Stranica 4404 od 4579
Re: Dobro veče
Poslato: 11 Jan 2024, 09:53
od pedja
Kako se pokazao 1.4TSI 150KS?
TapaT
Re: Dobro veče
Poslato: 11 Jan 2024, 10:54
od pedalaš
Moj dobar drugar je zadužio kao potpuno novu jednu oktaviju (iz 2013. ) sa tim motorom. A njegov kolega drugu. Istu. Vozili su ih do pre oko godinu dana.
Na obe su menjali glave motora (u garanciji).
Na obe su imali reklamacije na veliku potrošnju ulja (nije priznato).
Na jednoj menjana turbina na oko 120.000 km (platili novu, istekla garancija od 4 godine).
Ja jednoj malo napukla posuda za antifriz,pa je curio lagano i antifriz uništio ECU (platili novu).
Re: Dobro veče
Poslato: 11 Jan 2024, 11:20
od nemus
Hmm nesto se tu ne uklapa.. do 2016 valjda je isao 1.4 sa 140 ks, pa posle 1.4 sa 150ks.
1.5 tsi je krenuo ako se ne varam tek u 2018 u facelift modelu sa 150ks i ide i u trenutni model oktavije takodje. Nisam čuo da je iko imao probleme s njom, sa tom iz facelift. Citao sam na Skodinom forumu da su ljudi bili zadovoljniji sa 1.4 150 ks tom jačom verzijom, bez nekih preteranih problema. Dosta ekonomican motor i lepo ide s njim.
Re: Dobro veče
Poslato: 11 Jan 2024, 11:45
od ftj
1.5 sa 150 ks ima problem sa kangarooingom tj. nesto poskakuje nepotrebno i to nisam siguran da je uopste skroz sanirano.
Re: Dobro veče
Poslato: 11 Jan 2024, 11:53
od pedja
U pitanju je noviji 1.4, a pre 1.5
I mislim da on (150ks) nije išao u Octu 2013.
TapaT
Re: Dobro veče
Poslato: 11 Jan 2024, 12:48
od pedalaš
pedja napisao: 11 Jan 2024, 11:53
U pitanju je noviji 1.4, a pre 1.5
I mislim da on (150ks) nije išao u Octu 2013.
TapaT
Ovo je bila prethodna generacija Oktavije, isporučena septembra 2013, 1,4 TSI sa 150 ks, 6MT. Maltene prvi primerci na tržištu Srbije te (tada) nove generacije Oktavije.
Re: Dobro veče
Poslato: 11 Jan 2024, 14:32
od pedja
Evo cenovnika iz juna 2013. i sa početka 2014. Nema 1.4 150KS

TapaT
Re: Dobro veče
Poslato: 11 Jan 2024, 14:37
od member
Pedja, pa koliko ti cenovnika imaš ?

# Autocenovnikolekcionar
Re: Dobro veče
Poslato: 11 Jan 2024, 15:01
od pedalaš
Onda moja greška da li je bila 1,4 TSI 140 ili 1,4 TSI 150. Bio sam siguran da je bila TSI 150. I bila je Elegance.
Ono što znam pouzdano, nakon reklamacije potrošnje ulja (trošila im je po oko 1 litar na svakih oko 3.500 km), radjen im je težinski test i reklamacija je odbijena, uz stav da je tolika potrošnja u granicama dozvoljene potrošnje ulja. I "normalna".
Re: Dobro veče
Poslato: 11 Jan 2024, 15:12
od pedja
To su valjda oni EA111 motori, odnosno "prva tura" 1.4TSI. Sa njima je bilo nekih problema.
Njih su nasledili EA211, gde je došao taj od 150KS. Ne znam kakva su iskustva, kolega nešto gledao da kupi...
member napisao:Pedja, pa koliko ti cenovnika imaš ?

# Autocenovnikolekcionar
Sveeeee!
Šalu na stranu, možda par komada, negde u downloads-u. Sve ostalo se (većinom) može naći na netu.
TapaT
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Jan 2024, 23:13
od Day Walker
pedja napisao:Kako se pokazao 1.4TSI 150KS?
TapaT
Dobar je motor.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Jan 2024, 23:49
od pedja
Eto. Hvala
TapaT
Re: Dobro veče
Poslato: 13 Jan 2024, 08:34
od pedja
Re: Dobro veče
Poslato: 13 Jan 2024, 08:55
od OMP
Auto industrija je totalno upropascena sa daunsajzingom pre svega a i generalno, nema odavno dobrih i pouzdanih motora i to sto ima je retko
Re: Dobro veče
Poslato: 13 Jan 2024, 09:12
od Dzona
Na ovim slikama, kako tumačim, 1.6 i 1.8TCe su se odlično pokazali

vrv zato što ih je Nissan razvio