Stranica 45 od 244
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 09:49
od perfiko
Da jeste, na papiru:
http://fastestlaps.com/comparisons/alfa ... _jtdm.html
Na stazi baš i ne, ali šta nas briga automobili se i onako voze na papiru.

Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 09:55
od nidza
Dobro de, i to što je neko odvezao na stazi, pitanje je ko je vozio, sa kojim gumama i kojim uslovima. Svi ti rezultati su dosta blizu tako da sve i svašta može da utiče na vreme. Dovoljno je nezgodan vetar da je duvao neki dan uz najveći pravac i eto poprilične razlike.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 09:58
od ftj
Znači ko god tvrdi da alfa nije dovoljno brza nek proveri na navaku.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 10:01
od nidza
nikaragva napisao:Nidzo koliko obrtaja mozes da postignes bez remapa?
I nisi mi odgovorio koji menjac imas.
Kod mene ima blokada na 4000 obrtaja u 6oj. Ali do 4000 obrtaja dolazi bez po muke. Kada bi se skinula blokada, mislim da bi ga zakucao u max bez problema. Na engleskom forumu sam citao da su ljudi skidali blokadu i bez remapa dostizali 5000o.
Ukoliko je takva situacija i kod tebe, onda mislim da samo remapom ne mozes povecati brzinu, bez obzira koju snagu dobijes, mozes samo ubrzanje da promenis.
Druga varijanta o kojoj ti govoris, je da ti auto bez remapa zakucava na 3-3500o pa onda imas dosta lufta za toliko vecu brzinu. Druga varijanta, je da ga sa remapom vozis na 6000o
Trece, ta alfa bi trebalo da ima vecu aerodinamiku od astre, sto znaci da bi krajnja brzina trebala da bude veca, jer tu tezina nema mnogo uticaja.
Imam menjač koji ide uz taj auto serijski, nisam ništa menjao. Ne postoji nikakva blokada, ni na obrtajima ni na brzini. Lupiću sad, 230 po satu je recimo tačno 4000rpm. Može taj motor lepo i preko toga. Na Stilu je recimo maksimalna brzina od oko 185 na satu (175GPS, deklarisano 172 fabrički) oko 4700rpm ako se ne varam. U pitanju je 80KS JTD.
Inače, naravno da remap pomera maksimalnu brzinu, ne samo ubrzanja, što je i očekivano. Ponoviću: više konja --> veća maksimalna brzina. Računica je u stvari vrlo prosta. Pored snage, drugi bitan parametar je koeficijent otpora vazduha, koji je verovatno na strani 159 u odnosu na Astru koja je zasečena pozadi, iako ni 159tka ne briljira zbog karakterističnog prednjeg dela.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 10:25
od perfiko
nidza napisao:Dobro de, i to što je neko odvezao na stazi, pitanje je ko je vozio, sa kojim gumama i kojim uslovima. Svi ti rezultati su dosta blizu tako da sve i svašta može da utiče na vreme. Dovoljno je nezgodan vetar da je duvao neki dan uz najveći pravac i eto poprilične razlike.
Pa što ne reče to kad se Laki puvao sa Bekrijom.

Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 10:26
od nidza
Ma blizu je to sve, što je super.
Samo znači da se prepucavamo bezveze. Na kraju krajeva, i tako bih pobedio u bilo kom autu od nabrojanih kad bi se potrkali.

Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 10:27
od perfiko
Možda bi i pobedio ako ja ne bi trčao.

Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 10:29
od nidza
Prihvatam izazov.

Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 10:35
od nikaragva
@Nidzo
Sve je to ok, ali snaga i menjac idu u paru, ne jedno bez drugog. Mislis da ako stavis mapu sa 500ks da ces ici 300 na sat? (sad malo karikiram).
Verujem da taj stilo kojeg si naveo, ni sa drugom mapom, ne moze mnogo da popravi krajnju brzinu, jer je on sa tih 4700 skoro u crvenom i to je to.
Nisi mi rekao koji menjac imas, ovaj menjac koji ja imam je isao u alfe, ali ne znam u koje i da li bas u 159.
Znaci tebi auto bez remapa ne moze da prebaci 4000 obrtaja?
Tako da je zakljucak: pored snage bitan faktor je i menjac, i to su dva faktora sa jedne strane i otpori sa druge strane

Naravno ako je sve fabricki, onda niko ne razmislja o menjacu, jer se fabrika pobrinula za to. Dok pri znacajnijem menjanju parametara outputa motora, moras uzeti u obzir i neke druge stvari, kao sto to i fabrika radi, a to je prenos te snage na tockove.
Pa nece niko na neki V6 od 300ks staviti isti menjac kao i kod mene u astri
Koliko vidim po netu svako ozbiljnije tuniranje, tipa da sad "ubacim" 250-300 konja pod haubu mog auta (recimo pase mi taj gore V6 sraf na sraf

) to automatski povlaci i zamenu menjaca, jer bez toga nisam nista uradio.
Edit: Pisem sve ovo zato sto ja imam blokadu na 4000 obrtaja gde mi kazaljka bukvalno udara i vidim da moze jos da ide, ne muci se dotle, pa mi nejasno da alfa ako nema tu blokadu, ne moze da prebaci 4000o u 6oj bez remapa (sa istim motorom, i potencijalno istim menjacem, ako je drugi menjac, onda sve pada u vodu

), sa boljom aerodinamikom od astre. To me zapravo zanima

Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 10:58
od Geza
Cela priča je sasvim u redu. Ali što je Laki uspeo da zaludi tri člana foruma da testiraju kola po decembarskoj mrzotini...

Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 11:05
od podvarak
To je i meni najzanimljivije

Idem malo da se smrzavam na -5, because someone is wrong on the Internet

Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 11:13
od sebekkg
Laki je gori od kaleta dzedaja.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 11:16
od Cherokee
Laki glavni trovac foruma.

Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 11:17
od ftj
Dizeli nemaju elektronski limiter i cisto sumnjam da mehanicka blokada moze biti na 4000. Moja fabija tdi je posle remapa isla 20 kmh vise po cajgeru.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 11 Dec 2013, 11:18
od nidza
Nikaragva,
Bez problema prelazi 4000rpm u 6oj, tako da menjač nije ograničavajući faktor.
Nema potrebe da širimo priču, jer se gotovo svakom remapiranom autu pomeri maksimalna brzina naviše (manje ili više).
Tapatalk 4