Stranica 46 od 77

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 18:34
od Floyd
starac vujadin napisao:Floyd, na istom su placu, tako da može da pogleda više stvari...ima tamo zanimljivih kola.
Video sam... na tvom linku sam izabrao da vidim njihovu komplet ponudu.

159-ka jeste lepsa ali nije ni Giulietta ruzna... za mene najlepsi auto C segmenta koji cak i sa baznom opremom izgleda vrh, sto se za npr. Golfa ne moze reci.
Nisu bas za poredjenje jer je 159-ka visa klasa, u ovom slucaju sa vise opreme ali starija, sa vecom kilometrzom i slabijim motorom.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 19:56
od Trovac
offtopic: golf je tamo gde je uvek i bio i biće - iza 320 i/d ! Samo u balkanskim glavama može biti drugačije.

on topic: Civic, kakve god da ima mane, nikad neće imati nad glavom potencijalni predračun kvarova turbo motora (bilo benzin ili dizel), što je bitno, budući da se razmatra kupovina oko 5godina starog, koji treba da služi još toliko. A, tema se razvukla najviše zbog tih 1000-1500€ "viška" (koliko neko smatra da se za civic traži bez opravdanja) i "nutkanja" modela koji su ili preslabi ili turbo. No, shvaćeno je da Steva ima jaku želju za konkretan model i ostalo je da se čeka dobar oglas. Valjda je to dovoljno da ne bude još 50 strana sa turbo alfama i astrama od 80ks...

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 20:44
od nenad.fil
Stevi ne treba jak auto, tj atmo od 140ks ce mu zavrsavati posao. Buduci da se gleda snaga u KS a da se u gradu voze Nm, mene npr. takav auto ne bi zadovoljio, jer su mu performanse...upitne. Samim tim sto nema turbo i sto je "Japanac" veca je verovatnoca da nece imati skupe ili skoro ikakve kvarove, sto u principu njemu i treba pouzdanost.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 20:49
od Delija
Zivahniji je nego sto mislis ;)
Jedino sto onda i trosi... :)

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 20:51
od nenad.fil
Pa verujem ali jbs ti to ako ce da loce 12l u gradu da bi isao. Svestan sam da v-tec moze jako lepo da ide ali za to mora u obrtaje, a tada je prilicno rastrosan...

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 20:52
od Delija
To je tacno. Mene vise brine kako se ponasa turbo diesel u rezimu kada je vecina voznji max 3-4 km i to sa hladnim startom.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 20:56
od nenad.fil
Pa jbm li ga, verovao ili ne (mogu da potkrepim snimkom ako treba) moja c klasa se bas relativno brzo zagreje, dok stignem do posla postigla je radnu temperaturu (oko 4-5 km) znaci da je na pola vec oko 40-50 C. Ne teram je hladnu u visoke obrtaje (do 2.000rpm) i to je to.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 21:01
od nuk
To je najgori rezim da dizel motor, verujem da je na to Delija mislio a s'obzirom koliko Steva vozi, kupovina dizela jeste besmislena.
PS

Ruku na srce, turbo benzinac se jos lepse vozi od turbo dizela.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 21:03
od Delija
Mislio sam i zbog sebe i svog buduceg auta :)

Re: AW: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmen

Poslato: 23 Feb 2014, 21:06
od Floyd
Kako ste krenuli, ubedicete me da je najisplatljivije da prodam 320 i uzmem M3 jer dizel ima vise mana nego motor na parni pogon :kuku:

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 21:15
od starac vujadin
Bilo koji M3 da uzmeš biće bolje nego 320d. :)

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 21:16
od Dzoni_m
@Floyd, Za tebe koji vozis nov auto nema.....Ovi sa polovnjacima......Dizel u takvim uslovima eksploatacije, grad, ne dostize radnu temperaturu (ne samo rashladne tecnosti, vec u ulja sto je veci problem), cesti hladni startovi, brzo imati problema. Prvo sa "ekoloskim" gadget-ima (DPF npr) a onda i sa diznama pa redom. Opet ko vozi nov auto, moze da bude bezbrizan. Verovatno ce ga zavaljati dalje cim se priblizi 100 000 km.

Re: AW: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmen

Poslato: 23 Feb 2014, 21:19
od Floyd
starac vujadin napisao:Bilo koji M3 da uzmeš biće bolje nego 320d. :)
Kad ga naprave sa dizelom, uzimam :D

@Dzoni

Slazem se ali se prica o nenadhebivoj pouzdanosti benzinaca drasticno menja masovnom upotrebom turbo motora.

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 21:25
od grujicd
Naročito kad određena kompanija dođe na ideju da stavi tri turba na motor :kuku:

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 23 Feb 2014, 21:26
od nuk
To stoji kao i cinjenica da su benzinci "otporniji" na rezim iskljucivo gradske voznje i kratkih relacija