2017 Porsche Panamera
Poslato: 16 Okt 2016, 23:25
Heroj objasnio neke stvari !!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sheldone, to za komfor i sedenje na patosu se zove sarkazam. Pa jedna od glavnih prednosti petice je veci komfor i udobnija voznja.Xepoj87 napisao:Laki, prvo valjda ti da odes da sednes u bilo koji od tih automobila, ipak ti kupujes
Sto se taksista tice, pa oni su uvek kupovali najbolje i najkvalitetnije automobile u klasi, ne vidim kako to u tvojoj glavi ima negativnu konotaciju?
Ali te razumem, kada posle 7 godina, Bmw izbaci ovakav fail od restyle-a, nije ni cudno da sve vidis naopacke
Ne znam samo da li da mi laska kada mi undisputed sampion besmislenih postova u poslednjih nedelju dana, kaze da pisem besmislene postove ili da mi smeta sto me hvali...![]()
Ne, primer sa 3.0 motorom u M3 sam dao kao primer dobrog marketinga, ne skreci pricu na nesto drugo.
Eno i Alfa stavila 2.9, ali su pokidali sa istim, ne samo zbog 90ks vise od M3-ke, vec sam zvuk motora, koji sabija.
A vidim ja lici mi Panamerin enterijer na nesto, kada ono preslikan Macan! Hvala Laki, mucilo me nocima.
Na koji ostatak konkurencije to Panamera lici, 'leba ti?
Ne, nevezano za gt, rekao si da je Panamera sigurno komforniji i udobniji auto od petice, cak i ako se sedi na podu, a onda posle 3 recenice napisao kako je problem put od par sati i da tu pokaze svoje mane, da je neudoban. Pa ako je auto koji je udobniji od petice, neudoban, koja je kazna onda voziti se u petici?
Floyde, nemoj, ne znam hoces li izdrzati taj nivo premiuma u novoj petici, posto je kako Laki kaze, "ogroman korak u odnosu na proslu".
Ostalo nisu besmislice, vec poredjenja na tvom nivou, a par Boga mi jako iznad tog nivoa i skroz na mestu, poput AS i panorame.
Za sada nema u listi, ali se pominje:goblin napisao:Jel petica limuzina stvarno nema panoramu u ponudi?
Ne mogu da verujem, to je bas vrhunski detalj.
Ma posle odredjenog vremena skroz navikes na veliku snagu i mocne performanse.speedy stikis napisao: Gde se tolika snaga i brzina moze ispoljiti a da nije nemacki autobahn? Razumem osecaj pri ubrizanju, voznja po brdima...
Nigde osim u Srbijispeedy stikis napisao:Mene zanima jedna stvar ali ozbiljno![]()
Gde se tolika snaga i brzina moze ispoljiti a da nije nemacki autobahn? Razumem osecaj pri ubrizanju, voznja po brdima...
Laki021 napisao:Sheldone, to za komfor i sedenje na patosu se zove sarkazam. Pa jedna od glavnih prednosti petice je veci komfor i udobnija voznja.Xepoj87 napisao:Laki, prvo valjda ti da odes da sednes u bilo koji od tih automobila, ipak ti kupujes
Sto se taksista tice, pa oni su uvek kupovali najbolje i najkvalitetnije automobile u klasi, ne vidim kako to u tvojoj glavi ima negativnu konotaciju?
Ali te razumem, kada posle 7 godina, Bmw izbaci ovakav fail od restyle-a, nije ni cudno da sve vidis naopacke
Ne znam samo da li da mi laska kada mi undisputed sampion besmislenih postova u poslednjih nedelju dana, kaze da pisem besmislene postove ili da mi smeta sto me hvali...![]()
Ne, primer sa 3.0 motorom u M3 sam dao kao primer dobrog marketinga, ne skreci pricu na nesto drugo.
Eno i Alfa stavila 2.9, ali su pokidali sa istim, ne samo zbog 90ks vise od M3-ke, vec sam zvuk motora, koji sabija.
A vidim ja lici mi Panamerin enterijer na nesto, kada ono preslikan Macan! Hvala Laki, mucilo me nocima.
Na koji ostatak konkurencije to Panamera lici, 'leba ti?
Ne, nevezano za gt, rekao si da je Panamera sigurno komforniji i udobniji auto od petice, cak i ako se sedi na podu, a onda posle 3 recenice napisao kako je problem put od par sati i da tu pokaze svoje mane, da je neudoban. Pa ako je auto koji je udobniji od petice, neudoban, koja je kazna onda voziti se u petici?
Floyde, nemoj, ne znam hoces li izdrzati taj nivo premiuma u novoj petici, posto je kako Laki kaze, "ogroman korak u odnosu na proslu".
Ostalo nisu besmislice, vec poredjenja na tvom nivou, a par Boga mi jako iznad tog nivoa i skroz na mestu, poput AS i panorame.
Procitaj ceo pasus pa ces videti.
Enterijer prethodne Panamere (dakle ne ove najnovije) je 90% isti kao Macan-ov (znam da ti nije problem da pogledas dve slike na Google pa ne znam zasto to ne bi uradio). Nova ima drugaciji, i tu kazem da je izgubla malo sarma jer su ukinuli prepoznatljive dugmice i metalni menjac koji su ih razlikovali od drugih, pa se sada taj enterijer priblizio drugim markama i izgubio deo sarma.
Au leba ti pa ti si uveo Macana u pricu iz nemam pojma kog razloga podsecajuci me da sam rekao da Cayenne ima bolji enterijer od Macana, i sad se cudis otkud se Macan pominje, pa ja iskreno stvarno nemam pojma.Xepoj87 napisao:Sta sad ti Gobline pricas, pa to je nebitno pored HUD-a i led "maglenki", kao i vazdusno ogibljenje.
A sada za ozbiljno, ja sam sokiran da su oni zaista imali muda da onu led traku, koja se ni ne primeti da je upaljena na asfaltu, zvanicno u cenovniku nazovu maglenkama...
Laki021 napisao:Sheldone, to za komfor i sedenje na patosu se zove sarkazam. Pa jedna od glavnih prednosti petice je veci komfor i udobnija voznja.Xepoj87 napisao:Laki, prvo valjda ti da odes da sednes u bilo koji od tih automobila, ipak ti kupujes
Sto se taksista tice, pa oni su uvek kupovali najbolje i najkvalitetnije automobile u klasi, ne vidim kako to u tvojoj glavi ima negativnu konotaciju?
Ali te razumem, kada posle 7 godina, Bmw izbaci ovakav fail od restyle-a, nije ni cudno da sve vidis naopacke
Ne znam samo da li da mi laska kada mi undisputed sampion besmislenih postova u poslednjih nedelju dana, kaze da pisem besmislene postove ili da mi smeta sto me hvali...![]()
Ne, primer sa 3.0 motorom u M3 sam dao kao primer dobrog marketinga, ne skreci pricu na nesto drugo.
Eno i Alfa stavila 2.9, ali su pokidali sa istim, ne samo zbog 90ks vise od M3-ke, vec sam zvuk motora, koji sabija.
A vidim ja lici mi Panamerin enterijer na nesto, kada ono preslikan Macan! Hvala Laki, mucilo me nocima.
Na koji ostatak konkurencije to Panamera lici, 'leba ti?
Ne, nevezano za gt, rekao si da je Panamera sigurno komforniji i udobniji auto od petice, cak i ako se sedi na podu, a onda posle 3 recenice napisao kako je problem put od par sati i da tu pokaze svoje mane, da je neudoban. Pa ako je auto koji je udobniji od petice, neudoban, koja je kazna onda voziti se u petici?
Floyde, nemoj, ne znam hoces li izdrzati taj nivo premiuma u novoj petici, posto je kako Laki kaze, "ogroman korak u odnosu na proslu".
Ostalo nisu besmislice, vec poredjenja na tvom nivou, a par Boga mi jako iznad tog nivoa i skroz na mestu, poput AS i panorame.
Procitaj ceo pasus pa ces videti.
Enterijer prethodne Panamere (dakle ne ove najnovije) je 90% isti kao Macan-ov (znam da ti nije problem da pogledas dve slike na Google pa ne znam zasto to ne bi uradio). Nova ima drugaciji, i tu kazem da je izgubla malo sarma jer su ukinuli prepoznatljive dugmice i metalni menjac koji su ih razlikovali od drugih, pa se sada taj enterijer priblizio drugim markama i izgubio deo sarma.
Stuarte, ako je ono sarkazam, ja sam onda Brad Pitt.
Ali mi je drago sto prvo govoris kako udobnost nije bitna kod petice, vec vozna dinamika, te da je 5ica sportskiji auto, a onda je petica udobnija od Panamere sa vazdusnim vesanjem...magic is real people, magic is real!!!![]()
Kakve veze Panamera iz 2009. godine ima sa ovom pricom?
Samo se zapetljavas vadeci se, ali dzaba, jer kada bojler jednom procuri, nema mu spasa.
Bolje je da si iskulirao celu pricu, samo jos vise tones.
Xepoj87 napisao:Nema to veze jedno sa drugim, na Proceedu je lepo, odvojeno u branicima dole, daje mu cak dozu agresivnosti, a ovde su em sitnije diode, em u faru to deluje kineski, kao onomad A6 fl 2010. godiste.Risto napisao:Obrnuto je pre, čini mi se da taj fazon LED dnevnih svetala prva ubacila KIA u ProCeed GT...
Uzmi panoramu, ne zajebavajLaki021 napisao:Krcka zimi, greje leti pa je drzis stalno zatvorenu i navucenu ispod, dodaje oko 30-40kg tereta na najvisu tacku auta... maximalno bih siber uzeo, mada cu i njega preskociti.
Ja sam je imao na vise auta i sad je imam na Miniju i odlican mi je detalj koji itekako koristim.Laki021 napisao: Tako da nemam pojma kada i da li ce je ubaciti. Iance to je nesto sto ni jednom autu ne bih stavio, imam sada i beskorisno je uz gomilu mana. Krcka zimi, greje leti pa je drzis stalno zatvorenu i navucenu ispod, dodaje oko 30-40kg tereta na najvisu tacku auta... maximalno bih siber uzeo, mada cu i njega preskociti.