u Evropi ovaj segment ima smisla

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 13:27
od Markoni
Ima dosta bolju aerodinamiku. Uvek je, kroz generacije, imala i vecu maksimalnu brzinu od GTIa.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 13:33
od Laki021
Limuzine su generalno najaerodinamicnije. Iako verovatno nema potrebe pominjati jer je opste poznato, napomenucu ipak za svaki slucaj da je trenutno najaerodnimacniji serijski auto na svetu BMW G30 sa nestvarnim Cd = 0.22. Ovo dosta doprinosi sjajnoj potrosnji G30.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 13:52
od Floyd
Sta mislis, hoce li M550d moci da uhvati prosek oko 6l?
Markoni napisao: 30 Avg 2017, 13:27
Ima dosta bolju aerodinamiku. Uvek je, kroz generacije, imala i vecu maksimalnu brzinu od GTIa.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Duel : Skoda Octavia III RS 2.0 TSi DSG vs VW Golf VII GTI DSG
Jeste, mala je razlika ali postoji. Jedino mi nije jasno zasto su bolja ubrzanja kod Golfa...
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 13:56
od ddanijell
zbog onih 40kg manje
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 13:57
od Laki021
Floyd napisao: 30 Avg 2017, 13:52
Sta mislis, hoce li M550d moci da uhvati prosek oko 6l?
Markoni napisao: 30 Avg 2017, 13:27
Ima dosta bolju aerodinamiku. Uvek je, kroz generacije, imala i vecu maksimalnu brzinu od GTIa.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Duel : Skoda Octavia III RS 2.0 TSi DSG vs VW Golf VII GTI DSG
Jeste, mala je razlika ali postoji. Jedino mi nije jasno zasto su bolja ubrzanja kod Golfa...
Zavisi, ako Heroj vozi nece, trosice 14, ako nidza vozi trosice 4. Tebi 7-8.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 14:04
od nidza
Laki021 napisao: 30 Avg 2017, 13:33
Limuzine su generalno najaerodinamicnije. Iako verovatno nema potrebe pominjati jer je opste poznato, napomenucu ipak za svaki slucaj da je trenutno najaerodnimacniji serijski auto na svetu BMW G30 sa nestvarnim Cd = 0.22. Ovo dosta doprinosi sjajnoj potrosnji G30.
https://www.youtube.com/watch?v=lowEaTrDUSo
Što jes' jes'.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 14:07
od Laki021
Zar bih ja lagao...
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 14:13
od nikaragva
Namazalo ga svinjskom masću?
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 14:15
od Floyd
Inzenjeri su pokidali kod G30, tu nema sumnje. 530d je osetno brzi od Golfa GTI a 540i se lagano nosi sa R. Ipak je to lux limuzina od 5m koja u luxury paketu moze da bude odlican sliper
Nadam se da se nece obrukati kod G20, koji bi kako tradicija nalaze, trebalo da bude bolji vozacki auto od 5.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 14:16
od Laki021
Pazi da nece...
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 14:19
od Floyd
Pa ako im najbrži i najdinamičniji auto bude executive limuzina, onda je najbolje da zatvore fabriku

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 14:34
od dragan
Bas malo trosi ovaj 335...
Ljubo jesi ti bas siguran da ti serija 1 dizel trosila 7 i kusur na 200?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 14:35
od Laki021
Ostace G30 dinamicniji od G20 zato sto ima 4WS i adaptive drive. To su vradzbine koje nece biti ponudjene G20.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 30 Avg 2017, 14:42
od Floyd
Pitanje je koliko 4WS ima uticaja na dinamiku. Ja bih pre rekao da je njegova namena lakše manevrisanje po gradu i javnim garažama... posebno kod 7L.
Da je bitno, bilo bi standard kod M5.
Adaptive drive (ako misliš na EDC) će imati.