Stranica 47 od 90
Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 00:44
od dag81
Proizvedenih da, ne uvezenih.
Realno ja bih uvek isao na novi model. Gledam na Car Marketu onu crnu doduse 1.4, penzos stayle, ali nije puno para 12000e cini mi se.
Ne znam ali bih nekako uvek uzeo noviji model, prva stvar je bezbednost, druga trebale bi da budu bolje vozne osobine, savremeniji uredjaji u samom autu, duze atraktivan kada se vec daje toliko para valja uzeti aktuelni model. Da kupujes neki od 7000e, tj. da ti je on u zizi interesovanja to je vec nesto drugo onda.
Tipican primer, moj A4 B6 i B7, kada je tata kupovao mogao je da bira da li ovaj sa boljom opremom sline, ili B7 bez S line paketa, cene bile iste. Danas taj B7 vredi bar 20% vise i moderniji je nekako sto se tice izgleda. A tu je mehanika, elektronika bas ista, unutrasnjost ista, jedino motori Euro 4. A ne ovo gde je skroz druga generacija u pitanju, ako je, ne pratim ali predpostavljam da jeste. Kao da je tada cale birao izmedju sadasnjeg i B8 aktuelnog, velika razlika.
Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 00:53
od Day Walker
Sta ti znaci proizvedenih da uvezenih ne?
Ako je proizveden u Japanu a ti ga uvozis iz EU zemlje, svakako ces morati da platis carinu..
Za bilo koji automobil koji uvozis, da bi ostvario to ne placanje carine, moras da imas papir koji dokazuje da je automobil proizveden u EU
Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 01:00
od steva_anya
Off topicOvde cu pitati za druga ...
Seat Ibiza 2013, 1.2 motor kao iz Uroseve Fabije, ima DSG - na sajtu SEat Srbija pise da je 15350e?
Link za oglas na weltauto http://www.dasweltauto.rs/d/detail#carI ... rice=12000
Pise da je godinu dana stara, cena 11600e, presla 20ak hiljada.
Kako se pokazao ovaj motor sa dsg-om?
Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 01:03
od dag81
Day Walker napisao:Sta ti znaci proizvedenih da uvezenih ne?
Ako je proizveden u Japanu a ti ga uvozis iz EU zemlje, svakako ces morati da platis carinu..
Za bilo koji automobil koji uvozis, da bi ostvario to ne placanje carine, moras da imas papir koji dokazuje da je automobil proizveden u EU
Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
Ali ako je polovan, sad si me zbunio, mislim da se ne placa carina. OK je za nove, ali oni su tranzit kroz EU pa se placa carina.
Znaci nova Honda iz Japana carina redovno, polovna Honda iz Nemacke, It, carine se ne placa.
Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 01:15
od Day Walker
Placa se carina i na polovan.
Eno test driver je uvezao Astru iz slo pa je platio i carinu jer nije imao potvrdu da je auto proizveden u EU
Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 01:21
od NexT
Au bre al ste komplikovani. Placa se carina na sve koji nisu proizvedeni u EU ili nemaju dokaz za to, bez obzira koja je marka i da li je nov ili polovan.
Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 01:43
od dag81
Nema logike, ali nisu bas normalni.
Nisam znao za to.
Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 01:50
od NexT
Da, da.
Drugaru je Mercedes Sprinter bio na stand by pred carinu 3 nedelje, dok mu iz Nemacke nije stigla potvrda da je proizveden u EU....

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 06:13
od grujicd
Civic 5d (i 3d) se pravi u UK.
Što bi rekli, ko zna zašto je ovo dobro. E pa ja znam
Bolje je da nađeš 5d, iz par razloga.
- skoro je isto atraktivan kao i 3d, ionako zadnja vrata imaju skrivenu kvaku
- ni ovde nismo bili jednoglasni, ali većina ipak misli da je 5d praktičniji. Dodao bi samo da Civic ima Magic Seats pozadi koja više imaju smisla kad kroz zadnja vrata puniš taj prostor.
- možda je glupo da iz ovog jednog slučaja izvlačimo zaključke, ali ipak je veća šansa da je Type S kupila neka paljevina koja ga je posle gazila više nego što treba
Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 07:59
od Delija
dag81 napisao:Proizvedenih da, ne uvezenih.
Realno ja bih uvek isao na novi model. Gledam na Car Marketu onu crnu doduse 1.4, penzos stayle, ali nije puno para 12000e cini mi se.
Ne znam ali bih nekako uvek uzeo noviji model, prva stvar je bezbednost, druga trebale bi da budu bolje vozne osobine, savremeniji uredjaji u samom autu, duze atraktivan kada se vec daje toliko para valja uzeti aktuelni model. Da kupujes neki od 7000e, tj. da ti je on u zizi interesovanja to je vec nesto drugo onda.
Tipican primer, moj A4 B6 i B7, kada je tata kupovao mogao je da bira da li ovaj sa boljom opremom sline, ili B7 bez S line paketa, cene bile iste. Danas taj B7 vredi bar 20% vise i moderniji je nekako sto se tice izgleda. A tu je mehanika, elektronika bas ista, unutrasnjost ista, jedino motori Euro 4. A ne ovo gde je skroz druga generacija u pitanju, ako je, ne pratim ali predpostavljam da jeste. Kao da je tada cale birao izmedju sadasnjeg i B8 aktuelnog, velika razlika.
Kod Civic-a je to malo drugacije - 9. generacija nije bila atraktivnija od 8. ni u trenutku kada je izasla na trziste, a ni danas, niti ce ikad biti

Mozda neka 10.
Re: Одг: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 09:04
od sasa lbg
Day Walker napisao:@Sasalbg evo me, ja sam tu.. Meni su se slistile za 37k km i prednje i zadnje.. Zadnje su mogle jos mozda 2k da predju
Sad nije ni vazno covek odustade od Civica.
Steva je inace napisao da su za tu km diskovi (misleci na sva 4 pretpostavljam) dosta pojedeni a zadnje plocice menjane...uglavom 30 kkm je nikakva km cak i za bg voznju da bi se zadnje plocice menjale pa cak i na hecbeku .
Uzgred cak ni prava km tog Civica od 80 kkm koja je navedena(alo je prava) ne.bi trebala ostaviti vidljiviji trag na diskovima.
Ili je Honda traljav a preskup proizvodjac ili se momak max zahebavao po gradu sa Civicom....bice da je ovo drugo.
Otprilike nesto sto Stevi ne treba.
neXus 4
Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 09:20
od grujicd
Pisao sam već ovde da sam na Jazz-u menjao prednje diskove na 73-4k. Zadnji bi doduše trebalo da traju duže. Pored toga, nisam razumeo Stevu da su diskovi bili skroz potrošeni, već je majstor konstatovao da deluju potrošenije nego što bi trebalo za 35k, a to je već moglo da se tumači da su na primer na pola radnog veka a trebalo bi da su na trećini ili nešto slično.
Sem toga što je ovo bio signal da nešto nije u redu sa kilometražom, stanje kočnica ne bi trebalo da bude presudno kod kupovine. Jeste da je malo skuplje ako ih menjaš u Delti, ali zamenski diskovi bi trebali da budu red veličine 100e za par, ajde recimo 300e za sva 4 točka i sve pločice. Cene sam dao odokativno, ali verujem da je tu negde. Pri tom je mala šansa da mora baš sve da se menja odmah, pa kad pogledaš kolika je to stavka spram cene celog auta od 10k - nije trošak zbog koga treba odustati ako je ostalo ok. Doduše ovde ostalo nije bilo ok, ali to je druga priča.
Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 10:05
od podvarak
A leepo ti tvoj kolega doktor govorio da uzmes alfu a ti neces da slusas

Do sad bi vec reparirao trap, servo, turbinu i zamajac i uzivao u voznji

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 10:29
od milosdoktorabs
sto da reparira turbo i servo?uglavnom su dobri,samo zameni servo ulje i trap po pp...

i uzme Breru
Realno za 159-ka je auto za civic-a.Mozete da pricate sta hocete ali D segment je D segment,

Re: Honda Civic 1.8 8. generacija
Poslato: 05 Feb 2014, 10:53
od nidza
S obzirom kako Civic gubi cenu i da je adekvatno opremljena polovna Đulijeta kao taj TypeS maltene 50% skuplja, stvarno su se neke stvari okrenule naopačke.
Tapatalk 4