Stranica 459 od 898
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 09 Feb 2017, 13:00
od cozmo
Mlatara pristojno

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 09 Feb 2017, 13:09
od Velja
Jel' voziš još Cozmorolu, kako odoleva godinama, osveži temu malo

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 09 Feb 2017, 13:11
od cozmo
Ne, sad sam na Gami
Vozim. Ponekad

Evo, oću bogami od sutra ću

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 09 Feb 2017, 16:03
od snork
Kako se ponosno osećam kad znam da je helikopter made in Yugoslavia i vidim natpise na našem jeziku. Slično i dok sam iz blizine gledao ovog Orla:
Mogu misliti kako je Rusima i Amerima, kad gledaju svoju tehniku, i to vrhunsku, širom sveta. Ili Nemcima kad širom sveta vide svoje automobile, koji su pri tome najcenjeniji od svih.
Narodi bivše Jugoslavije bi mogli malo da se zamisle, šta su imali, a šta imaju danas...
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 09 Feb 2017, 16:29
od Heineken
^
Na slici u prvom planu je Super Gasa G4..
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 09 Feb 2017, 22:35
od Гага
zuzazu napisao:Nije mi poznato nista oko ovog leta.
Ne znam ko je bio avioprevozioc, ali mi ne lici na Turkish. Oni ne idu na najmanji nagovestaj loseg vremena.
Ovde mi ima malo vise drame
A) Niko ne bi otisao do Odese da napravi neuspeli prilaz, vrati se u Stambol, a onda kaze putnicima da ce da probaju jos jednom (???)
B) Devojke su u se fotkale u polozaju "brace for impact", sto nema blage veze sa turbulencijom ili prilazu po magli. Polozaj se zauzima neposredno pred udarac, a neko je stajao iznad njih da napravi snimak (???)
Хвала Зу на одговору. И мени је било мало чудно да их неко слика у положају у ком јесу, пред саму опасност, а да тај ко слика се не заштити !
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 10 Feb 2017, 09:38
od cozmo
snork napisao:Kako se ponosno osećam kad znam da je helikopter made in Yugoslavia i vidim natpise na našem jeziku.

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 10 Feb 2017, 11:07
od Heinz
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 10 Feb 2017, 11:32
od cozmo
Pred Novu Godinu je bio pun, ali recimo biznis klasa bila prazna pa mi ujak dobio za dž upgrade u biznis.
I kad se vraćao desetak dana posle NG bio je krcat avion.
Sad je slaba popunjenost, prošli praznici, mrtvi deo sezone do leta sad ide.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 10 Feb 2017, 11:33
od ivancho
i to je super. Znacajno je smanjen i broj letova.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 10 Feb 2017, 14:18
od Heinz
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 10 Feb 2017, 16:17
od zuzazu
cozmo napisao:Pred Novu Godinu je bio pun, ali recimo biznis klasa bila prazna pa mi ujak dobio za dž upgrade u biznis.
I kad se vraćao desetak dana posle NG bio je krcat avion.
Sad je slaba popunjenost, prošli praznici, mrtvi deo sezone do leta sad ide.
Pre neki dan je zaposlenima saopsteno da ce, zbog lose finansijske situacije, radnicima biti omogucen prelazak u druge setrinske Etihadove firme.
Dobro za zaposlene jer ce moci da predju u Abu Dabi (ako se vide u tome), posto bez EU pasosa nece moci u Evropu.
Lose za poreske obveznike Srbije.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 10 Feb 2017, 16:18
od snork
Heineken napisao:^
Na slici u prvom planu je Super Gasa G4..
U pravu si.
Ne mogu da procenim da li je ova konkretna vest dobra ili loša za nas i Air Serbiju, ali mogu da konstatujem da je saobraćaj Beograd-Instanbul prevelik. Gledam ih svako jutro kad sleću... prvo Turkish (obično B737-800 ili -900), pa onda Pegasus (B737-800), pa onda Air Serbia (skoro uvek A319, ponekad A320). Danas npr. Turkish ima i drugi let, kasnije tokom dana (ne znam da li svaki dan imaju dva leta). Mnogo nam tranzitnih putnika Turci uzimaju.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 10 Feb 2017, 23:43
od Geza
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... JeJaxfPG7c
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Feb 2017, 09:34
od zuzazu
snork napisao:
Ne mogu da procenim da li je ova konkretna vest dobra ili loša za nas i Air Serbiju, ali mogu da konstatujem da je saobraćaj Beograd-Instanbul prevelik. Gledam ih svako jutro kad sleću... prvo Turkish (obično B737-800 ili -900), pa onda Pegasus (B737-800), pa onda Air Serbia (skoro uvek A319, ponekad A320). Danas npr. Turkish ima i drugi let, kasnije tokom dana (ne znam da li svaki dan imaju dva leta). Mnogo nam tranzitnih putnika Turci uzimaju.
Nije bas tako. Etihad cini sve da tranzitne putnike ka istoku okrene prema Abu Dabiju.
JAT je imao predstavnistvo u Istanbulu jer je IST bio cvoriste za tranzitne letove i ka istoku i ka zapadu. Avioni su bili puni. Onda je cudnom odlukom JAT zatvoreno nase najbolje predstavnistvo i ostavljena nazovi kancelarija na aerodromu sa dva uposlenika. Zatim su i njih zatvorili. Nikoga nije bilo da tranzitnim putnicima pomogne. Normalno, najveci kajmak je skupljao Turkish. Ali, i mi smo punili nase avione....
Zatim je dosla Er Srbija. Potom izmestanje letova na sekundarni aerodrom Sabiha Gokcen, pa vracanje na Ataturk.
Od tog momenta, nije postojalo ni jedno jedino snizenje za letove prema IST (do tada je bilo praksa), a nedeljni broj letova je smanjen.
Prema tome, nista oni nama ne uzimaju. Er Srbija im sama predaje nase putnike pokusavajuci da opciju putovanja premesti samo na jedan hab.
Turkish svaki dan ima dva leta. Nocni i jutarnji.
Pegasus ima cetiri leta nedeljno i putnici su uglavnom Turci.
JAT, pa Er Srbija su drzali let koji je isao negde sredinom dana, tako da putnicima koji zele da ostanu u Istanbulu lepo propadne dan dolaska i dan odlaska, a samo sat i dvadeset od Beograda.