Poslednje u čemu sam sreo to "vozanje" vozačkog sedišta, bila je Honda ZR-V. I vrlo brzo sam to "ugasio" na "tabletu".
Zaista nisam merio koliko cm "otkliže" sedište posle gašenja motora & koliko "pridje" posle starta motora.
Ali, za to vozanje svakako treba "neko vreme", sigurno nije 1-2 sekunda, traje to isto kao i kod BMW-a, Hyundaia ... A sreo sam to kod dosta kola. Sa ili bez i pomeranja volana.
Ja sam navikao (u uslovima gradske vožnje) da kada udjem u kola, da brzo vežem pojas, palim motor i krećem odmah.
A uz taj sistem, ja ulazim, vežem pojas (dok je sedište još otklizano unazad), palim motor i tek tada sedište počinje da kliže ka unapred, I ja čekam, čekam ... Jer, kada se sedište vrati u normalnu poziciju, ja svakako tada opet moram "da se namestim" u sedištu.
Mogu to da prihvatim u vangradskoj vožnji (kad ću da sednem jednom i vozim bar sat-dva), ali, u gradu, kada često stajem, pa nekada ulazim i izlazim često, od tog "vozanja" sedišta dobijam "ospice".
Da imam više kila nego što ih imam (a nemam ih ni 80 kg), da sam manje vitak nego jesam, da mi kičma nije OK ili da sam "stari deda", možda bih na to "pomagalo" zaista gledao blagonaklono

Ovako - zaista mi ne treba to ni najmanje. Jako lako sednem i u MINI, i u bilo šta.
Kao što mislim da to "klizanje" sedišta može čak i da oteža izlazak i ulazak. Posebno izlazak. Jer, ako sedište suviše otkliže unazad (ako je takav sistem ), mislim da će neki teži i krupniji vozač, tako biti više udaljen od volana, pa će još teže da se "katapultira" iz sedišta, pošto će teže naći nešto za šta će da se "uhvati" i na šta će da se osloni. Uostalom, ako ste prosečne visine ili ako inače vozite tako da vam sedište nije gurnuto maksimalno do kraja, probajte da ga gurnete maksimalno unazad, pa tada probajte da ulazite u kola i iz njih izlazite i videćete da nije baš uvek idealno kada ste toliko daleko. Pri čemu taj sistem "sedišta sa komfornim pristupom" nekada sedište otkliže unazad preko svake mere.