Stranica 46 od 55
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 14:05
od Scuderia
nidza napisao:Pogotovo što obojica naginjete 'blago' ka fanbojizmu svojih omiljenih marki
Cuj blago, ne zna se ko je u vecoj krajnosti.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 14:23
od Milos
Laki021 napisao:
Meni je ovo prelepo.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 16:09
od goblin
Meni se mnogo svidja taj "race ready" pravac koji furaju sa GTS verzijom.
Da zivim u nekoj drugoj zemlju, da u blizini imam dostupnu stazu, uvek bi mi ovo bila najpozeljnija klasa.
Apsolutno bi mi bilo nebitno da li auto ima muziku, opremu... samo bi trazio sto laksi i agilniji auto. Cak i krajnje performanse u smislu ubrzanja i snage mi ne bi bile na prvom mestu, koliko agilnost koju auto dobija tim spartanskim ogoljavanjem i pravom trkackom opremom, a voznja takvih masina sigurno pruza veliko zadovoljstvo.
I Porsche ima svoj GT3RS koji u prosloj verziji nije imao cak ni klasicne rucke za otvaranje vrata, stakla su mu bila od kompozitne plastike, nije imao ugradjen nikakav stereo sistem, losa izolacija, roll bar.... ali bas kao takav je pruzao najvise zadovoljstva u voznji ljubiteljima takvih automobila.
BMW sa ovim GTS modelom cilja upravo na to. Mislim da im nije cilj samo najbolje vreme na stazi, vec rasni predstavnik u toj "race ready" klasi koju kupuju zaljubljenici koji najvise cene ponasanje automobila na stazi i kojima auto sluzi za vikend trkanje kao hobi.
Tako da ogoljenost BMW-a nikako ne treba posmatrati kao manu.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 16:22
od Ji 4Tze
Sve je to ok ali dobitak tj. gubitak kilaže i nije neki, to je ono što je Xepoj izneo ali se izgubilo u ostatku poruka...
Pogotovo što turbaću par desetina kg gore dole ne pravi razliku, zbog velikog i ujednačenog momenta.
Ne mora auto da bude lakši da bi bolje išao, ako je dobro balansiran.
Zato je M bolji auto od mečke jer je pravljen u startu kao balansirana mašina, c63 je pravljen da bude jaka mašina.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 20:01
od Xepoj87
Gobline, pa slusas li ti sebe?
Das 50 soma eura vise, da ti neko ogoli auto?

A on onda svakako bude sporiji od nekog tamo serijskog sa klimom i svime.
Poenta je da se sa proslim veoma malo dobilo, cak i sa novim motorom.
Rasprodan je zato sto je ogranicena serija.
Ok je ako je novi gts civilni auto, samo malo utegnut i pojacan, mada je i tada 50k eura za tako malo, jaka cifra. Morace bas dosta bolji da bude.
Ali, uzmes M4, povadis mu sve zivo, tutnes roll cage, u sustini ga olaksas vise od njih, odes kod nekog jaceg tunera i za 5-10 soma ga dovedes do 500ks, i eto ti GTS+.
I sve to za neuporedivo manje para.
Opet, sve ovo vazi samo ako je novi gts kao stari i naravno da sve malo karikiram da zvuci gore nego sto jeste, ali poenta je ista
Sent from my Sony
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 20:18
od Ivan
Znas kako, preko tudjih ledja je i 100 batina malo
Послато са GT-N7100
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 20:37
od Xepoj87
Tako nekako
Elem, za Lakija, posto veruje samo vremenima na stazi:
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_ ... amg_s.html
Ovo su po meni toliko male i nebitne razlike, koje su mogle nastati na 100 razlicitih nacina i delovanjem 1000 razlicitih faktora, da je uopste bespoentno trositi reci na to koji je brzi.
Mogli bi moderatori ili da izbrisu nase offtopic postove u ovoj temi ili da prebace u premium vs premium temu.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 20:42
od Scuderia
Pa poenta je i u nacinu na koji se dolazi do tog vremena. Da li perfektno izbalansiranim autom koji osetis u svakom stepenu oversteer-a ili strvinom koja te baca na sve strane, a gubitak nadoknadi na pravcu. Secam se kad se testirao E92 vs W204, pa to je bilo haos za gledati koliko je C nemiran, a mogu misliti kako je u voznji. Ne kazem da je to nesto lose, zanimljiv je na svoj nacin, ali vazda je M3 bio 'sportskiji' i nesto brzi auto iako s nesto manje snage. Ako je nesto sigurno, to je da je quattro ''understeer kanta'' u ovakvim diskusijama

Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 21:01
od stefanan
Bajo moj, jebo ti te staze, bitno kad stisnes na semaforu gas kako ide

Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 21:04
od Scuderia
Baćkane

Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 21:24
od Ivan
Audi s/rs je glavni baja, quattro kao izmisljen za potezanje, kada te isprska kasno je vaditi se sa nekim stazama
Послато са GT-N7100
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 21:33
od Markoni
Stizu ga na kraju 4-te kada je vec sve gotovo, i mora soferka da se brise.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 22:15
od ROCK
20-ak sek je i te kao dostizno na ringu ako je auto dosta bolji i ukomponovaniji. A koji su takmaci m4 gts? Nemojte samo reci 911 turbo i galjardo???
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 22:39
od Ji 4Tze
2-3 da, preterujete, 7:50-0:20 je već druga liga.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 08 Sep 2015, 22:59
od Scuderia
Moze se skinuti daleko vise od 2 sekunde na ringu. Pa to je staza od 7-7.5+ minuta.