Re: Opel Astra OPC
Poslato: 02 Mar 2014, 12:02
Ja ne znam kojim vi podatcima baratate, zato pitam o podeli vasih informacija o performansama, ono sto je poznato to je ovo dole, ako imate nesto vise podelite bas sam radoznao ?
"Ovaj izuzeno snažan i veoma lak materijal se upotrebljen je za aerodinamički optimizovano zadnje krilo, difuzor, prednji spojler, haubu, ukršteno ojačano oslanjanje, kompletne točkove, luk iznad zadnjeg točka i krov.
Karbonski točkovi su čak 20 kilograma lakši u odnosu na aluminijumske, dok krov od ugljeničnih vlakana ima masu od svega 2,6 kilograma. Poređenja radi, težina čeličnog krova je 9,3 kilograma. Na ovaj način, značajno je spušteno i težište Astre OPC EXTREME.
Blatobrani su izrađeni od aluminijuma i težina im je 800 grama po komadu, umesto 2,24 kilograma koliko imaju čelični.
Smanjenje težine u ključnim oblastima značajno poboljšava agilnost, ukupno upravljanje i, naravno, odnos snage i mase automobila.
Kao rezultat toga, verzija EXTREME prolazi kroz krivine na način koji to čini i trkačka verzija na trci izdržljivosti (VLN) u Nirburgringu.
Opel je na modelu EXTREME upotrebio kočioni sistem sa 6-klipnim Brembo čeljustima, koji poseduje prednje diskove od 370 mm kao kod trkačkog automobila.
Za ovaj automobil posebno su razvijene i 19-inčne 245/35 gume visokih preformansi. Pored toga, šasija je podesiva, baš kao kod pravog trkačkog turing automobila.
Zahvaljujući tome što je razvijena direktno iz Cup verzije, Astra OPC EXTREME uvodi pravu trkačku tehnologiju na put. Ako reakcija javnosti bude u skladu sa pozitivnim očekivanjima, Opel planira proizvodnju male serije "ulične" verzije modela EXTREME. "
"Ovaj izuzeno snažan i veoma lak materijal se upotrebljen je za aerodinamički optimizovano zadnje krilo, difuzor, prednji spojler, haubu, ukršteno ojačano oslanjanje, kompletne točkove, luk iznad zadnjeg točka i krov.
Karbonski točkovi su čak 20 kilograma lakši u odnosu na aluminijumske, dok krov od ugljeničnih vlakana ima masu od svega 2,6 kilograma. Poređenja radi, težina čeličnog krova je 9,3 kilograma. Na ovaj način, značajno je spušteno i težište Astre OPC EXTREME.
Blatobrani su izrađeni od aluminijuma i težina im je 800 grama po komadu, umesto 2,24 kilograma koliko imaju čelični.
Smanjenje težine u ključnim oblastima značajno poboljšava agilnost, ukupno upravljanje i, naravno, odnos snage i mase automobila.
Kao rezultat toga, verzija EXTREME prolazi kroz krivine na način koji to čini i trkačka verzija na trci izdržljivosti (VLN) u Nirburgringu.
Opel je na modelu EXTREME upotrebio kočioni sistem sa 6-klipnim Brembo čeljustima, koji poseduje prednje diskove od 370 mm kao kod trkačkog automobila.
Za ovaj automobil posebno su razvijene i 19-inčne 245/35 gume visokih preformansi. Pored toga, šasija je podesiva, baš kao kod pravog trkačkog turing automobila.
Zahvaljujući tome što je razvijena direktno iz Cup verzije, Astra OPC EXTREME uvodi pravu trkačku tehnologiju na put. Ako reakcija javnosti bude u skladu sa pozitivnim očekivanjima, Opel planira proizvodnju male serije "ulične" verzije modela EXTREME. "