Stranica 458 od 1865

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 11:17
od Laki021
Pa to nije taj....

Kao sto rekoh ja to ne bih pustio da se registruje. Sutra da se desi neki pi..vajz sa tim autom, da se zapali na putu i sl, onda bi naslov u blicu bio SKANDALOZNO kakav auto je registrovan i kako je to bilo dopusteno...

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 11:18
od starac vujadin
Nije pitanje da li taj auto moze i treba da bude registrovan, nego je ovde poenta na odnosu drzave prema ovakvim slucajevima. Coveku treba brz odgovor sa jasnim normama i uputstvima koej treba da ispuni, a ne da ga razvlace i zajebavaju sa dodavanjem novih uslova samo da bi ga odbili jer ih smara, a i ne mogu nigde tu da se ugrade i da zarade.

Koliko su samo ljudi "ubili" sa entuzijazmom na taj nacin...znam dvojicu koji su hteli da prave S7, pa odustali sa skoro gotovim kolima kad je krenulo izdrkavanje, a koliko ih jos ima...

Ako je auto lose napravljen, onda neka ga nepristrasno obore na homologaciji, ali nemoj da zezaju ljude.

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 11:21
od Laki021
Svaki fabricki automobil mora da prodje rigoroznu kontrolu, ateste i sto cuda da bi izasao na ulicu, ne vidim zasto bi za "home made" igracke bilo drugacije, mislim da pravljenje pravog ulicnog auta bas i nije posao za majstorsku radionicu, te nema potrebe da im se bilo sta olaksava u odnosu na prava kola.
AcaKayak napisao:Mada, mislim da je i bolje da mu ne daju da ga registruje. Pre ce otici odavde, a napolju ga mozda neko bude i cenio.
Mnogo je pametan, nema leba da jede a utuca dve godine zivota u neku glupost...

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 11:25
od starac vujadin
Mozda deluje cudno, ali na zapadu je mnogo lakse napraviti takva kola jer se zna procedura i standardi. Firme kao sto su svajcarski Sbarro ili Felber nikada ne bi mogli da postoje u Srbiji jer bi ih zezali dok ljudi ne bi digli ruke.
Inace su nasi normativi u tom delu apsurdni i zastareli.

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 11:25
od Sloba
Kada se pominje Chop Shop, nisam siguran da su registrovali sve sto su uradili. Znam da u Wheeler Dealerima nisu uspeli da registruju kola zbog prepravki koje su, usput receno, bile puno manje od onog sto rade Barni i Lipu u istoj zemlji.

Sent from my HTC One V

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 11:39
od nikaragva
Slobo, promeni nick u Slobe, ili makar Slobo :D

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 12:22
od methane.master
starac vujadin napisao:Nije pitanje da li taj auto moze i treba da bude registrovan, nego je ovde poenta na odnosu drzave prema ovakvim slucajevima. Coveku treba brz odgovor sa jasnim normama i uputstvima koej treba da ispuni, a ne da ga razvlace i zajebavaju sa dodavanjem novih uslova samo da bi ga odbili jer ih smara, a i ne mogu nigde tu da se ugrade i da zarade.

Koliko su samo ljudi "ubili" sa entuzijazmom na taj nacin...znam dvojicu koji su hteli da prave S7, pa odustali sa skoro gotovim kolima kad je krenulo izdrkavanje, a koliko ih jos ima...

Ako je auto lose napravljen, onda neka ga nepristrasno obore na homologaciji, ali nemoj da zezaju ljude.
+1

Postoji nekoliko mesta gde se sve potrebne kontrole mogu obaviti. Ako nešto ne zadovoljava, daju ti napismeno šta i ćao. Ovo je čisto birokratsko šikaniranje ljudi i ovaj momak nije jedini koji je prošao ovako.

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 13:06
od nikaragva
Ako sam dobro procitao tekst, on je neka odobrenja dobio od AMSS, zar ne? Ako je tako, to znaci da je auto u voznom stanju, ali nasi ne mogu da ga zavedu, jer ne znaju sta da zavedu? Odnosno neka birokratija je u pitanju.

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 13:20
od Grujic
methane.master napisao:
Paja napisao:To beše vodi onaj Stojadin što se voza u A6, a pre toga nam je godimam iskako iz TV-a u uniformi saobraćajca?
Nisam siguran, mislim da je nedavno smenjen.
Ko što reče Paja, dugogodišnji mislim načelnik saobraćajne policije, sa stupanjem novog ZOBS-a na snagu je skinuo uniformu, obukao sako i seo u direktorsku fotelju novoformirane agencije za bezbednost.

Smenjen je general Simić koji je bio do skora prvi čovek saobraćajne policije, za Srojadina ne znam, mislim da je još na istoj funkciji.

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 13:24
od Heinz
Nije. Od pre neki dan je Krsto Lipovac, prof. sa Saobraćajnog. Opet stručnjak :D

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 17:59
od dragvorl
Smenjen je Stojadin. Nego, dobio je po pisanju odobrenje PSA da moze da prepravi, sto znaci da auto odgovara sa aspekta bezbednosti prepravci. Isto to mora da se trazi i kada se ubacuje drugi tip motora recimo. U toj agenciji sedi dosta ljudi koji nemaju puno veze sa poslom koji rade, ali nisu ni prvi ni poslednji. Ovo je jos samo jedno birokratsko izzivljavanje.

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 19:29
od Heinz
Honda (Delta) je jedva dala saglasnost da se jedan novi Civic prepravi za ručne komande.

TT

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 19:41
od methane.master
To često ume da bude problem, a još je veći gde uraditi prepravku. Prijateljica je prepravku radila u Češkoj jer ovde niko nije hteo. Za garanciju Grand je bio fer kada su videli o čemu se radi.


Sent using Tapatalk

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 19:42
od Grujic
Mnogi proizvodjaci, tj ovlasceni zadtupnici to ne izdaju, ne jer je zahtev neosnovan vec nece, briga ih

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Poslato: 06 Avg 2014, 20:15
od Heinz
Honda se plašila posledica po bezbednost.

TT