Stranica 45 od 69

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 16 Nov 2018, 17:48
od Geza
330e 2.0 turbo plug-in hybrid 252 KS & 420 Nm

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 16 Nov 2018, 18:07
od DukeNS
Meni se ovi farovi sve manje i manje svidjaju. Ili su na slikama nesto cudni...

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 16 Nov 2018, 20:20
od Kornjaca Rade
+1

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 21 Nov 2018, 00:30
od ROCK
Beli :)

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 21 Nov 2018, 03:36
od Xepoj87
Koliko su ciganski ti m performance dodaci...

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 21 Nov 2018, 04:20
od ROCK
Ćuning jbg. Mene smara sto svude pise M-Performace

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 21 Nov 2018, 15:01
od Geza
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 21 Nov 2018, 15:19
od Kabal
Lepsi mi od 5-ce definitivno ovako "uzivo" na slikama

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 21 Nov 2018, 15:26
od ROCK
Ovaj crni bas izuva kako izgleda. Slazem se da bolje izgleda od G30 i napred i pozadi. Svetlosna grupa pozadi izgleda modernije a farovi sa ovim zubom bas imaju nesto svoje da se na ulici ne mesa odnapred sa G30

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 22 Nov 2018, 22:14
od Geza
Merino Individual

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 22 Nov 2018, 22:19
od rade74
Al su dobri.... Odlicne boje.

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk


Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 23 Nov 2018, 10:05
od ROCK
Ova crna i crno-crvena sedista su do jaja :)))

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 24 Nov 2018, 18:54
od Geza

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 24 Nov 2018, 20:49
od ROCK
Nekako mi je previse NFS, pogotovo za 2.0 dizlo. Da je m340i pa ok ovako previse za 320d

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Poslato: 24 Nov 2018, 22:42
od speedy stikis
Novi BMW M3 s pogonom na zadnje i na sva četiri točka

Ljubitelji tradicije mogu da se raduju jer BMW navodno namerava da ponudi novi M3 u verziji s pogonom samo na zadnje i u verziji s pogonom na sva četiri točka. Isti izvor, čije informacije prenosi BMW Blog, kaže da će prva verzija biti dostupna s ručnim i automatskim menjačem, dok će model s pogonom na sva četiri točka biti isključivo dostupan s automatskim prenosom.

Pomenutim ljubiteljima tradicije bi mogla da zasmeta tek jedna stvar. Naime, verzija s pogonom na zadnje točkove bi navodno trebalo da bude nešto slabija, odnosno njen motor će razvijati nešto manju snagu, a za koliko manju trenutno nije poznato.

Sledeću generaciju modela M3, i M4, će pokretati novi bi-turbo 3.0 redni 6-cilindrični motor snage oko 450 do 460KS. U ponudi bi trebalo da se nađe i varijanta Competition čija snaga će se kretati oko 500KS, a od ostatka ponude će se razlikovati i drugačije podešenim oslanjanjem, snažnijim kočnicama i sl. M3 Competition će biti dostupan samo s pogonom na sva četiri točka i automatskim menjačem.

Dolazak novog M3 se na tržište očekuje tokom sledeće godine, a uz limuzinu ovaj put bi kupcima trebalo da bude dostupan i karavanski M3.