Stranica 459 od 520

Re: Beograd

Poslato: 22 Jan 2020, 02:15
od snork
Apex napisao: 21 Jan 2020, 18:23 Raspored polazaka je besmislen dokument kada je GSP u pitanju, budimo realni.
Ko čeka GSP na nekoj od početnih stanica ili blizu nje, može videti da se vreme polazaka prilično strogo poštuje. Bar na početku smene. Posle se često dešava da se zbog gužve poremeti, ali se dispečeri trude da i tada što bolje rasporede polaske, ili vrše "ubrzavanja" (to je ono kad sa početne krene prazan, a dispečer mu kaže od koje stanice će se uključiti).

Meni se jedino ne sviđa kad polaze _pre_ vremena (što je gore nego da kasne), ali GSP, odnosno Direkcija za javni prevoz nikada nisu izmenili pravilnik od pre više decenija, koji dozvoljava +- tri minuta.

Re: Beograd

Poslato: 22 Jan 2020, 14:35
od Apex
Znaš koliko puta sam na Studentskom Trgu video da na okretnici nema ni jednog jedinog vozila, mogu ja koliko hoću da gledam red vožnje na početnoj stanici kada je beznačajan, neće se stvoriti vozila niotkuda. :)

Znam ja da GSP ne kontroliše stanje u saobraćaju ali to utiče na to da im je red vožnje maltene uvek netačan. Otprilike si prepušten sreći kao da red vožnje i ne postoji.


Re: Beograd

Poslato: 22 Jan 2020, 14:44
od grujicd
S obzirom da vidim kako se gužva kroz Bg menja u zavisnosti od doba dana, od toga da li se neko čuknuo, da su često i žute trake pune "civilnih" kola (npr. Bul. Mihajla Pupina prema Brankovom mostu u vreme špica), da neko stane u traci "na samo 5 minuta" a to se za čas oseti par ulica dalje, ne mogu ni 1% da zamerim GSP-u što ne može da isprati red vožnje.

Re: Beograd

Poslato: 27 Jan 2020, 10:08
od Heinz
https://novaekonomija.rs/vesti/vesti-iz ... liona-evra
Za toplovod kineski kredit od 165 miliona evra

Za izgradnju toplovoda od Termoelektrane Nikole Tesle u Obrenovcu do toplane u Novom Beogradu Vlada Srbije planira da se zaduži skoro 165 miliona evra kod kineske Export-Import banke, a izvođač radova biće takođe kineska kompanija Power Construction Corporation of China.
...

Džabe, takoreći :D

Re: Beograd

Poslato: 27 Jan 2020, 11:52
od Ji 4Tze
Valja skloniti onu toplanu na tako isplativom zemljištu :)

Re: Beograd

Poslato: 27 Jan 2020, 12:18
od Heinz
Pa na šta će onda NBG da se greje, na isparenja iz TENTa? :)

Kako maknuti 150 miliona od 165, to je tema :)

Re: Beograd

Poslato: 27 Jan 2020, 12:47
od BRABUS
Sto se ne bi grejao na toplu vodu iz TENT-a ako je to izvodljivo. Mnogo bolje tako nego na mazut u sred prenaseljenog dela grada

Re: Beograd

Poslato: 27 Jan 2020, 13:02
od zdushan
Nije mazut nego gas

Sent from my SM-A605FN using Tapatalk


Re: Beograd

Poslato: 27 Jan 2020, 13:50
od BRABUS
Pise na sajtu njihovom da je mazut i gas, ako su presli na gas tim bolje. Ali kontam da je bolje da se koristi topla voda iz TENT-a koja se baca, nego gas koji se placa

Re: Beograd

Poslato: 27 Jan 2020, 14:11
od ftj
Kolko znam cak i da sprovedu taj toplovod, toplana ce ostati da sluzi za dogrevanje vode.

Re: Beograd

Poslato: 27 Jan 2020, 15:28
od Heinz
Baš me zanima kada će 165 M€ da se isplati i da li bi neko to dao iz svog džepa u sl. situaciji. Pitanje je dokle i TENT sme da ostane da radi ovakav kakav je. Potrovaše nas.

Re: Beograd

Poslato: 27 Jan 2020, 15:37
od pedja
Kako će se isplatiti 144mil€ za taksističke subvencije?

T-T


Re: Beograd

Poslato: 27 Jan 2020, 17:13
od stefankmn
Pocele subvencije hahahahaSlika

Sent from my SM-N960F using Tapatalk


Re: Beograd

Poslato: 05 Feb 2020, 13:05
od Geza
PLAVA ZONA zapravo CRVENA: Kod prijatelja na kafu za 720 dinara?
https://mondo.rs/Info/Beograd/a1279380/ ... Arene.html

Proširenje zonskog parkiranja na Novom Beogradu, "na zahtev građana", u delu oko Hajata, Sava Centra i Beogradske arene dovelo je iste u neravnopravan položaj.

"Plava" parking zona proširena je na Novom Beogradu na blokove 21 i 22, i to "na zahtev stanara zgrada u tim blokovima", obrazložena je novina u pravilima parkiranja koja će "obradovati" stanovnike tog dela Novog Beograda sa primenom od 18. februara.

Stanari su, navodno, uvođenje zone tražili su jer nemaju mesto da parkiraju svoj automobil zbog sugrađana koji rade u okolnim poslovnim zgradama, pa se tu parkiraju, kažu iz Parking servisa.

Asfalt je već iscrtan, znakovi zona postavljeni, i tek na njima građani mogu da se upoznaju sa pravom situacijom na terenu.

Naplata parkiranja obavljaće se radnim danima od 8 do 21 sat, i od 8 do 14 subotom. Cena je u medijima najavljena kao "31 dinar po satu".

Stanari Bloka 21 (preko puta Hajata) i 22 (između Sava Centra i Beogradske arene) moći će da kupe povlašćenu mesečnu kartu za 457 dinara, a osim u svojim blokovima imaće pravo da se parkiraju u celoj okolnoj plavoj zoni.

Tako stoji najava ali s postavljanjem znakova pokazalo se da su u Parking servisu za Blok 21 smislili posebne uslove.

Novobeograđani i (Zemunci) već su navikli na "plavu zonu" na pojedinim lokacijama, recimo kod Doma zdravlja (Stari Merkator), gde se sms-om može platiti parking karta na sat vremena (kod 9119) ili celodnevna (9118). Ovde, bar u delu Bloka 21, toga nema.

Sat vremena parkinga možete da platite sms-om ali ako želite da ostanete, recimo, dva sata morate na nađete kontrolora. "Celodnevna" varijanta, iz nekog razloga, ne postoji u delu bloka koji je bliže Hajatu i TC Ušće ali postoji u delu koji je okrenut ka Beogradskoj areni.

U stvari postoji i u zapadnom delu bloka, ali će vas recimo dolazak na kaficu kod rođaka ili prijatelju u Blok 21 koštati 720 dinara. Ali, možete da prođete i jeftinije jer ako ovu ""celodnevnu kartu" platite u roku od osam dana, kako stoji ljubazno obaveštenje na saobraćajnom parking znaku, daćete samo 360 dinara.

Ovako ispada da je ova "plava"zona zapravo "crvena" - kao u strogom centru grada gde se takođe može parkirati samo na sat vremena.

Gužve za parking u ovom delu grada jesu velike, to nije sporno, delom zbog noovoizgrađenih poslovnih zgrada a delom i zbog toga što se tu, u blizini Brankovog mosta, parkiraju i građani koji ne žele da kolima ulaze u gužvu u centru grada, pa za to koriste javni prevoz, ili ne mogu da uđu u pretrpanu garažu obližnjeg TC Ušće.

Na stranu ekologija i smanjenje zagađenja u centru grada, zbog čega se recimo u Londonu naplaćuju ulaz u centar grada, ovakvom "jedinstvenom" naplatom ostvaraju dva problema: onih koji tu žive i onih koji tu dolaze redovno.

Možda su na dobitku neki stanovnici pomenuta dva bloka, ali dobar deo i nije. Mesečnu pretplatnu kartu u Beogradu ne mogu dobiti oni koji stanove iznajmljuju (ako nisu prijavljeni na te adrese a takvih je u ovom popularnom kraju veliki broj). Oni koji žive u zapadnom delu bloka neće moći ni da se parkiraju ispred svojih zgrada, a za ostatak "plave" zone moraće da mesečno izdvajaju 4.000 dinara, plaćajući svakog dana 150 dinara za dnevnu kartu.

Drugo je pitanje gde će svoja vozila parkirati ljudi koji tu rade, jer javne garaže nema u blizini, a i pitanje je koliko ljudi može da plati od 4000 dinara, koliko je "mesečna pretplata radnim danom 17-08, vikendom od petka u 17 do ponedeljka u 08 časova i u dane državnih praznika 00-24 časa", do 273.600 dinara, koliko je "pretplata na rezervisanom parking mestu obezbeđenom stubićem na obaranje - jednokratno plaćanje za period od 1 godine".

Znači, ako idete na kaficu, naručite isključivo espreso.

Slika

Re: Beograd

Poslato: 05 Feb 2020, 16:08
od Grujic
Ili ja nešto ne kapiram, ili onaj ko je pisao ne kapira.

Šta će ti kontrolor za duže od jednog sata? Samo šalješ sms jedan za drugim kao i za svaku drugu zonu.