Stranica 449 od 4581
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 14:20
od Kuzmanovic
Ma nema nista od toga.
Sent from my LG-P705 using Tapatalk 2
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 14:24
od Wolfy
Ej bre 5 godina ?! Pa da li su oni normalni ?! Jos moronic stave nekog tamo dzipa za primer I kao 10 sec do 100

pa sta su time hteli da kazu,da je to prebrzo
Stvarno gde mi zivimo,pa to je uzas... Samo jos ko u komunizmu da nam odrede I kako da se oblaci I milina...

Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 14:28
od stefanan
Slican zakon vec postoji u dosta drzava...
Ali slazem se da je ovaj predlog los, 5 godina je previse dug period, i uslovi treba da budu drugaciji
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 14:28
od Grujic
Kapiram da te to pogađa, al tako nešto treba da postoji, naravno u adekvatnoj formi

Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 14:33
od Paja
Slažem se da je ideja dobra, ali treba biti obazriv pri postavljanju limita. Naroćito mislim na limite vozila. Treba naći neki prosek vozila u Srbiji. Jako su retki ljudi koji mogu deci da kupe auto. Uglavnom deca voze ono što voze i roditelji i potpuno je besmisleno onemogućiti ih u tome. Time što ne mogu da voze ćaletovog golfa od 2l i 100ks sigurno neće postati bolji vozači.
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 14:33
od Texonja
Ne razumem kakav je problem da neko mlad vozi "dzip"? Veci je problem ako vozi neku trkalicu.
Mene ne pogadja, ali da je debilno jeste i zato verujem da ne moze da prodje. Uostalom, verujem da je to deo rata Blic-Mitrovic. Budalastine. Kao deca na igralostu, i jedni i drugi.
sent from my HTC Sensation
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 14:34
od ftj
Stvarno su kreteni i jedni i drugi.
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 14:35
od Grujic
Uopšte nije debilno uzevši osnovnu ideju, samo je problem što je ovakav predlog iznesen u blicu na tako idiotski način...
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 14:43
od Uroš S.
Wolfy napisao:Dal` ce biti usvojen onaj kretenski predlog blica za kubikazu koju smeju da voze "pocetnici" ?
Stvarno vec ne mogu da poverujem sta me sve nece snaci ovih dana

Isto kao što kad se zaposliš prvi put obično nisi direktor jer je velika verovatnoća da bi usrao nešto, isto tako i ova ideja, u načelu, apsolutno zdrava i legitimna.
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 14:51
od ftj
To već postoji za motor a i kolko znam kola moraš da voziš u pratnji starijih osoba?
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 14:53
od Grujic
Ne ako imaš više od 18 godina, samo oni koji polože sa 17 moraju pratnju
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 15:34
od Texonja
Uroš S. napisao:
Isto kao što kad se zaposliš prvi put obično nisi direktor jer je velika verovatnoća da bi usrao nešto, isto tako i ova ideja, u načelu, apsolutno zdrava i legitimna.
Konstatacija je na mestu da se prica o necem drugom, ali kao poredjenje ovde nema veze sa temom. Po cemu je voziti neki SUV tolika odgovornost da ces usrati nesto? Pa nije to bolid F1 ili helikopter. Naprotiv, znam po sebi koliko laganije i blaze vozim X3 nego sto sam bilo koji auto pre. Velik auto te smiruje, ne tera te da gazis kao sto to recimo radi obican 320d. A ako gazis neki SUV do limita i divljas njime, onda mogu misliti koliko bi gazio da si za iste ili manje pare kupio neki GTI ili OPC ili stagod. Takvi ljudi su jednako opasni kako u X6, tako i u Stilu 1.9 JTD.
Drugo, ko ce da definise "dzip"? Jel Lada Niva "dzip"? Jel SX4 "dzip"? X1? Q3? Bezveze bre. Kao Boldrik da je smislio.
Ali s obzirom da je prosla jos davno ona debilana "preko 2000cc je luksuz", gde moj X3 recimo nije luksuz ili gde nov Mercedes SLK 200 nije luksuz, a stari BMW 528i od 20 godina koji vredi kao set novih felni jeste luksuz, ne bi me cudilo da prodje i ovo. Tacnije cudilo bi me, ali ne mnogo.

Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 15:47
od Uroš S.
Nisam se udubljivao previše u ovu Blicovu inicijativu, sad tek vidim o čemu se radi. U svakom slučaju ona ideja sa ograničavanjem snage bi bila mnogo bolje rešenje. Kubikaža je passe jer ćemo u narednim godinama imati ozbiljno brze mašine sa ispod 1l zapremine.
Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 15:55
od Xepoj87
SUV je definitivno opasniji od normalnih kola za klince...
SUV ti daje veoma lazan osecaj sigurnosti,koji neiskusni vozaci ne mogu da razlikuju od pravog...
Tako se lako gubi kontrola...
E sada,vec da povucem paralelu da li je to opasnije ili performanse sportskog automobila,ne bih mogao,ali je cinjenica da ce klinac da stiska i jedno i drugo.
Po druge cenim da je SUV opasniji,jer se em teze zaustavlja,em pravi vecu stetu,em lakse gubi kontrolu i veca je verovatnoca da ce doci do karambola usled divljanja neiskusnog vozaca.
Opet tu dolazim do toga da onda HH ide brze od istog i vise te vuce da se lozis,ali mislim da klincu nekako taj nivo testosterona i adrenalina nije problem u bilo kojim kolima

Znam da meni u 125 sa 90 atmosferskih dizel konja nije bio problem da se lozim/zabavljam
Sto se zakona tice,podrzavam ga u potpunosti.
Samo da ne bude na praistorijskoj osnovi kao i ovaj za registraciju,po kubikazi,vec po snazi...
Moj neki osecaj mi kaze da je za prve 3 godine dovoljno 80ks(sto opet ume da bude brzo u maleckim kolima),pa jos 2 recimo 100ks.
Ja znam kada sam ja prestao da se lozim i to nije 20-a godina i ako auto vozim od 17-e sa tadasnjih oko 50.000km godisnje,najvise po gradu u sprdanju...
Neko ko manje vozi moze samo jos kasnije da sazri po pitanju lozenja u automobilu i da stekne potrebno iskustvo da moze uopste da se lozi.
Uvek tu ima i onih koji voze lagano i koji nikada nisu imali zelju za divljanjem u saobracaju i ako mislim da ih je procentualno malo.
Ali opet,takvima auto od 80ks i nece predstavljati problem. Najvise se bune oni koji divljaju,da budemo realni

Re: Dobro veče
Poslato: 12 Avg 2013, 16:09
od ADrei
ne slazem se sa vecinom... ovaj zakon je teska glupost.
neki ne odrastu ni u 50god i voze kao divljaci, mislim da je najsigurnije da se zabrani registracija automobila preko 100ps za sve... mada je realno i 70ps dovoljno da razvije 120kmh na autoputu... cemu brzi automobili onda?
edit: u kojoj je to zemlji ograniceno, posto ja ne znam ni za jednu...
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2