Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Dec 2016, 12:33
Ne vidim sličnost... Golf 2 je remek-delo mehanike i autoindustrije, a ovi Tupoljevi su uvek bili kante i sramota SSSR-a.
Lepo je procitati da i kod nas ima strogih pravilazuzazu napisao:Avionom je upravljao iskusni pilot prve klase??? 3000 sati total??? Kod nas nema sanse da postanes kapetan sa tim naletom.
Tačno tako.Velja napisao:Fascinantno šta je uspeo... Ko god je imao priliku da leti tim sovjetskim putničkim avionima, ljubio je zemlju posle sletanja.
Verovatno su i sankcije u pitanju ali ima dosta tih relativno manjih prevoznika koji imaju jako nizak safety rating i zbog toga ne mogu da lete. (barem sam tako ja cuo, ali verujem da je istina sto se tice safety ratinga bar).zuzazu napisao:Mislim da ce pre biti zbog sankcija.
Ima njihovih firmi i sa Boingom ili Busom.
Do Antalije su dolazili i sa 737 NG, 767, 747 (Transaero)
Normalno,ne znam kakvo im je odrzavanje ali im flota ni najmanje nije naivna.
Šta fali "tupavku"... Ja sam leteo sa TU-134 i fenomenalan je osećaj bio. Ono, jest bučan ali realno leti baš dobro. Nisam se osećao nesigurnije nego u DC9 naprimer. Doduše AGX tupavce je održavao i leteo na njima ćale mog kuma pa možda zato...Velja napisao:Fascinantno šta je uspeo... Ko god je imao priliku da leti tim sovjetskim putničkim avionima, ljubio je zemlju posle sletanja.
ikac2000 napisao:Zuazu dobio drugaricu kapetana
Er Srbija dobila prvu ženu kapetana
http://rs.n1info.com/a217130/Biznis/Er- ... etana.html
Naravno da ima. Ali nije ovo 19. vek, da se dešavaju stvari kao iz Gogoljevog "Revizora" (tip dođe u grad i predstavi se da je carski revizor, mesec dana se zeza, jede i pije na račun grada, jer ne postoji način da se brzo proveri ko je i šta je). Ne deluje mi verovatno da super-ozbiljna firma kao što je Suhoj zapošljava inženjere koji treba da rade na razvoju novog aviona, na osnovu komada papira koji nije proverila. Ako se tamo zaposlio neko ko nije dovoljno stručan, veća je šansa da ima regularnu diplomu, ali da je fakultet završio preko partijskih/rođačkih veza. I toga je Rusija puna, još više nego Srbija.methane.master napisao:Evo i ja ću da budem zapadni izvor. Lažnih diploma u Rusiji ima koliko hoćeš, svih struka. Podatak iz prve ruke.
Činjenica je da novija M varijanta ima značajne izmene na krilima i upravljačkim površinama (i još mnoge druge) u odnosu na B-2 varijantu. Zvanično zbog smanjenja buke i potrošnje, a da li ima nešto vezano za bezbednost, teško da će neko javno priznati.maxer napisao:Ovaj avion očito ima neki konstrukcioni propust, koji se tokom vremena ispolji ali neverovatno je da to nisu uspeli da otklone![]()
Da, i na sajtu i TV isto. Preuzeli tekst iz zapadnih izvora, a bez navođenja konteksta... Kao kad bi napisali koliko je B737 palo u poslednjih 20 godina, bez navođenja činjenice da je to najčešći putnički avion na svetu. Tako isto i ovo za Tu-154... Tu su verovatno uračunali i sudar u Iranu, i onih nekoliko gruzijskih pogođenih "Strelama" prilikom prvog rata sa separatistima iz Osetije/Abhazije, i onaj sa poljskom delegacijom što je pokušao da sleti u Smolensk po totalnoj magli, itd, itd. A najvažnije od svega: ne piše u kojim zemljama su leteli i pali ti avioni (uglavnom najgore zemlje Azije i Afrike) i kako su održavani.maxer napisao:Rekoše na Radio Beogradu 1 da je za zadnjih 20 god. palo 17 ovih aviona i u smrt odnelo preko 1000 ljudi.
Meni su svi koje bih pitao pričali da su avioni ok, i da nisu uspeli da nađu neku vidljivu manu o odnosu na ekvivalentne zapadne avione. Poslednji info ove vrste sam dobio od sestre, negde oko 2010. godine. Čarter Beograd-Moskva, Авиакомпания Якутия sa sve kosookim stjuardesama, avion upravo Tu-154M. Detaljno sam je ispitao o avionu, kaže da je komfor i letenje bilo na nivou, uz jednu prednost koju je navela u odnosu na zapadne avione: prilikom sletanja, ne oseća se trenutak kada dodirne pistu i nema onog trešenja pri kretanju po zemlji. Potpuno glatko ide, kao i u vazduhu. Više za poređenje sa nekom finom Alfom, nego sa Golfom.Velja napisao:Fascinantno šta je uspeo... Ko god je imao priliku da leti tim sovjetskim putničkim avionima, ljubio je zemlju posle sletanja.
Slično kao onaj Poljak što je promašio pistu u Smolensku. Vojni pilot sa nekim malim naletom na tom tipu aviona.zuzazu napisao:Avionom je upravljao iskusni pilot prve klase??? 3000 sati total??? Kod nas nema sanse da postanes kapetan sa tim naletom.